Page 5 of 7
Re: IS200 - Stop,pozycja i mgła w tylnej klapie
Posted: 27 Jun 2015, o 10:57
by medyss
nic nie wali w oczy

są takiej samej mocy jak te normalne lampy z tym że normalne lampy są większe i może się wydawać że światło jest bardziej rozproszone niż w tych małych stąd te pizganie w aparat ale na żywo jest super bardzo mi się podoba

co prawda z początku trudno było ogarnąć całą pajęczyne ale jak już się poskręcało izolacją na jedną wiązkę i przypięło do ori wiązki to nawet nie widać śladów ingerencji

Re: IS200 - Stop,pozycja i mgła w tylnej klapie
Posted: 27 Jun 2015, o 11:55
by adamsky73
GOLDI wrote:gazrurke trzymaj lepiej na idiotów z Hidami w Chinskich seoczekach badz lampach bez regulacji i systemu oczyszczenia reflektorów
To trzeba by się ciągle zatrzymywać po drodze, bo Polska słynie z "dobrze świecących" świateł
Re: IS200 - Stop,pozycja i mgła w tylnej klapie
Posted: 27 Jun 2015, o 16:49
by GOLDI
adamsky73 wrote:GOLDI wrote:gazrurke trzymaj lepiej na idiotów z Hidami w Chinskich seoczekach badz lampach bez regulacji i systemu oczyszczenia reflektorów
To trzeba by się ciągle zatrzymywać po drodze, bo Polska słynie z "dobrze świecących" świateł

Re: IS200 - Stop,pozycja i mgła w tylnej klapie
Posted: 26 Aug 2015, o 19:19
by Rybstonik
Odgrzeje temat, czy ta oprawka podejdzie?
http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zlacze-G ... rettyPhoto
Oprawka podejdzie po malej przerobce nozykiem


No i w końcu mały Jdm


Re: IS200 - Stop,pozycja i mgła w tylnej klapie
Posted: 9 Dec 2015, o 01:51
by matii_88
Ja jeszcze nie skończyłem zabawy ze światłami ale jestem już blisko.
Dla porównania z lewej przeciwmgielne z prawej zwykła pozycja/stop w klapie. Wydaje mi się, że nie świecą za mocno.
Re: IS200 - Stop,pozycja i mgła w tylnej klapie
Posted: 9 Dec 2015, o 09:44
by lukas78
Ja w swoim GS, w celu zmniejszenia intensywności światła stop/pozycja/mgła w klapie (tzn. wyrównanie ich jasności świecenia z lampami tylnymi), potraktowałem żarówkę do połowy jej długości (od strony wcisku) srebrzanką do grzejników. Około roku już śmigam na takich żarówkach i intensywność jest bez zmian, tzn. nic nie rażą - nie drażniąc jadących za mną kierowców ...
ps. jeśli u kogoś zestaw w klapie świeci za mocno proponuję zrobić na próbę tak, jak wyżej opisałem. Plus jest taki, że można sobie w ten prosty sposób (malując dowolną powierzchnie żarówki) dobrać niemal idealnie intensywność świecenia.
Miałem wcześniej IS i wiem, że na standardowych żarówkach mod w klapie świeci nieco jaśniej. Z tym, że w IS w celu zmniejszenia/wyrównania intensywności światła zakupiłem żarówki w kolorze czerwonym. Z doświadczenia wiem, że czerwona farbka na żarówkach (w zależności od źródła zakupu) w szybkim tempie lubi się wypalić - przed pomalowaniem srebrzanką kupiłem czerwone żarówki do GS - i czerwona farbka wypaliła się po pierwszym dniu użytkowania

Re: IS200 - Stop,pozycja i mgła w tylnej klapie
Posted: 9 Dec 2015, o 09:57
by andrew
lukas78 dokładnie tak samo zrobiłem

Tyko prysnąłem czarnym lakierem wysokotemperaturowym i jest ok. Drugi plus taki, że ciemny kolor żarówki przy zgaszonych światłach odbija się w odbłyśniku i lekko wizualnie przyciemnia klosze.
Tak to świeciło przed poprawieniem. Gdyby nie
Oliwier to nawet bym o tym nie wiedział

Re: IS200 - Stop,pozycja i mgła w tylnej klapie
Posted: 9 Dec 2015, o 22:49
by Lisek
A ja przykleiłem malutkie kawałki foli aluminiowej i też jest ok.
Re: IS200 - Stop,pozycja i mgła w tylnej klapie
Posted: 16 Mar 2016, o 22:09
by dzida
Odgrzewam.
Myślałem nad zaprojektowaniem układu, który zamiast stopu powodowałby pulsowanie przeciwmgielnych w przypadku gwałtownego hamowania ale nie ma skąd wziąć sygnału sterującego w przypadku takiego zdarzenia - jakieś zabezpieczenie przed wjazdem w tyłek tym bardziej, że już miałem kiedyś taką sytuację

Re: IS200 - Stop,pozycja i mgła w tylnej klapie
Posted: 16 Mar 2016, o 23:18
by blue
Może sygnał z aktywacji pompy ABS + sygnał z wciśniętego hamulca?