Jeździłem UX 250h
: 16 lip 2019, o 20:17
Witam .
Ostatnio miałem okazje na dłużej przetestować UX chciałem się podzielić wrażeniami z punku użytkownika GS450H, oraz volvo V40 CC T5 AWD.
Miałem okazje pojeździć kilka dni (3) i w sumie zrobiłem ok 400 km, trasa i miasto.
Szukam następcy swojego GS,a i testowałem wiele atut dużych i małych różnych marek.
NX mi nie pasowały (za głośne), turbo paliwożerne, hybryda słaba i niska kultura pracy, LS za drogi w stosunku co oferuje.
No więc od początku:
Bardzo pozytywne wrażenia z kultury pracy, świetna praca zawieszenia, świetne prowadzenie. Dynamiczny, łatwo osiąga duże prędkości, elastyczny, dobre wyprzedzanie, naprawdę bardzo pozytywne wrażenia.
Dobre wykończenie, bardzo cichy.... pozytywne zaskoczenie skrzynią biegów, jak w GS (wrażenia)
Działa dobrze wentylacja foteli (w GS słabo)
Dobra ergonomia użytkowania auta jako całość, (poza multimediami)
Wcale nie tak ekonomiczny jak reklamują, w trasie wyszło ok 6l (w swoim GS ok 7l ) w v40 ok 7,5l
Miasto ok 6l, (GS 8l, V40 11L) .
Zwrocie uwagę iż oba moje auta mają zaaaaacznie większa moc.
Z minusów, No niestety ale już nie wiem który system multimedialny jest gorszy.... stawiam na UX'a
Który ma duży wyświetlacz, szkoda ze na ekranie nawigacji 1/5 ekranu zamiast wyświetlać mapę to wyświetla napis "nawigacja”
Wybieranie głosowe które trochę działa jest toporne i trzeba dużo cierpliwości ale da się..... niestety bardzo daleko do tego co znamy z telefonów. Generalnie żadnego przełomu nie ma, zaryzykowałbyM nawet regres..... (ale może to kwestia przyzwyczajenia)
Wyświetlacz zegarów jest mały i jest bardzo napakowany informacjami (trochę za bardzo), zaczynam doceniać swoje zegary analogowe. W volvo tez jest cyfrowy ale jednak jest bardziej czytelny i lepszy.
Gdyby był tańszy o 15% to bym go wziął za swojego GS'a, gdyż poza ceną prawie wszystko mi odpowiada, a bagażnika nie potrzebuję.....
Ostatnio miałem okazje na dłużej przetestować UX chciałem się podzielić wrażeniami z punku użytkownika GS450H, oraz volvo V40 CC T5 AWD.
Miałem okazje pojeździć kilka dni (3) i w sumie zrobiłem ok 400 km, trasa i miasto.
Szukam następcy swojego GS,a i testowałem wiele atut dużych i małych różnych marek.
NX mi nie pasowały (za głośne), turbo paliwożerne, hybryda słaba i niska kultura pracy, LS za drogi w stosunku co oferuje.
No więc od początku:
Bardzo pozytywne wrażenia z kultury pracy, świetna praca zawieszenia, świetne prowadzenie. Dynamiczny, łatwo osiąga duże prędkości, elastyczny, dobre wyprzedzanie, naprawdę bardzo pozytywne wrażenia.
Dobre wykończenie, bardzo cichy.... pozytywne zaskoczenie skrzynią biegów, jak w GS (wrażenia)
Działa dobrze wentylacja foteli (w GS słabo)
Dobra ergonomia użytkowania auta jako całość, (poza multimediami)
Wcale nie tak ekonomiczny jak reklamują, w trasie wyszło ok 6l (w swoim GS ok 7l ) w v40 ok 7,5l
Miasto ok 6l, (GS 8l, V40 11L) .
Zwrocie uwagę iż oba moje auta mają zaaaaacznie większa moc.
Z minusów, No niestety ale już nie wiem który system multimedialny jest gorszy.... stawiam na UX'a
Który ma duży wyświetlacz, szkoda ze na ekranie nawigacji 1/5 ekranu zamiast wyświetlać mapę to wyświetla napis "nawigacja”
Wybieranie głosowe które trochę działa jest toporne i trzeba dużo cierpliwości ale da się..... niestety bardzo daleko do tego co znamy z telefonów. Generalnie żadnego przełomu nie ma, zaryzykowałbyM nawet regres..... (ale może to kwestia przyzwyczajenia)
Wyświetlacz zegarów jest mały i jest bardzo napakowany informacjami (trochę za bardzo), zaczynam doceniać swoje zegary analogowe. W volvo tez jest cyfrowy ale jednak jest bardziej czytelny i lepszy.
Gdyby był tańszy o 15% to bym go wziął za swojego GS'a, gdyż poza ceną prawie wszystko mi odpowiada, a bagażnika nie potrzebuję.....