Page 7 of 36
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 1 Oct 2015, o 12:17
by adamsky73
Kaloteck wrote:Dzięki za propozycję, ale nie skorzystam. Odpuszczam temat 460 i szukam końcówki 430.
Kaloteck wrote: Kłopot polega na tym, że na oficjalnej stronie polskiego programu Lexa "używane-z-salonu" nie ma aktualnie żadnego 430. Poczekam jeszcze trochę, bo chciałbym żeby to był egzemplarz z Polski z pełną historią
A nie myślałeś o poszukaniu jednorożca? Szanse na to są większe a fejm w internetach będzie że cho cho. Już nie wspominając o tym, że auto mające powyżej 10 lat będzie bezawaryjne

Aha i koniecznie poszukaj z przebiegiem poniżej 100 000 km. Jak szaleć to szaleć.
Kaloteck wrote:Poczytałem trochę zagraniczne fora i widać wyraźnie, że 460 z rocznika 2007 jest najgorszym LS-em w całej historii Lexa. Dopiero od 2011 nastąpił powrót do legendarnej niezawodności.
Muszę Cię zmartwić - legendarnie niezawodny był może LS400, bo cóż tam się mogło psuć skoro niewiele było? A po 2011 roku masz wyłącznie lifting, który zmienił poważnie wygląd auta. Ale mechanicznie to praktycznie to samo auto. Zresztą ja nie widzę powodu do płaczu w LS460. Auta się nadal nie psują - po prostu trzeba wymieniać elementy eksploatacyjne. A elektronika działa nad podziw niezawodnie. Polska cebula by chciała 10-letnią limuzynę która kilkakrotnie objechała Ziemię w stanie "igła" i w cenie 1/10 nowego. Absurd. Z autami tak to już jest, że jak Cię nie stać na nowe, to musisz mieć kasę na naprawy, bo koszt eksploatacji z wiekiem się zwiększa, a nie zmniejsza.
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 2 Oct 2015, o 14:03
by Kaloteck
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 17 Oct 2015, o 10:08
by Kaloteck
Panowie, o co chodzi z tymi książkami serwisowymi ?
Już chyba 3 czy 4 egz. spotykam , gdzie właściciel w ogóle nie prowadził książki. Podobno nie było to obowiązkowe, ale po co ktoś świadomie miałby dopuszczać się takiego zaniedbania? Jest kilka ofert, niby program Select itd. super-hiper, ale książki brak.
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 17 Oct 2015, o 10:32
by owczar
Może do Lexusa trudniej dostać pustą na allegro

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 17 Oct 2015, o 18:55
by Krawcol82
owczar wrote:Może do Lexusa trudniej dostać pustą na allegro

O tym samym pomyślałem

Czyli dałem ciała, że swoją na bieżąco daję do uzupełnienia w ASO

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 27 Oct 2015, o 16:05
by Gumish
Oj tam jakies sglupie gadanie sfrustrowanych Amerykancow

Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 14 Jan 2016, o 21:11
by fegeus
Witam,
Czy ktoś z forumowiczów oglądał ten egzemplarz?
http://otomoto.pl/oferta/lexus-ls-ls-46 ... ycElb.html
Z rozmowy telefonicznej wynika, że samochód był regularnie serwisowany w ASO - do sprawdzenia.
Pozdrawiam
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 16 Jan 2016, o 02:41
by Krawcol82
amerykaniec

bez pcs i bez pneumatyki... bez tylnego p/mgielnego

ja się amerykańców boję, bo częściej po dzwonach były robione.
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 21 Jan 2016, o 00:17
by kawszyn
jak bez pneumatyki (nie schrzani sie - $$$)
i w niby idealnym stanie....to skad taka niska cena:)
Re: LS mkIV (USF40 / USF41) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 21 Jan 2016, o 00:39
by maniek_ls400
kawszyn wrote:jak bez pneumatyki (nie schrzani sie - $$$)
Kolejne story powtarzane bez pokrycia.. Pokaż chociaż jeden wątek na tym forum komu padł amor w LS460.. Każda część mechaniczna ma prawo się zużyć więc pisanie o zaletach samochodu z uwagi na brak pneumatyki to nieporozumienie - chyba, że ktoś tylko o tym czytał a nie zaznał przyjemności z jazdy autem z takim wyposażeniem.