A przy tej ilości spagetti to powodzenia życzę w pracach remontowo naprawczych, że o regulacji zaworów nie wspomnę

Jeśli któryś z kolegów będzie na zlocie to chętnie posłucham kilku wskazówek, bo z zamiłowania lubię pomajsterkować w aucie i lutować również potrafię.Is200 wrote: P.S. kolego lukas 78 emulator wskaźnika paliwa to koszt ok 80 zł a zamontować to możesz sobie sam - chyba, że nie przeszkadza Tobie opadająca wskazówka PB, i masz jako takie pojęcie o lutowaniu.
Dodatkowo wyczyść przepustnicę bo widzę, że lekko zasyfiona.
Najlepiej daj foty powiedz jak zrobić a na koniec dostaniesz opierd... że wcale nie masz racjiKRYSPIN wrote:Hej,
Niestety fotkami z montażu IS200 nie dysponuję. Trzeba by się kiedyś spotkać, i obgadać temat na bieżąco.
Jak wyczyścisz przepustnicę nie zapomnij jej zaadaptować
to fakt na tym forum panuje dziwna atmosfera, jak radzisz i to nawet dobrze toLPGK wrote:Najlepiej daj foty powiedz jak zrobić a na koniec dostaniesz opierd... że wcale nie masz racjiKRYSPIN wrote:Hej,
Niestety fotkami z montażu IS200 nie dysponuję. Trzeba by się kiedyś spotkać, i obgadać temat na bieżąco.
Jak wyczyścisz przepustnicę nie zapomnij jej zaadaptować![]()
i jak by tu nie patrzeć znów od dupy strony, najpierw montaż regulacja LPG potem falowanie obrotów i czyszczenie przepustnicylukas78 wrote: Przepustnica zgadza się - jest lekko zasyfiona, ale wtedy nie miałem zbytnio czasu na jej czyszczenie - w przyszłym tygodniu będę ją czyścił, bo już lekko obroty czasami falują.
Podczas montażu lpg (około 18 miesięcy temu) przepustnica była w nienagannej czystości (czytaj - nie wymagała czyszczenia).KRYSPIN wrote:to fakt na tym forum panuje dziwna atmosfera, jak radzisz i to nawet dobrze toLPGK wrote:Najlepiej daj foty powiedz jak zrobić a na koniec dostaniesz opierd... że wcale nie masz racjiKRYSPIN wrote:Hej,
Niestety fotkami z montażu IS200 nie dysponuję. Trzeba by się kiedyś spotkać, i obgadać temat na bieżąco.
Jak wyczyścisz przepustnicę nie zapomnij jej zaadaptować![]()
![]()
napiszesz się a potem ktoś ci nawsadza, że przecież mega kupa nie jest zła.... a twoje wywody obijają się o poziom samouwielbienia![]()
![]()
no szału ni ma dupy nie urywa, ale skoro jesteś Pan zadowolony z tak a nie inaczej wykonanej instalacji LPG bo pali mało LPG więcej popija Pb i w ogóle auto przełącza się na LPG i jedzie, checkiem nie wali częściej niż raz w tygodniu to już jest LPG pierwsza klasa....
pisać czyoto jest pytanie...
i jak by tu nie patrzeć znów od dupy strony, najpierw montaż regulacja LPG potem falowanie obrotów i czyszczenie przepustnicylukas78 wrote: Przepustnica zgadza się - jest lekko zasyfiona, ale wtedy nie miałem zbytnio czasu na jej czyszczenie - w przyszłym tygodniu będę ją czyścił, bo już lekko obroty czasami falują.
czy mi się wydaję czy wypadało by przepustkę podczas montażu przed regulacją wyczyścić
he mi też się tak wydaje...lukas78 wrote: ps. tak się składa, że narazie to Wy się sami nakręcacie (czyżby udzielał się Wam często panujący na lpg-forum "chory" klimat?) - bo nic o żadnym opier... nie pisałem- sorry za off-top.
masz rację wydaje ci siędead_beat wrote:he mi też się tak wydaje...lukas78 wrote: ps. tak się składa, że narazie to Wy się sami nakręcacie (czyżby udzielał się Wam często panujący na lpg-forum "chory" klimat?) - bo nic o żadnym opier... nie pisałem- sorry za off-top.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests