problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Problemy oraz informacje na temat użytkowania instalacji LPG

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez klinikalpg.pl » 14 mar 2018, o 08:48

Dawid0ss napisał(a): Z tego co napisano tutaj wcześniej problem pompowania się reduktorów jest znany. Ludzie radzą sobie z tym, robiąc jakieś ręczne modyfikacje. Ale chyba nie o to tutaj chodzi, aby w tym dłubać. To urządzenie ma działać poprawnie. W końcu za to się płaci.

Ludzie dłubali :) jako beta testerzy (choć na żywych organizmach klientów :( ) rozwiązań przed wprowadzeniem do produkcji. Produkcyjna wersja nazywa się GTX.
A że po ph Jacuś itd leżą leżaki, które jeszcze potrafią buczeć, o którym to problemie "wieku dziecięcego" już dawno zapomniałem, to inna historia .
Reduktor niby urządzenie proste, a nie spotkałem jeszcze czegoś co na 100% można by polecić.
klinikalpg.pl
Lex user
 
Posty: 84
Dołączył(a): 28 maja 2017, o 00:00
Model Lexusa: LS400 UCF20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: DC|

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez Dawid0ss » 14 mar 2018, o 09:49

klinikalpg.pl napisał(a):
Dawid0ss napisał(a): Z tego co napisano tutaj wcześniej problem pompowania się reduktorów jest znany. Ludzie radzą sobie z tym, robiąc jakieś ręczne modyfikacje. Ale chyba nie o to tutaj chodzi, aby w tym dłubać. To urządzenie ma działać poprawnie. W końcu za to się płaci.

Ludzie dłubali :) jako beta testerzy (choć na żywych organizmach klientów :( ) rozwiązań przed wprowadzeniem do produkcji. Produkcyjna wersja nazywa się GTX.
A że po ph Jacuś itd leżą leżaki, które jeszcze potrafią buczeć, o którym to problemie "wieku dziecięcego" już dawno zapomniałem, to inna historia .
Reduktor niby urządzenie proste, a nie spotkałem jeszcze czegoś co na 100% można by polecić.

No dobra, ale wychodzi na to, że jakość tych urządzeń spada, bo nowe modele sprawiają więcej problemów, niż stare. Z czego to wynika ? Szukają oszczędności na komponentach ? Osobiście wolałbym zapłacić 500 pln i mieć spokój, niż 350 i się z tym wozić :pala:
Moja maszynka - IS 200 Turbo mk1 http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?t=8932
Avatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
 
Posty: 1717
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: IS 200 Turbo mk1 (link w stopce)
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez gmiter » 14 mar 2018, o 11:20

Dawid0ss napisał(a):
klinikalpg.pl napisał(a):
Dawid0ss napisał(a):Osobiście wolałbym zapłacić 500 pln i mieć spokój, niż 350 i się z tym wozić :pala:


Ja w poprzednim aucie zapłaciłem dużo więcej niż 500zł za same reduktory (2 sztuki BRC :mad: :mad: :mad: ) i miałem ciągle problemy. Nie ma jednoznacznej ceny i odpowiedzi która jest uniwersalna do każdego przypadku. Jak masz kłopoty to zagadaj na LPG-Forum ze Struną to na pewno Ci podpowie. Mi pomógł ze strojeniem i ustawieniami doładowanego+dłubanego auta.
Avatar użytkownika
gmiter
Lex Driver
 
Posty: 604
Dołączył(a): 9 mar 2016, o 12:07
Lokalizacja: Gdynia
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdynia

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez owczar » 14 mar 2018, o 11:44

Spróbuj upuszczania po cut-off.
Zakładam, że wtedy Ci się pompuje?
owczar
Moderator
 
Posty: 3552
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez foka1 » 14 mar 2018, o 16:54

mam kme gold i wogole nie czuc przelanczania na lpg nawet przy -10ciu :puchar:
GS 300 MKII 2001
Avatar użytkownika
foka1
Lex user
 
Posty: 199
Dołączył(a): 15 sty 2011, o 20:27
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Karwia

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez owczar » 14 mar 2018, o 16:55

Też mam dwa goldy i jest ok. Ale moje pracuję na ciśneniu 1.1 z tego co pamiętam.

Generalnie GOLD plus turbo i wysokie ciśnienie robocze = przyrosty ciśnienia po cut off.
owczar
Moderator
 
Posty: 3552
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez foka1 » 14 mar 2018, o 16:57

zapomniałem dodac ze mam gowniane wtryski omvl :crazy:
GS 300 MKII 2001
Avatar użytkownika
foka1
Lex user
 
Posty: 199
Dołączył(a): 15 sty 2011, o 20:27
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Karwia

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez gmiter » 15 mar 2018, o 08:28

foka1 napisał(a):zapomniałem dodac ze mam gowniane wtryski omvl :crazy:


OMVL to dramat. U mnie były i je wywaliłem, nie dało się tego wyregyulować ładnie żeby silnik chodził perfekcyjnie, ułożyć też się dobrze nie da. Po wrzuceniu Baraków inne auto :)

Co do Golda - Gold nie chodzi zbyt dobrze na wysokim ciśnieniu jak pisze owczar. Buczy czasami i ma przerosty. Jednak warto wkleić dropsa na stałe i problem znika i trzyma ciśnienie elegancko. Mod za 5 zł testowany i opisywany.


http://lpg-forum.pl/silver-wklejenie-dropsa-t28060.html
http://lpg-forum.pl/kme-gold-sie-pompuje-t39731.html
Avatar użytkownika
gmiter
Lex Driver
 
Posty: 604
Dołączył(a): 9 mar 2016, o 12:07
Lokalizacja: Gdynia
Model Lexusa: IS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdynia

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez Dawid0ss » 24 mar 2018, o 14:38

owczar napisał(a):Generalnie GOLD plus turbo i wysokie ciśnienie robocze = przyrosty ciśnienia po cut off.

No i wychodzi na to, że jednak wróciłem do swojego starego dobrego Gold Turbo. GT dawał ciała. W sterowniku nie mam jeszcze opcji upuszczenia paliwa do tłoków po odjęciu gazu. A to i tak słaba opcja, bo paliwo ląduje po prostu za nami.
Pełna regeneracja reduktora Gold Turbo i wszetko zap..... po staremu.
Jak widać, nowsze KME wcale nie lepsze.
Pzdr
Moja maszynka - IS 200 Turbo mk1 http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?t=8932
Avatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
 
Posty: 1717
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: IS 200 Turbo mk1 (link w stopce)
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do Problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości