Re: GS MK3 amortyzatory, gwint
Posted: 13 Sep 2019, o 10:45
Ja właśnie zmieniłem tylne amortyzatory (regulowane), koszt po rabacie w ASO 750 zł/szt.
Do tego doszedł komplet sprężyn z GS 450h bo ja akurat chciałem podnieść auto - teraz stoi równiutko przodem i tyłem.
Głównym powodem działania była właśnie wymiana sprężyn a nie uszkodzonych amorów, ale stwierdziłem, że jak już rozbieram to za jednym zamachem wymieniam amory.
Tym sposobem jeśli komuś ciekną a nie ma kasy na nowe to mam komplet tyłów do sprzedania (bez wycieków oczywiście, przebieg auta 180 tys, raczej jeszcze fabryczne ale w pełni sprawne) plus fabryczne sprężyny do 430-ki. Da ktoś 500 za wszystko?
Do tego doszedł komplet sprężyn z GS 450h bo ja akurat chciałem podnieść auto - teraz stoi równiutko przodem i tyłem.
Głównym powodem działania była właśnie wymiana sprężyn a nie uszkodzonych amorów, ale stwierdziłem, że jak już rozbieram to za jednym zamachem wymieniam amory.
Tym sposobem jeśli komuś ciekną a nie ma kasy na nowe to mam komplet tyłów do sprzedania (bez wycieków oczywiście, przebieg auta 180 tys, raczej jeszcze fabryczne ale w pełni sprawne) plus fabryczne sprężyny do 430-ki. Da ktoś 500 za wszystko?