jankess wrote:Jak to nie tajemnica napisz ile za co chcą
moze jakas liste chetnych na poliuretany bysmy jednak zrobili to wtedy zadzwonic do gt4 i zapytac mozna czy uda sie cos ugrac przy wiekszej ilosci
Zanim zbierzesz 10 osób to chwile zejdzie, później 6 Ci się wycofa przed samym zakupem i tym sposobem zyskasz 20PLN a stracisz ze 2 miechy ale jeśli lubisz takie zabawy to czemu nie
może i masz racje ale jak by tak każdy myślał to nie było by żadnej grupówki..to co Panowie kto się pisze ? moze na PW w tej sprawie na poczatek sie zgłaszajcie zobaczymy ilu chetnych i zrobimy konkretna liste w nowym temacie a ja w miedzy czasie zadzwonie do gt4
Teraz jest podobnie za 1000 macie komplet przód tył. Tylko nie wiem czy żółte tuleje od tylnego wahacza wytrzymają bo oryginalne mają tuleje metalowa dużą i zupełnie inna budowę
Chłopaki mam problem. Kupiłem już 3 kpl tulejek tylnych dolnych wahaczy przednich. Wszystkie są za wysokie. Mają 64 mm a ja mam 54 mm. Teraz zamówiłem tulejki z gt4-racing i też przyjechały za wysokie. Nie mam jak tego złożyć bo śruba ma tylko 60 mm części roboczej. Wcześniej jak kupiłem tedguma to je skróciłem, nie uśmiecha mi się przerabiać tulejek za 130 zł. Były jakieś dwa rodzaje tych tulejek czy jak??
Dziwne, ja kilka dni temu wymieniałem tulejki właśnie w tych wahaczach i bez problemu podeszły te z gt4.
Albo masz jakieś niestandardowe zawieszenie (polift?) albo coś źle montujesz (choć chyba za bardzo nie da się czegoś tam źle zamontować).
Jeśli to jest tuleja drążka reakcyjnego to będzie masakra
Fabryczna tuleja ma perforację na której pracuje tuleja i tłumi nierówności nie tylko poprzeczne.
Zastosowanie pełnej i jeszcze w dodatku poliuretanu w tym miejscu skutkować będzie wypadaniem plomb na płytach mon czy innych poprzecznych dziurach
Jeśli to jest tuleja drążka reakcyjnego to będzie masakra
Fabryczna tuleja ma perforację na której pracuje tuleja i tłumi nierówności nie tylko poprzeczne.
Zastosowanie pełnej i jeszcze w dodatku poliuretanu w tym miejscu skutkować będzie wypadaniem plomb na płytach mon czy innych poprzecznych dziurach
Aż tak źle nie jest, więcej drgań przenosi się na budę, ale za to czucie drogi, reakcja na kierownicę i kontrola, np. w koleinach jest dużo lepsza niż na oem tulejach
(Mam czerwone poliuretany w bananach)
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)