IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Pozostałe problemy występujące w naszych Lexusach

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Postprzez Wezu40 » 3 lip 2018, o 10:48

klocki zaleza chyba od stylu jazdy......u mnie 40 000 i jeszcze oryginalne klocki
Wezu40
Lex user
 
Posty: 75
Dołączył(a): 11 lut 2017, o 04:29
Model Lexusa: IS III 250, NX300h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: szczecin

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Postprzez przemosc » 3 lip 2018, o 13:07

Mi osobiście też się wydaje ze to kwestia nawyków za kierownicą. Fakt, mogły wyjść na rynek jakieś kiepskie partie ale bez jaj żeby klocki wytrzymywały 15tys.
Avatar użytkownika
przemosc
Lex Driver
 
Posty: 334
Dołączył(a): 13 cze 2014, o 01:33
Model Lexusa: IS300/RX300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzyki

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Postprzez przemosc » 3 lip 2018, o 13:10

Neutrino napisał(a):
przemosc napisał(a):Dziwne te klocki do ISow pakuja...tata uzytkuje RX450h (IV gen.) juz 90000km i do tej pory ma oryginalne klocki z przodu :o
Wydaje mi sie, ze w hybrydach, ze wzgledu na specyfike systemu odzyskiwania energii, klocki moga sie zuzywac wolniej.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka


Nie tyle mogą co na pewno się zużywają wolniej, ale chciałem przez to porównanie pokazać skalę, kiedy o 600kg (mniej wiecej) cięższe auto potrafi "nie zjadać" klocków - odzysk energii występuje w każdej hybrydzie więc to zrozumiałe :)
Avatar użytkownika
przemosc
Lex Driver
 
Posty: 334
Dołączył(a): 13 cze 2014, o 01:33
Model Lexusa: IS300/RX300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzyki

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Postprzez M_WOLF » 20 lip 2018, o 15:58

zdecydowanie zależą od stylu jazdy ale trwałość też jest ważna
ja nie jeżdżę spokojnie ale też nie przypominam sobie z poprzednich aut abym po 15k km wymieniał klocki
Avatar użytkownika
M_WOLF
Lex user
 
Posty: 38
Dołączył(a): 15 cze 2018, o 17:27
Model Lexusa: IS 200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Postprzez Kriss1970 » 30 kwi 2019, o 15:57

Witam styl jazdy jest ważny ale w tym modelu porostu są słabej jakości w moim is wymieniane klocki i tarcze przód były co 10 tys i tu muszę pochwalić serwis Lexusa Kraków zrobili to bez zbędnej dyskusji profesjonalnie i miło nie wpadło im do głowy aby za to płacić.... za 3 razem założone systemy tarcze i klocki z gs430 nacinane są ciche nie szukają i mniej pylą jak z jakością zobaczymy ale nacinane tarcza do gs to koszt ok 900 zł zwykła tarcza tektura to ok 300 zł zobaczymy i polecam serwis Kraków!
Avatar użytkownika
Kriss1970
Lex user
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4 lut 2016, o 21:29
Model Lexusa: IS200T
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Postprzez pss » 3 maja 2019, o 13:15

Czemu od GS430 ?
One nie mają innej grubości ?

Generalnie tarcze nacinane/nawiercane/mix bardziej hałasują, bo muszą :)
Druga sprawa, że mocniejsze klocki jak np. EBC Yellow też mocniej pylą i razem z tarczą nacinaną potrafią generować sporo decybeli porównując zwykłą gładką z jakimiś klockami OEM.

Z nacinanych do IS200t dość dobrą opcją są: https://auto.brakeparts.pl/auto/12718-t ... 2720s.html - znajomi chwalą je choć nie były montowane w lexach.
Sam się zastanawiam czy na wymianie ich nie wrzucić + jakiś klocków ebc red.
pss
Lex user
 
Posty: 238
Dołączył(a): 2 cze 2016, o 19:25
Model Lexusa: is200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Postprzez Kriss1970 » 4 maja 2019, o 11:12

Niewiem dlaczego od gs 430 tak pisze w specyfikacji naprawy co do głośności to jest ciszej niż oryginalne is 200t fotka która wrzuciłes bardzo podobne do tych które w serwisie założyli.
Avatar użytkownika
Kriss1970
Lex user
 
Posty: 45
Dołączył(a): 4 lut 2016, o 21:29
Model Lexusa: IS200T
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Postprzez pss » 6 maja 2019, o 15:06

Kriss1970 napisał(a):Niewiem dlaczego od gs 430 tak pisze w specyfikacji naprawy co do głośności to jest ciszej niż oryginalne is 200t fotka która wrzuciłes bardzo podobne do tych które w serwisie założyli.

Może tam coś piłowało już tarczę, bo nacinana musi być głośniejsza no chyba, że klocki nie ogarniały temperatury...

Ja zamówiłem teraz zimmermana nawiercanego i ebc yellow, bo mi znajomi polecali ten setup.

Najgorzej z tyłem, dla testu wrzuciłem blueprinta i po niecałych 15 tyś wygląda tragicznie.
Nie ma innego zamiennika, więc zostaje wersja OEM choć ta akurat daje radę.

ps. zwykłe chyba są droższe niż 300, bo pamiętam to na wymianie gwarancyjnej była FV na ok 1,5k za przód.
pss
Lex user
 
Posty: 238
Dołączył(a): 2 cze 2016, o 19:25
Model Lexusa: is200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Postprzez niven » 6 maja 2019, o 15:12

textar na tył jest z zamienników w PL lub cos z usa
niven
Lex Driver
 
Posty: 477
Dołączył(a): 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: IS III 200 t - szybkie zużycie klocków hamulcowych

Postprzez pss » 6 maja 2019, o 16:25

niven napisał(a):textar na tył jest z zamienników w PL lub cos z usa

OEM to niby Textar, pytałem o Textara i podobno jedynie jest przód.
Kto ma tył ? :)
pss
Lex user
 
Posty: 238
Dołączył(a): 2 cze 2016, o 19:25
Model Lexusa: is200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości