problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Problemy oraz informacje na temat użytkowania instalacji LPG

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez owczar » 5 mar 2018, o 19:34

Tak, mam zrobione ale mieszanie przed filtrem za pomocą trójnika.

Obrazek

Aż tak często nie, ale będę chciał to przerobić. Mam WZ extra i trójnik przy butli. Do każdego reduktora leci osobne faro więc muszę dać zewnętrzne elektrozawory po prostu. Myślałem nad obrotem reduktorów, ale węże wodne w tym układzie mi bardziej pasują.
owczar
Moderator
 
Posty: 3495
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez klinikalpg.pl » 6 mar 2018, o 08:47

owczar napisał(a): Mam WZ extra i trójnik przy butli. Do każdego reduktora leci osobne faro

Uuuu!!! Grubo ! Jak na powyżej 400KM :-)

owczar napisał(a): więc muszę dać zewnętrzne elektrozawory po prostu. Myślałem nad obrotem reduktorów, ale węże wodne w tym układzie mi bardziej pasują.

No tak wypadało by zrobić. Bo rezygnacja z sensownego poprowadzenia węży wodnych byłaby bez sensu.
A blokowanie się EZ wkręconych w Golda i skierowanych w dół to nie kryzys, to rezultat...
klinikalpg.pl
Lex user
 
Posty: 80
Dołączył(a): 28 maja 2017, o 00:00
Model Lexusa: LS400 UCF20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: DC|

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez Dawid0ss » 13 mar 2018, o 10:35

klinikalpg.pl napisał(a):
Dawid0ss napisał(a): Jakiś czas temu poprzedni gold pękł i poszedł do wymiany. Drugi się pompował i po jakimś czasie puszczał bąka gazowanego. Poszedł out. Trzeci reduktor właśnie kompletnie nie trzyma ciśnienia i instalacja się nie włącza.

No z czymś takim się nie spooktałem. Fakt, że Goldów nie montowałem z racji biedy z termiką i zacząłem dopiero od wersji GT.
Goldy istotnie miały trochę tendecję z pompowaniem się. Jeżeli chcesz zmienić to polecem ostatnią mutację pod nazwą Gold GTX.
Wydaje się, że nowy sposób sterowania ciśnieniem zredukował pompowanie się.
Ale w sumie to reduktor prosty jak cep, więc można spróbować samemu rozebrać i zobaczyć o co chodzi. (O syf na iglicy i "dropsie" zapewne)

Dostałem kolejny reduktor, bodajże Gold GT i dalej ten sam problem. Reduktor dalej się pompuje i co jakiś czas puszcza gazowego bąka. IMO jest jakaś wadliwa seria, bo to już trzecia sztuka i wciąż ten sam problem. Chyba kupię maskę gazową i będę trzymał pod siedzeniem :lol:

Na szczęście mam proste rozwiązanie w postaci benzyny. LPG to ZŁO. To moje ostatnie auto z LPG, wiem to już na pewno. Wożę się z tym od Bożego Narodzenia, a za chwilę Wielkanoc :omg:

Zatem pytanie, co wybrać ? KME trzeba chyba odpuścić. Czy może jeszcze próbować ten GTX ? A może w ogóle to wszystko :cenzura: spod maski ? :-D

Pzdr
Moja maszynka - IS 200 Turbo mk1 http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?t=8932
Avatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
 
Posty: 1697
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: IS 200 Turbo mk1 (link w stopce)
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez owczar » 13 mar 2018, o 10:50

Na jakim ciśnieniu działa u Ciebie Gold?
owczar
Moderator
 
Posty: 3495
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez agiless » 13 mar 2018, o 10:52

Jeśli jeździsz z pedałem gazu na stałe w podłodze, to może warto pomyśleć nad dwoma oddzielnymi reduktorami? Może 2x ac-r01 250KM.
Avatar użytkownika
agiless
Lex user
 
Posty: 191
Dołączył(a): 30 cze 2014, o 00:25
Model Lexusa: GS300 MKI
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Skierniewice

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez Dawid0ss » 13 mar 2018, o 11:07

owczar napisał(a):Na jakim ciśnieniu działa u Ciebie Gold?


Pierwszy MKE Gold Turbo chodził u mnie 4 lata na 1.4 idle i schodził max do 1.1 full load. Wszystko chodziło malina. Wykres z hamki poniżej. Różnica bena vs lpg była znikoma.

Obrazek

Teraz wyszły jakieś kolejne edycje GT, które chyba sobie z tym nie radzą. Puszczają lpg gazowe bąki. Z tego co napisano tutaj wcześniej problem pompowania się reduktorów jest znany. Ludzie radzą sobie z tym, robiąc jakieś ręczne modyfikacje. Ale chyba nie o to tutaj chodzi, aby w tym dłubać. To urządzenie ma działać poprawnie. W końcu za to się płaci.

agiless napisał(a):Jeśli jeździsz z pedałem gazu na stałe w podłodze, to może warto pomyśleć nad dwoma oddzielnymi reduktorami? Może 2x ac-r01 250KM.

Na wcześniejszej wersji reduktora KME Gold Turbo wszystko chodziło malina 4 lata. Poza tym ja naprawdę nie pałuję tego auta. Obecnie to wystarczy go kilka razy przegazować, aby reduktor podbił ciśnienie i całość za chwilę zaczyna się krztusić. Przełączasz auto na benę i jakby ręką odjął, auto zap...

Pzdr
Moja maszynka - IS 200 Turbo mk1 http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?t=8932
Avatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
 
Posty: 1697
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: IS 200 Turbo mk1 (link w stopce)
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez owczar » 13 mar 2018, o 11:15

Ja wlaśnie staram sie unikać wyższych ciśnień.

Obejściem może być upuszczanie ciśnienia po cut off. Nadal gaz będzie tracony, ale nie powinien puszczać bąków. W stagu była taka opcja. U kolegi w lagunie turbi był problem z wtryskwiaczami, które nie wariowały przy wysokim ciśnieniu po cut off. Włączyliśmy te opcję i problem ustąpił.
owczar
Moderator
 
Posty: 3495
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez Miłosz » 13 mar 2018, o 12:48

Nie znam się jakoś mocno na lpg, ale w S3 1.8 turbo w 3mieście jeden chłop ma lpg w aucie, moim zdaniem mocno dłubniętym, bo mocowo jakieś 350 koni i nie ma problemów z gazem, także może warto jeszcze jakiś zakład odwiedzić i dopytać. Z innego forum polecaja jakiegoś Nikodema z Warszawy, oraz z okolic Toudiego http://www.dcauto.pl/ . A tak w ogole to diesel smierdziel mało pali jak ktos nie chce gazu a liczy spalanie ;P
Miłosz
Lex Master
 
Posty: 1483
Dołączył(a): 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: is220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez Dawid0ss » 13 mar 2018, o 12:58

Miłosz napisał(a):Nie znam się jakoś mocno na lpg, ale w S3 1.8 turbo w 3mieście jeden chłop ma lpg w aucie, moim zdaniem mocno dłubniętym, bo mocowo jakieś 350 koni i nie ma problemów z gazem, także może warto jeszcze jakiś zakład odwiedzić i dopytać. Z innego forum polecaja jakiegoś Nikodema z Warszawy, oraz z okolic Toudiego http://www.dcauto.pl/ . A tak w ogole to diesel smierdziel mało pali jak ktos nie chce gazu a liczy spalanie ;P

Spalanie liczyłem kiedyś. Całość już się dawno zwróciła. Teraz robię rocznie max 5k. A obecnie LPG stanowi dla mnie tylko kulę u nogi. Od 3 miechów walczę z reduktorem ;-)
Moja maszynka - IS 200 Turbo mk1 http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?t=8932
Avatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
 
Posty: 1697
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: IS 200 Turbo mk1 (link w stopce)
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: problemy z przełączaniem na gaz na zimnym silniku

Postprzez carinus » 13 mar 2018, o 19:58

Całe szczęście że mój Gold daje jeszcze radę,bo teraz nie wiem co warto założyć.Jak czytam o Waszych problemach to faktycznie strach się bać co będzie dalej.
Avatar użytkownika
carinus
Lex Master
 
Posty: 1612
Dołączył(a): 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: IS200 SC Turbo,RX400h,IS220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości