Most IS200

Post Reply
User avatar
Solik88
Lex user
Posts: 142
Joined: 20 Jan 2013, o 22:56
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Świebodzice
Contact:

Re: Most IS200

Post by Solik88 »

Czyli wynika z tego, ze most z manuala jest troche krótszy... Zastanawiam sie nad zmiana mostu zeby wydłużyć biegi w swoim aucie :) aktualnie mam A02B czyli torsen 4.1 ratio chcialbym tak 3,7...
Tam gdzie kończy się ekonomia, zaczyna się przyjemność z jazdy!!!
User avatar
Damian87
Lex Driver
Posts: 674
Joined: 11 Jul 2011, o 14:53
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: łódzkie
Contact:

Post by Damian87 »

Dokładnie 3.909 ratio które podałeś dotyczy altezzy.
Dragonn
Lex user
Posts: 39
Joined: 25 Jun 2013, o 17:20
Model Lexusa: GS300 MKI
Skąd:: Śląsk
Contact:

Re: Most IS200

Post by Dragonn »

Odgrzeję trochę temat.
Dużo tu szczegółów itd, wszystko pięknie... ale niech ktoś mi powie, jak zrobić tak, aby IS200 z 6-man (seria) jechał na niższych obrotach. Nie zależy mi na Vmax, po prostu aby zrobić te biegi dłuższe. Jazda nim jest super bo jak hybrydą, mogę ze startu po pierwszym biegu wrzucić 4 i zaraz potem 6 i jedzie tak samo. No ale na trasie zdało by się żeby ten 6-bieg trochę bardziej pełnił rolę ekonomiczną...
User avatar
Solik88
Lex user
Posts: 142
Joined: 20 Jan 2013, o 22:56
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Świebodzice
Contact:

Re: Most IS200

Post by Solik88 »

Zrobiłem u siebie swap mostu z A02b na B04b z is300. Jesli masz zestaw z półosiami i tym krótkim fragmentem wału napędowego, to wtedy wszystko pasuje p&p. Efekt jest taki ze dyfer b04b jest o 13% dłuzszy, wiec w moim przypadku na 6 biegu i obrotach 3000obr/min mam 117km/h wczesniej bylo 104km/h. Problem jest taki ze w is200 z manulem w modelach produkowanych w latach 99 do 01 źródłem sygnału jest czujnik w skrzyni biegów ( w późniejszych modelach, fabrycznie sygnał pochodzi z ABS) wiec przy zmianie dyfra licznik przekłamuje. Mozna zrobic w tych modelach zmianę źródłowego sygnału ze skrzyni biegów na sygnał z czujnika abs ( 20min roboty). Jednak w moim przypadku to nie zadziałało, nie chcialem wiecej sie z tym bawić i poprostu kupilem mnożnik sygnału ktory sie wpina w przewód z sygnałem do prędkościomierza i pozniej reguluje sie wskazanie prędkości potecjometrem zgodnie ze wskazaniem gps lub poprostu % wzmocnienia, lub w innym przypadku dzielenia sygnału źródłowego.
Tam gdzie kończy się ekonomia, zaczyna się przyjemność z jazdy!!!
User avatar
Dawid0ss
Lex Master
Posts: 1797
Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Most IS200

Post by Dawid0ss »

Ile Cię wyniósł zakup całości? Pzdr
User avatar
Solik88
Lex user
Posts: 142
Joined: 20 Jan 2013, o 22:56
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Świebodzice
Contact:

Re: Most IS200

Post by Solik88 »

Dawid0ss wrote:Ile Cię wyniósł zakup całości? Pzdr
Kupilem caly swapik od Rikiego, 1200zl za wszystko, do tego korektor prędkościomierza €49 czyli okolo 200zl. Ale naprawde warto, tym bardziej ze masz turbo u siebie i bedziesz lepiej wykorzystywał mozliwosci silnika. Sam ostatnio dmuchlem wiecej kompresorem i przed zmiana dyfra silnik az sie prosił o dłuższe biegi :jazda:
Tam gdzie kończy się ekonomia, zaczyna się przyjemność z jazdy!!!
User avatar
Dawid0ss
Lex Master
Posts: 1797
Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Most IS200

Post by Dawid0ss »

Solik88 wrote:
Dawid0ss wrote:Ile Cię wyniósł zakup całości? Pzdr
Ale naprawde warto, tym bardziej ze masz turbo u siebie i bedziesz lepiej wykorzystywał mozliwosci silnika. Sam ostatnio dmuchlem wiecej kompresorem i przed zmiana dyfra silnik az sie prosił o dłuższe biegi :jazda:
A żebyś wiedział. Teraz w tym aucie brakuje mi tylko 7 biegu.

B04b jest od razu ze szperą ?
User avatar
Solik88
Lex user
Posts: 142
Joined: 20 Jan 2013, o 22:56
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Świebodzice
Contact:

Re: Most IS200

Post by Solik88 »

Dawid0ss wrote:
Solik88 wrote:
Dawid0ss wrote:Ile Cię wyniósł zakup całości? Pzdr
Ale naprawde warto, tym bardziej ze masz turbo u siebie i bedziesz lepiej wykorzystywał mozliwosci silnika. Sam ostatnio dmuchlem wiecej kompresorem i przed zmiana dyfra silnik az sie prosił o dłuższe biegi :jazda:
A żebyś wiedział. Teraz w tym aucie brakuje mi tylko 7 biegu.

B04b jest od razu ze szperą ?
Tak, z tego co wiem wszystkie is300 miały szpere. Teraz na 2 biegu mam ponad 100km/h wiec sprint do setki jest troszke szybszy, bo nie trzeba przepinac biegu :zryw: ile teraz masz doładowania? Ja dmucham okolo 0,5bara i z tym dyfrem jest naprawde przyjemnie :ok:

PS. Musze zrobic update w moim temacie, calkiem sporo zrobilem z autem, a moj temat “zarósł krzakami” :gamer:
Tam gdzie kończy się ekonomia, zaczyna się przyjemność z jazdy!!!
User avatar
Dawid0ss
Lex Master
Posts: 1797
Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: Most IS200

Post by Dawid0ss »

Gyt. Zaraz gadam do Rikiego.

U mnie dalej 0.7 Podaje 340Nm i 248KM

Pzdr
User avatar
Solik88
Lex user
Posts: 142
Joined: 20 Jan 2013, o 22:56
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Świebodzice
Contact:

Re: Most IS200

Post by Solik88 »

No to musowo zmiana dyfra! Nie pozałujesz napewno :ok:
Tam gdzie kończy się ekonomia, zaczyna się przyjemność z jazdy!!!
Post Reply

Return to “IS mk1 1998-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests