Page 5 of 11

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 4 Dec 2010, o 10:45
by klexus
BeeMiX wrote:2JZ-GE i 2JZ-GTE przed VVTi? Bo chyba nie mówisz o totalnym niewypale z supry Mk.III
spokojnie na 2jz vvti mozna targać moce do 450KM, jak chcemy więcej musimy dozbroić dół silnika w kute korby, góra jest tak samo mocna jak w starym 2jz

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 4 Dec 2010, o 20:08
by carinus
BeeMiX wrote:
wytrzymałe 3.0 N/A do jakiego zastosowania? Do uturbienia czy podkręcania wolnossacego?
Raczej do kosmetyki typu porting itp.Wsadzając dużą pojemnośc chcę uniknąć kłopotliwego doładowania i uzyskac większy moment od samego dołu.Mając do dyspozycji mały silnik 2,0 pozostaje mi tylko dmuchnąc go delikatnie małą spręzarką dla poprawy elastyczności.Zawsze jednak wybieram metodę w której system jest jak najmniej skomplikowany.Staram się ogarniać wszystkie mechanizmy i elektronike żeby móc w razie problemów samodzielnie poradzić sobie z problemem.Jak to mówią-umiesz liczyc,licz na siebie.

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 5 Dec 2010, o 01:31
by BeeMiX
Nie zrozumiałeś tego co wczesniej chciałem powiedzieć :) Jeśli chcesz jeździć na codzień 450KM 2JZ VVTi to ryzykujesz, bardzo. Ja bym nie dmuchnal w niego nawet wiecej jak 350KM jak to ma jeździć. Nie sztuka podkrecic boost, sztuka zeby to sie nie wysrywało :)

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 5 Dec 2010, o 01:32
by BeeMiX
carinus wrote:
BeeMiX wrote:
wytrzymałe 3.0 N/A do jakiego zastosowania? Do uturbienia czy podkręcania wolnossacego?
Raczej do kosmetyki typu porting itp.Wsadzając dużą pojemnośc chcę uniknąć kłopotliwego doładowania i uzyskac większy moment od samego dołu.Mając do dyspozycji mały silnik 2,0 pozostaje mi tylko dmuchnąc go delikatnie małą spręzarką dla poprawy elastyczności.Zawsze jednak wybieram metodę w której system jest jak najmniej skomplikowany.Staram się ogarniać wszystkie mechanizmy i elektronike żeby móc w razie problemów samodzielnie poradzić sobie z problemem.Jak to mówią-umiesz liczyc,licz na siebie.
Gdzie to ma być wrzucone, jakie są priorytety i jaki budżet

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 5 Dec 2010, o 10:58
by klexus
BeeMiX wrote:Nie zrozumiałeś tego co wczesniej chciałem powiedzieć :) Jeśli chcesz jeździć na codzień 450KM 2JZ VVTi to ryzykujesz, bardzo. Ja bym nie dmuchnal w niego nawet wiecej jak 350KM jak to ma jeździć. Nie sztuka podkrecic boost, sztuka zeby to sie nie wysrywało :)
Jak gadałem z chłopakami z Tomaracing to powiedzieli ze do 450KM dają gwarancjena 2jz VVTi, jak im powiedziałem ze chce 400 to powiedzieli ze spokojnie wytrzyma

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 5 Dec 2010, o 13:43
by carinus
Potrzebuję silnika do przemieszczania się po autostradach.Jezeli mam szanse na wrzucenie silnika 3.0 to nic z nim nie będę robił bo to co ma wystarczy mi w zupełnosci,co najwyżej zrobię kosmetykę silnika i to wszystko-żadnego turbo(chyba).Potrzebuję coś w miarę ekonomicznego,niekoniecznie podatnego na podkręcanie do 500KM.Samochodem mam zamiar jeżdzić do pracy 1000km w jedną stronę.Liczy sie dla mnie dobry przebieg wartość momentu niż duze moce maksymalne.Przerabiany bedzie model IS 200SportCrusser LPG.

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 5 Dec 2010, o 15:48
by klexus
carinus wrote:Potrzebuję silnika do przemieszczania się po autostradach.Jezeli mam szanse na wrzucenie silnika 3.0 to nic z nim nie będę robił bo to co ma wystarczy mi w zupełnosci,co najwyżej zrobię kosmetykę silnika i to wszystko-żadnego turbo(chyba).Potrzebuję coś w miarę ekonomicznego,niekoniecznie podatnego na podkręcanie do 500KM.Samochodem mam zamiar jeżdzić do pracy 1000km w jedną stronę.Liczy sie dla mnie dobry przebieg wartość momentu niż duze moce maksymalne.Przerabiany bedzie model IS 200SportCrusser LPG.
IS200 czy IS300 czy GS300 w LPG spalaja praktycznie takie same ilości gazu, u mnie trasa 10-11l przy predkościach 120-140

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Posted: 5 Dec 2010, o 16:24
by carinus
Klexus,już w paru postach napisałem że intersuje mnie tylko nadwozie 5d,czyli w grę wchodzi model SportCross.Wersja 300 jest prawie nieosiągalna,a jeżeli już to z automatem którego nie chcę.Dlatego zostaje na polu walki tylko IS 200.I pozostaje tylko uturbienie 2,0 lub wsadzenie 3,0.

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Posted: 5 Dec 2010, o 20:50
by maxkow
carinus wrote:.Dlatego zostaje na polu walki tylko IS 200.I pozostaje tylko uturbienie 2,0 lub wsadzenie 3,0.
Gdybym miał taki wybór , to wybrałbym Swap , mniej problemow w pozniejszym uzytkowaniu.
BeeMiX wrote:MaxkowChciałem tylko pokazać że niestety cała konstrukcja w porównaniu do np. 2JZGE albo 1UZFE nie jest zrobiona z taką rezerwą wytrzymałości. Nie oszukujmy się, ten silnik nie wytrzyma takich przebiegów jak 2JZ albo ponad milionowe przebiegi jak w 1UZFE.

BeeMix co do silnikow 2JZGE i 1UZFE to co napisałes , to zgadzam sie z toba w 100% , co do przebigu , to zobaczymy jak to bedzie , na razie jest 140tys.km na blacie i wszystko w jak najlepszym porzadku i mam nadzije ze tak zostanie.

Re: [IS 200] Dokladnie turbo

Posted: 5 Dec 2010, o 21:54
by carinus
maxkow wrote:
carinus wrote:.Dlatego zostaje na polu walki tylko IS 200.I pozostaje tylko uturbienie 2,0 lub wsadzenie 3,0.
Gdybym miał taki wybór , to wybrałbym Swap , mniej problemow w pozniejszym uzytkowaniu.

Tez tak uwazam i teraz potrzebuję informacji co warto wstawic żeby sobie poprawić a nie narobic problemów.Zarejestrowałem się też na forum supry zeby zdobyć trochę info o samych silnikach,zobaczę co z tego wyjdzie.Trochę irytowały mnie wypowiedzi niektórych osób,które narzekały na częste wymiany uszczelek pod głowica po zamontowaniu uszczelki Ajusy lub Takomy-rece opadają.