[IS 200] Dokladnie turbo
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Mozna pospawać kolektor pudełkowy,znacznie łatwiejszy do wykonania ,ale o wiekszych oporach przepływu co przy naszych wymaganiach nie bedzie przeszkadzać.Nie robi sie tego do sportu tylko do jazdy na co dzień.
-
- Lex Maniak
- Posts: 926
- Joined: 20 Sep 2010, o 00:00
- Model Lexusa: is200
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
nie wiem czy juz bylo , ale znalazlem turbo do is200 fakt ze cena powala
http://www.turbo-kits.com/IS200_turbo_kits.html
http://www.turbo-kits.com/IS200_turbo_kits.html



To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
- Ralfx
- Lex Master
- Posts: 1542
- Joined: 3 Oct 2010, o 03:56
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
9000zł za turbo kit to nie jest takie powalające wcale, zwłaszcza że turbina jest od Garretta
Powalający to jest kit do SC300 na tej samej stronie za 6600$ czyli koło 20k zł 
Słaby tylko przyrost mocy ale myśle że 250KM w IS każdemu starczy
Pytanie mam czysto z ciekawości - jak zniesie silnik 1G-FE takie podniesienie mocy ?


Słaby tylko przyrost mocy ale myśle że 250KM w IS każdemu starczy

-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
szkoda ze nie ma promocji ja bym za polowe ceny kupil od razu hehe
- grodzio
- Lex user
- Posts: 100
- Joined: 20 Feb 2011, o 21:34
- Model Lexusa: is200/is400
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
uwazam ze seryjny silnik 1G-FE to najwieksza katastrofa w Lexusach. powolnie wkrecajacy sie na obroty , skrzynia dobrana beznadziejnie ,przy zmianie biegow nie zalacza sie zmienna faza rozrzadu i do tego spalanie !
co do dokladania turbo lub kompresora - chcesz to zrobic aby uzywac auta codziennie ,czy tylko jako drugiego ?
dlaczego takie pytanie ?
Jelsi dmuchniemy 0.4 -0.5 bara - przy dobrym strojeniu uzyskamy (200-220) koni -na takim setupie mozna jezdzic na codzien bez wiekszych zmartwien.
Jelsi chcemy te 250 koni musimy isc wyzej z doladowaniem , 0.6-0.7 bara co za tym idzie obciazamy bardziej korbowody oraz czesto pękające krawędzie tłoków (zwlaszcza przy zlym strojeniu). 1G-FE ma cienkie korbowody w serii a zakup kutych to kosmiczna suma ! Tak wiec auto na takim stupie nie bedzie juz takie pewne w uzytkowaniu.
Jesli turbo - to tylko i wylacznie dla dzwieku blow-offa.
Mniejszym kosztem lepiej jest zakupic motor z gs300 i cieszyc sie wolnossakiem ,ktorego pozniej mozesz uturbic...a jak wiadomo 2JZ jest pancernikiem.
co do dokladania turbo lub kompresora - chcesz to zrobic aby uzywac auta codziennie ,czy tylko jako drugiego ?
dlaczego takie pytanie ?
Jelsi dmuchniemy 0.4 -0.5 bara - przy dobrym strojeniu uzyskamy (200-220) koni -na takim setupie mozna jezdzic na codzien bez wiekszych zmartwien.
Jelsi chcemy te 250 koni musimy isc wyzej z doladowaniem , 0.6-0.7 bara co za tym idzie obciazamy bardziej korbowody oraz czesto pękające krawędzie tłoków (zwlaszcza przy zlym strojeniu). 1G-FE ma cienkie korbowody w serii a zakup kutych to kosmiczna suma ! Tak wiec auto na takim stupie nie bedzie juz takie pewne w uzytkowaniu.
Jesli turbo - to tylko i wylacznie dla dzwieku blow-offa.
Mniejszym kosztem lepiej jest zakupic motor z gs300 i cieszyc sie wolnossakiem ,ktorego pozniej mozesz uturbic...a jak wiadomo 2JZ jest pancernikiem.
-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
tak naprawde 185koni wystarczylo by w zupelnosci
- klexus
- Lex Master
- Posts: 1713
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Silesia
- Location: Śląsk
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
dla 30KM nie bawiłbym sie w to bo róznica bedzie znikoma a koszty fiu fiu:), NOS-a juz lepeij zapodać do codziennej jazdytomekb wrote:tak naprawde 185koni wystarczylo by w zupelnosci

-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
Tomek wlasnie roznica znikoma nie jest bo kompresor poprawia dól a on w is200 jest najgorszy bo góra moim zdaniem jest wystarczajaca 200leci mi to wystarczy q koszty jak stachu lex załatwi kompresor tani to beda niskie
- Ralfx
- Lex Master
- Posts: 1542
- Joined: 3 Oct 2010, o 03:56
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
30KM to ja myslę że na wolnossaku można wykręcić z tego silnika. Pełen przelot, zimny dolot, jakiś ładny kolektor wydechowy, splanowanie glowicy, strojenie na hamowni. Możliwe nawet że są też jakieś dorprężające tłoki i lepsze wałki. Można by wtedy z nimi i do 200KM dociągnąć taki silnik myślę 

- grodzio
- Lex user
- Posts: 100
- Joined: 20 Feb 2011, o 21:34
- Model Lexusa: is200/is400
- Contact:
Re: [IS 200] Dokladnie turbo
jak chcesz miec 30 koni wiecej to wstaw kompresor , do kupienia za 1000 zl na allegro Eaton.
sterowanie ok - 600 zl
wtryski powinny wydolic do tych 200 koni.
strojenie pewnie kolo 800 zl
przerowbienie kolektora dolotowego na kompresor -200 zl
składasz i latasz
sterowanie ok - 600 zl
wtryski powinny wydolic do tych 200 koni.
strojenie pewnie kolo 800 zl
przerowbienie kolektora dolotowego na kompresor -200 zl
składasz i latasz

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests