[3UZ-FE] Luz zaworowy

Post Reply
User avatar
andrej7
Lex Driver
Posts: 333
Joined: 13 Jan 2011, o 13:49
Model Lexusa: IS 200, GS430 MkIII
Skąd:: Tu i tam.
Contact:

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

Post by andrej7 »

maniek_ls400 wrote: zadzwoń do lokalnego ASO toyoty - prawie każda robi lexusa - ceny 50% niższe niż w Warszawie (takie mam doświadczenie po ASO Toyota Płock.
Z racji tego że też chcę zrobić regulację przed założeniem lpg zadzwoniłem dzisiaj do ASO Toyoty w Płocku (mniej więcej te same km mam do Płocka i Stolicy) , oddzownili po godzinie z wyceną: regulacja, nowe uszczelki, czas 5godz- 1800zl.
Maniek trafiłeś na jakąś promocję?:)
W poszukiwaniu mocy...
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

Post by LinkPL »

Ja u siebie reguluję zawory przy wymianie rozrządu, tak mi się wydaje najbardziej rozsądne działanie. W przyszłym tygodniu będzie robota robiona, to dam znać ile koszty wyjdą ... Pan Wiesiek ogarnie temat, on się zajmuje tam większymi motorami, więc nie będzie problemu ... i na pewno nie wyjdzie cena 1800 PLN, bo to lekka przesada ...

Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
User avatar
maniek_ls400
Lex Master
Posts: 1476
Joined: 7 Jun 2011, o 23:19
Model Lexusa: W221 S500
Skąd:: Piaseczno
Location: Piaseczno
Contact:

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

Post by maniek_ls400 »

LinkPL wrote:Ja u siebie reguluję zawory przy wymianie rozrządu, tak mi się wydaje najbardziej rozsądne działanie. W przyszłym tygodniu będzie robota robiona, to dam znać ile koszty wyjdą ... Pan Wiesiek ogarnie temat, on się zajmuje tam większymi motorami, więc nie będzie problemu ... i na pewno nie wyjdzie cena 1800 PLN, bo to lekka przesada ...

Pozdrawiam
Link
Uratowałeś GSa po strzale ?? Czy next one ?
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
KBucz
Nowy lex user
Posts: 18
Joined: 16 Aug 2016, o 16:56
Model Lexusa: Lexus Gs430
Skąd:: Olsztyn
Contact:

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

Post by KBucz »

W Olsztynie za regulacje luzów płaciłem około 1400 zł. Sama regulacja (robiona też przy okazji wymiany rozrządu) kosztowała 400 zł. Pozostałe koszty to oryginalne uszczelnienia wałków, dostępne tylko w ASO po 250 zł sztuka (potrzebne 2) + jakieś mniejsze o-ringi za około 100 zł komplet, ewentualny koszt płytek 40 zł szt + nowe uszczelki pokrywy zaworów. Jakby ktoś potrzebował namiary na północy mogę polecić firmę, która potrafi się zająć 3UZ-FE (szkoda, że trzeba zdejmować wałki bo można to ogarnąć samemu jak ktoś ma czas, chęci i "trochę" zdolności manualnych). I jakby ktoś miał wątpliwości czy można szlifować szklanki - minimalnie można, aby nie po stronie utwardzonej na której pracuje krzywka wałka (oczywiście manual tego nie przewiduje uprzedzając hejty wszystkich "mechaników":)).
kubaty3
Lex user
Posts: 49
Joined: 5 Aug 2011, o 14:24
Model Lexusa: ls400
Skąd:: Gdańsk
Contact:

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

Post by kubaty3 »

no i co u was wyszło z luzami zaworowymi?jak chodzi po przestawieniu luzu w górne widełki? szlifowaliście płytki? jak już szlifować to płytki.
User avatar
LinkPL
Lex Maniak
Posts: 795
Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
Model Lexusa: RX 500h
Skąd:: Iłża
Contact:

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

Post by LinkPL »

maniek_ls400 wrote:
LinkPL wrote:Ja u siebie reguluję zawory przy wymianie rozrządu, tak mi się wydaje najbardziej rozsądne działanie. W przyszłym tygodniu będzie robota robiona, to dam znać ile koszty wyjdą ... Pan Wiesiek ogarnie temat, on się zajmuje tam większymi motorami, więc nie będzie problemu ... i na pewno nie wyjdzie cena 1800 PLN, bo to lekka przesada ...

Pozdrawiam
Link
Uratowałeś GSa po strzale ?? Czy next one ?

Uratowany ... nie było do końca aż tak źle. Od wypadku zrobiłem nim 25k km, na tą chwilę nie uświadczam żadnych ubocznych efektów po tej kraksie, więc uważam że naprawa została wykonana dobrze. Po pierwszym odbiorze robili jeszcze poprawkę, dostali listę rzeczy do poprawienia, polakierowali mi jeszcze czubek maski i jest ok. Zaliczyłem ostatnio sarnę i pękł mi zderzak z przodu, ale nie wczuwam się zbytnio, samochód powoli robi się coraz starszy, to i musi posiadać jakieś ślady użytkowania. Tak to wszystko sprawne. Tam kiedyś mówiłeś że klocki Ferodo Premier bardzo dobre ... może i dobre, ale z tyłu przeleciały 10k km i zostały gołe blachy, więc nie polecam w ogóle, textary lepsze jednak. Co do takiego ogólnego działania, to na razie jeszcze będę śmiał tym sprzętem, jak doleci do 400k to będę się zastanawiał co dalej ...

Pozdro
Link
How far We can go ...
kubaty3
Lex user
Posts: 49
Joined: 5 Aug 2011, o 14:24
Model Lexusa: ls400
Skąd:: Gdańsk
Contact:

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

Post by kubaty3 »

NO TO WIDZE ŻE NIKT NIEPRZZESTAWIŁ TYCH LUZÓW ZAWOROWYCH NA GÓRNĄ GRANICE WIEDEŁEK. COŚ MI SIE ZDAJE ZE TA SUPER KULTURA PRACY 3UZFE JEST SPOWODOWANA TEŻ RÓWNYM USTAWIENIEM LUZOW ZAWOROWYCH W ŚRODKU WIDEŁEK ZAKRESU REGULACJI. BO U MNIE NP WSZĘDZIE BYŁO RÓWNO PO 240 TYŚ KM OPRÓCZ JEDNEJ PARY WYDECHOWYCH ZAWORÓWI TO TEGO CYLINDA OD KTÓREGO SILNIK ZACZYNA PRACE.CIEKAWE KTO DAJE TAKIE POMYSŁY ZEBY PRZESTAWIAĆ TE LUZY W GÓRNĄ GRANICE.?
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

Post by carsik »

po pierwsze naucz się pisać bez dużych liter. Nie ma znaczenia w jakim przedziale ustawisz luzy. Przy gazie zawsze ustawiam na górny zakres luzu. Czy luz wynosi 0.30 czy 0.35 nie ma to wpływu na kulturę pacy i głośność pracy silnika, nic nie puka czy stuka. Musiałyby być naprawdę duże szczeliny aby zaczęło hałasować.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

Post by owczar »

Podpisuje się pod tym co napisał carsik. Kultura pracy będzie taka sama w górnej granicy luzu. Skoro producent tak przewidział to tak można to ustawić.
kubaty3
Lex user
Posts: 49
Joined: 5 Aug 2011, o 14:24
Model Lexusa: ls400
Skąd:: Gdańsk
Contact:

Re: [3UZ-FE] Luz zaworowy

Post by kubaty3 »

co według was morze hałasować po zmianie luzu zaworowego w górna granice widełek,krzywo zeszliwfowane podkładki?coś z rozrządem .bo był wymieniony ale moc jest odpala normalnie obroty sa równe.zapłony niewypadają.morze olej mineralny na szklankach ?zamiast tego co w misce olejowej?silnik chodzi jak nowoczesne diesle dużej mocy na wolnych obrotach.
Post Reply

Return to “GS mk2 1997-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests