Page 1 of 1

dobry mechanik

Posted: 6 Dec 2020, o 12:30
by MaciejR45
Witam wszystkich, mam przed sobą naprawę głowicy w RX 400h 2008 i szukam dobrego mechanika w okolicach Wałbrzycha. Czy możecie mi kogoś polecić.

Re: dobry mechanik

Posted: 21 Sep 2021, o 09:38
by L3x
Kolego wiem, że stary temat, ale kolejny raz natykam się o info, że coś z głowicą w tym modelu... Czy wiesz jaki był powód Twojej usterki? Błąd Toyoty czy jakieś zaniedbanie z Twojej lub poprzednika strony? Pytam, bo jestem ciekaw czy jeżdżę tykającą bombą czy można zrobić coś żeby takich przygód nie było.

Re: dobry mechanik

Posted: 20 Mar 2025, o 18:35
by Krzysztof B
L3x wrote: 21 Sep 2021, o 09:38 Kolego wiem, że stary temat, ale kolejny raz natykam się o info, że coś z głowicą w tym modelu... Czy wiesz jaki był powód Twojej usterki? Błąd Toyoty czy jakieś zaniedbanie z Twojej lub poprzednika strony? Pytam, bo jestem ciekaw czy jeżdżę tykającą bombą czy można zrobić coś żeby takich przygód nie było.
Długo przed zakupem zastanawiałem się nad powyższą kwestią. Silnik 3MZ-FE jest skonstruowany ekonomicznie, ale nie w dzisiejszym, złym i popularnym znaczeniu tego zwrotu. Dopiero po pół roku jazdy zrozumiałem jak specyficzny jest to samochód. Auto zostało zestrojone do komfortowej jazdy w przedziale 0-100km na godzinę, czyli typowo na rynek amerykański. Jazda autostradowa jest męcząca, mocne wciskanie gazu, nie jest komfortowe, chociaż samochód sam w sobie, jak na układ wolnossący, jest bardzo zrywny. Polski, a wręcz europejski, użytkownik nie lubi tak jeździć, sam po przesiadce z mocnego uturbionego samochodu, czułem się jak w aucie dal emerytów. Reasumując, jest to bardzo wygodny samochód z trwałym silnikiem, który nie cierpi dwóch rzeczy, tzw. dynamicznej jazdy i LPG. Swoją drogą gazowanie samochodu, który potrafi ze spalaniem zejść do 6 litrów jest pomysłem co najmniej kontrowersyjnym, a gdy połączymy to z chęcią jazdy dynamicznej, mamy gwarantowany remont.

Re: dobry mechanik

Posted: 5 Apr 2025, o 18:37
by igrsan
Typowy „tatowoz”