Page 9 of 14

Re: Gaz do IS300???

Posted: 5 Jul 2015, o 12:02
by Yarecki
DanLexus wrote: Ponawiam pytanie: Czy znacie instalkę LOVATO EASY FAST OBD II ? Jak się sprawuje i co z jej bezawaryjnością?
Czy da się zrobić precyzyjnie nawierty w kolektorze dolotowym bez jego wcześniejszego ściągnięcia? Dodatkowo w taki sposób żeby opiłki nie trafiły do komory spalania? Macher o którym mowa twierdzi że tak :scratch: , ale też nie broni się jeśli będę chciał żeby zostało to zrobione już na zdjętym kolektorze dolotowym.
Powiem, tak, zmień mechesa jeśli twierdzi iż nawierci ten kolektor bez zdejmowania i nic w nim nie zostanie - bzdura.
Kolejna sprawa to "smart" ok ale do małych aut, wtrysk wolny i mało wydajny.
Poza tym uwiążesz się do 1 serwisy bo mało kto Ci to opanuje.
Wykresy z hamowni to koleś Ci "wyprodukuje" jakie będzie chciał :biggrin2: .
Co do hany to nie ona jedyna jest na rynku, są lepsze wtryski w zbliżonej cenie.
ISA2 to staroć są lepsze sterowniki i nie droższe.
Zatem wybór jak zwykle należy do Ciebie.
Cena niska jak za to auto, by by je zrobić ładnie i technicznie dobrze to naprawdę sporo pracy.

Re: Gaz do IS300???

Posted: 5 Jul 2015, o 13:23
by DanLexus
Yarecki wrote:Powiem, tak, zmień mechesa jeśli twierdzi iż nawierci ten kolektor bez zdejmowania i nic w nim nie zostanie - bzdura.
Tak też myślałem, ale ponieważ nie widziałem nigdy fizycznie jak taki nawiert jest wykonywany chciałem zaspokoić swoją ciekawość.
Yarecki wrote:Kolejna sprawa to "smart" ok ale do małych aut, wtrysk wolny i mało wydajny.
Gdzie można o tym coś więcej przeczytać? Występują tylko takie wtryski w LOVATO? Wiem że instnieje instalka LOVATO SMART do silników 3 i 4 cylindrowych, oraz LOVATO EASY FAST do silników od 4-8 cylindrów.
Yarecki wrote:Poza tym uwiążesz się do 1 serwisy bo mało kto Ci to opanuje.
Chyba to mi się najbardziej z tego wszystkiego nie podoba...

Re: Gaz do IS300???

Posted: 5 Jul 2015, o 13:24
by DanLexus
Yarecki wrote:Wykresy z hamowni to koleś Ci "wyprodukuje" jakie będzie chciał :biggrin2: .
W jaki sposób? Co masz na myśli?
Yarecki wrote:Co do hany to nie ona jedyna jest na rynku, są lepsze wtryski w zbliżonej cenie.
ISA2 to staroć są lepsze sterowniki i nie droższe.
Co w takim razie polecasz? LPGTECH? BARRACUDA? KME GOLD?
Yarecki wrote:Cena niska jak za to auto, by by je zrobić ładnie i technicznie dobrze to naprawdę sporo pracy.
Do pażdziernika oferują LOVATO niby w lepszej cenie. Nie wiadomo czy producent zrobił rabaty na urządzenia czy po prostu chcą zacząć montować więcej LOVATO/LANDI???

Re: Gaz do IS300???

Posted: 18 Aug 2015, o 13:19
by matii_88
Mój zestaw:

Image

Re: Gaz do IS300???

Posted: 18 Aug 2015, o 20:32
by DanLexus
Chyba najlepszy zestaw w rozsądnej cenie :ok:

Re: Gaz do IS300???

Posted: 18 Aug 2015, o 21:36
by matii_88
DanLexus wrote:Chyba najlepszy zestaw w rozsądnej cenie :ok:
Dziękuję :)

Re: Gaz do IS300???

Posted: 7 Apr 2016, o 13:29
by gmiter
Odkopie trochę temat instalacji gazowej.

Mam u siebie w IS instalację OMVL XXI-N. Zastanawiałem się nad wymianą wtryskiwaczy (RegFasT) na Barracuda lub podobne. Auto ma nowy reduktor KME GOLD Twin (więc spory zapas). Auto jeździ na gazie dobrze - jednak poprawiłem kilka rzeczy. Pierwsza to był brak kompensacji pomiędzy listwami - zrobiłem połączenie na końcach listwe. Drugie to długie węże podciśnień - też poprawione. Przewody gazowe do kolektora są połączone moim zdaniem dobrze - widać, że kolektor był zdejmowany bo inaczej nie ma opcji żeby to w taki sposób nawiercić, jednak listwy leżą u góry i to poprzecznie. Zamierzam narazie włożyć wtryski jak najbliżej aby skrócić maksymalnie wężyki gazowe. Auto nie wypluwa żadnych błędów podczas jazdy na gazie, korekty długoterminowe są w zakresie +6% więc dramatu nie ma. Rozmawiałem z gazownikami z lpg-forum i powiedzieli mi, że teoretycznie można wymienić wtryski ale jest ryzyko uszkodzenia sterownika z powodu innych rezystancji cewek wtryskiwaczy i jak już cos będę zmieniał to razem ze sterownikiem (prawdopodobnie będzie to LPG Tech), ale póki co wszyscy zgodnie twierdzą że instalacja jest wystarczająca dla auta bo: wtryskiwacze są dobrane z zapasem, reduktor pracuje na ciśnieniu 1,1 bar a więc zapas jest spory no i sterownik można w jakimś zakresie dopasować. Wcześniej miałem w V40 T4 instalację BRC z dwoma reduktorami, najmocniejszymi wtryskami itp - sam ją sobie ogarniałem i nalatałem 60tkm bez jakiegokolwiek problemu - tam korekty wahały się w granicach +/- 1%.

Re: Gaz do IS300???

Posted: 7 Apr 2016, o 14:31
by owczar
Korekty ltft nie są wyznacznikiem regulacji. Różnica między lftf w danych warunkach na LPG i Pb jest tym wyznacznikiem.

Re: Gaz do IS300???

Posted: 7 Apr 2016, o 17:49
by gmiter
A to dzięki za naprowadzenie. Uczę się auta, sterownika itp. Z Volvo 2 lata jeździłem i pół roku zajęło mi ogarnięcie co wpływa na korekty i w jakim zakresie do tego stopni że patrząc na korekty paliwowe wystroiłem gaz i po wrzuceniu sondy szerokopasmowej w wydech okazało się że idealnie prakycznie był ustawiony. Tutaj raz że inny sterownik LPG a dwa inny sterownik ECU... - wszystko jest do ogarinięcia i można pojąć temat:) Za każde info dzięki!

Re: Gaz do IS300???

Posted: 8 May 2016, o 16:30
by Skater69
Panowie a jak wygląda sprawa z zaworami w is 300? Miękkie czy twarde? Planuje instalke i zastanawiam się nad 4-tą lub 5-tą generacją. Co polecicie?