BMW I8 na 100% bawił się z tobą. To jest już szybkie auto. Sądzę że ISF szedł by porównywalnie ale nie IS200T
A spalanie w sumie spore. Mój IS350 przy 180km/h pali maks 11l. Dłuższych tras po 200km/h nie miałem okazji jeździć.
Wielka szkoda, że nie ma u nas 350.
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
- octane
- Lex user
- Posts: 191
- Joined: 25 Sep 2015, o 21:49
- Model Lexusa: NX300
- Skąd:: Białystok
- Contact:
- Sebek
- Lex user
- Posts: 190
- Joined: 24 Mar 2014, o 02:25
- Model Lexusa: 3GS
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
jadąc 180km/h chesz powiedziec ze srednia masz 11/100?? Wolne żartyoctane wrote:Mój IS350 przy 180km/h pali maks 11l.

- ArtIS
- Lex Maniak
- Posts: 932
- Joined: 3 Sep 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Widzę ze ten IS200t bardzo duzo pali. Dziwne skoro pojemność poszła w dół i jest pełno gratów elektronicznych które zapewne maja pomagać w oszczędzaniu paliwa.
Widzę ze nie warto wymieniać mk2
Widzę ze nie warto wymieniać mk2

- octane
- Lex user
- Posts: 191
- Joined: 25 Sep 2015, o 21:49
- Model Lexusa: NX300
- Skąd:: Białystok
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Tak, do 160km/h pali 10l.Sebek wrote:jadąc 180km/h chesz powiedziec ze srednia masz 11/100?? Wolne żartyoctane wrote:Mój IS350 przy 180km/h pali maks 11l.
W tamtym roku trasa Białystok -Wrocław. Prędkości zależnie od natężenia ruchu, ale jak było pusto to ok 180km/h. Średnie spalanie było 10,5l.
Prędkości podaję licznikowe bo nie wożę GPS.
Trasa Warszawa-Białystok nigdy nie wyszła mi więcej jak 11l. A nie jeżdżę jak emeryt.
Dla porównania IS220D przy podobnych prędkościach palił może 0,5l mniej.
- ArtIS
- Lex Maniak
- Posts: 932
- Joined: 3 Sep 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Pytanie czy ten licznik został skasowany po tankowaniu? W wersjach USA są 2 wskaźniki: "average" i "tank average" jednak by oba były wiarygodne trzeba skasować licznik A/B przejechanych kilometrów.
- octane
- Lex user
- Posts: 191
- Joined: 25 Sep 2015, o 21:49
- Model Lexusa: NX300
- Skąd:: Białystok
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
W europejskich tez są dwa wskaźniki. Tank kasuje się sam po każdym tankowaniu.
- Dzidu79
- Nowy lex user
- Posts: 16
- Joined: 28 Feb 2016, o 01:11
- Model Lexusa: IS 250
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
- adamsky73
- Lex Driver
- Posts: 621
- Joined: 20 May 2014, o 17:14
- Model Lexusa: LS460 '08
- Skąd:: Warszawa
- Location: Warszawa
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
A kto tu mówi o licznikach tripów? Chodzi o wskazania średniego spalania w komputerze pokładowym
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
ABRAHAM LINCOLN
- Dzidu79
- Nowy lex user
- Posts: 16
- Joined: 28 Feb 2016, o 01:11
- Model Lexusa: IS 250
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Wydaje mi się ze kolega wspomniaładamsky73 wrote:A kto tu mówi o licznikach tripów? Chodzi o wskazania średniego spalania w komputerze pokładowym
ArtIS wrote:Pytanie czy ten licznik został skasowany po tankowaniu? W wersjach USA są 2 wskaźniki: "average" i "tank average" jednak by oba były wiarygodne trzeba skasować licznik A/B przejechanych kilometrów.
-
- Lex Master
- Posts: 2582
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
A nie lepiej po prostu skasować licznik przebiegu dziennego po tankowaniu pod korek a potem znowu zatankować pod korek
?
Co do spalania podanego dla 350ki ISa to nie wiem czy jest realne ale biorąc pod uwagę różnice które mogą wynikać w masy opon/felg, oporów toczenia opony + pewnie jeszcze kilka tematów których nie sprawdziłem np: zbieżność to wynik 11l jest możliwy w trasie nawet przy sporych pojemnościach i prędkościach.
Co do masy koła to ostatnio wulkanizator dziwnie się patrzył jak biegałem z wagą ale wyniki jeszcze bardziej go zdziwiły bo :
felga 17'ka z GSa waży 10,4kg a ja mam założoną z LS ucf10 17' która waży 13,3kg!!! Więc jak sobie dołozymy różnice masy w oponach które często przekraczają 2kg to może się okazać że nasze tylne wirniki zwane kołami są 5kg. cięższe niż inne ich odpowiedniki a to jest mega różnica która już w spalaniu da konkrety.

Co do spalania podanego dla 350ki ISa to nie wiem czy jest realne ale biorąc pod uwagę różnice które mogą wynikać w masy opon/felg, oporów toczenia opony + pewnie jeszcze kilka tematów których nie sprawdziłem np: zbieżność to wynik 11l jest możliwy w trasie nawet przy sporych pojemnościach i prędkościach.
Co do masy koła to ostatnio wulkanizator dziwnie się patrzył jak biegałem z wagą ale wyniki jeszcze bardziej go zdziwiły bo :
felga 17'ka z GSa waży 10,4kg a ja mam założoną z LS ucf10 17' która waży 13,3kg!!! Więc jak sobie dołozymy różnice masy w oponach które często przekraczają 2kg to może się okazać że nasze tylne wirniki zwane kołami są 5kg. cięższe niż inne ich odpowiedniki a to jest mega różnica która już w spalaniu da konkrety.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest