Korekty dlugoterminowe

Bacc
Lex user
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Rybnik
Kontakt:

Korekty dlugoterminowe

Post autor: Bacc »

Siemka, czy mozecie napisac jak w waszych silnikach 2.0 1g-fe, wygladaja korekty dlugoterminowe ?? Bo w moim sa na poziomie +12% przy czesciowym obciazeniu i okolo +7% na jalowym. Nie wiem czy cos nie tak czy ten typ tak ma :scratch:
Awatar użytkownika
luki90
Lex Driver
Posty: 309
Rejestracja: 10 kwie 2015, o 21:23
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WWA
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: luki90 »

A masz LPG ? jak masz to pojeździj na benzynie i zobacz wtedy jakie powinny być, ale + 12 dla korekty długiej to za dużo, do 5 na plusie jest ok imo.
www.facebook.com/kolorowakoszulka
Bacc
Lex user
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Rybnik
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: Bacc »

Mam el pi dzi :D sam montowalem. Tylko ze takie korekty mialem nawet przed montazem i wlasnie nie wiem czy mam szukac przyczyny czy te silniki tak maja... :scratch:
Wiec pytam Was jak to wyglada w waszych 1g-fe ;)
Awatar użytkownika
gmiter
Lex Master
Posty: 1247
Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: gmiter »

Przepływomierz lub MAP do czyszczenia. Druga rzecz - filtr paliwa może już być mocno zasyfiony lub pompa paliwa. Ewentualnie gdzieś jest jakaś nieszczelność.
Bacc
Lex user
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Rybnik
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: Bacc »

Przeplywomierza niema, map wyczyszczony, nowe uszczelki pod kolektor i przepustnice ori aso, jedynie sprawdzic cisnienie paliwa i kompresje :scratch:

Fajnie gdyby ktos potwierdzil czy w jego 1gfe korekty sie mieszcza w +-5% :piwko:
Awatar użytkownika
Damian87
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 11 lip 2011, o 14:53
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: łódzkie
Kontakt:

Korekty dlugoterminowe

Post autor: Damian87 »

U mnie na jałowym jest ok -2.4 i -1
Awatar użytkownika
luki90
Lex Driver
Posty: 309
Rejestracja: 10 kwie 2015, o 21:23
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WWA
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: luki90 »

oczywiście korekty mierzymy w pełni nagrzanym silniku i bez włączonej klimy, bo u mnie rano sa po -16 krótkie :D ja mam na benie krótkie od -2 do +3, długie nie pamiętam ale mieściły się w zakresie własnie +5.
www.facebook.com/kolorowakoszulka
Bacc
Lex user
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Rybnik
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: Bacc »

Oczywiscie na cieplym. Krotkie korekty mniej wazne, bo jak dlugie korekty sie ustabilizuja to krotkie korekty beda niskie. Czyli jednak u mnie jest cos nie tak, skoro Wy macie dlugie korekty w zakresie +-5%....

Bede szukal jak cos znajde dam znac ;-)
Awatar użytkownika
Damian87
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 11 lip 2011, o 14:53
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Damian87 »

Oczywiście u mnie korekty podałem na wygrzanym silniku. Na LPG korekty różnią się +-1-2% bo ustawiałem instalacje po czasach wtrysków Pb .
Bacc
Lex user
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Rybnik
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: Bacc »

Ok dzieki za info

Cisnienie paliwa zmierzylem, trzyma 3.5bar-a wiec jest okej. Teraz sprawdze kompresje dla pewnosci :scratch:
Ostatnio zmieniony 16 gru 2016, o 23:51 przez Bacc, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości