Page 5 of 5

Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor

Posted: 14 Mar 2019, o 21:43
by gmiter
Spoko, ja o nikim póki co nie słyszałem. Czekam na tuleje od kolegi i w wolny weekend zmieniam głowicę. Zobaczymy :)

Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor

Posted: 14 Mar 2019, o 22:33
by ledziu
gmiter wrote:Spoko, ja o nikim póki co nie słyszałem. Czekam na tuleje od kolegi i w wolny weekend zmieniam głowicę. Zobaczymy :)
Jak to nie słyszałeś ? Była gadka na forum już kilka razy o tym...do tego ja miałem automat, michallw, beemix i jeszcze kilka osób które znam a nie wiem czy są na forach i wszyscy Ci powiedzą to samo...lipa.

Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor

Posted: 15 Mar 2019, o 08:11
by gmiter
ledziu wrote:
gmiter wrote:Spoko, ja o nikim póki co nie słyszałem. Czekam na tuleje od kolegi i w wolny weekend zmieniam głowicę. Zobaczymy :)
Jak to nie słyszałeś ? Była gadka na forum już kilka razy o tym...do tego ja miałem automat, michallw, beemix i jeszcze kilka osób które znam a nie wiem czy są na forach i wszyscy Ci powiedzą to samo...lipa.
OK lipa ale z czym dokładnie? Ślizga się przy większym Nm? Robiliście coś ze skrzynią czy była w serii?
Wybacz dociekliwość ale jestem na forum od 206 i możliwe że za krótko abym takie rozmowy kojarzył a chciałbym wiedzieć co stoi za problemami.

Re: [IS 300] Turbo vs Kompresor

Posted: 15 Mar 2019, o 10:59
by ledziu
gmiter wrote:lipa ale z czym dokładnie? Ślizga się przy większym Nm? Robiliście coś ze skrzynią czy była w serii?
Wybacz dociekliwość ale jestem na forum od 206 i możliwe że za krótko abym takie rozmowy kojarzył a chciałbym wiedzieć co stoi za problemami.
Jesteś dociekliwy hmmm :biggrin2: a kontaktowałeś się z ludźmi którzy zawodowo zajmują się modzeniem aut, strojeniem, kontaktowałeś się z ludźmi ktorzy np.w usa startują w dragu, jeździłeś 2jzgte z seryjnym automatem w opcji seria i opcji nie seria...?

Jak już odcedzisz tuningowych fantastów z pięknym zdjątkami na fb i 10sekundowymi filmikami na yt, jak odcedzisz marketing made in usa, i jak się przejedziesz dobrze zrobionym 2jzgte a potem 2jzgte na seryjnej skrzynce to powiesz jestem dociekliwy...

Pewnie naczytałeś się o chłodniczkach, przewodach, zwiększeniu ciśnienia oleju itd...a to wszystko jest gówno bo musisz przerobić skrzynkę i wydać na to furę kasy, potem masz jazde ze strojeniem a potem masz knota który pracuje tak jak wcześniej pisałem... :ok:

Ale nie ma bidy jak zaczynałem przygodę z tuningiem to też tak miałem :laugh1:

Miało być więcej ale nie będzie :jazda: