Page 5 of 6
Posted: 26 Mar 2016, o 21:21
by dizorak
Po LPG będę myślał o kompresorze z MB (jak kasa się odbuduje), czytalem temat i nie umiem go teraz znaleźć, ale wyczytalem, że przy podniesieniu mocy do ok. 190KM nie trzeba nic grzebać w kompie, prawda to, czy raczej można to schować w baśnie i legendy?
Re: Instalacja LPG do IS200 MK1
Posted: 30 Mar 2016, o 07:24
by dizorak
No i moja Lexinka jedzie do gazu

w poniedziałek już będzie robiona

Re:
Posted: 30 Mar 2016, o 09:28
by Tantarian
dizorak wrote:Po LPG będę myślał o kompresorze z MB (jak kasa się odbuduje), czytalem temat i nie umiem go teraz znaleźć, ale wyczytalem, że przy podniesieniu mocy do ok. 190KM nie trzeba nic grzebać w kompie, prawda to, czy raczej można to schować w baśnie i legendy?
Z tego co gdzieś właśnie tu wyczytałem, komputer "toleruje" doładowanie do 0.29 bar. Oryginalny TTE, ktory nie przekracza tej bariery jest chyba plug & play. Inna jest tylko pokrywa filtra powietrza. Jeśli bredzę, to niech mnie ktoś poprawi.

Re: Instalacja LPG do IS200 MK1
Posted: 30 Mar 2016, o 21:34
by dizorak
Oryginalny TTE to jedynie swera marzeń

dlatego trzeba się ratować Mercem

Re: Re:
Posted: 30 Mar 2016, o 21:38
by dizorak
Tantarian wrote: Z tego co gdzieś właśnie tu wyczytałem, komputer "toleruje" doładowanie do 0.29 bar. Oryginalny TTE, ktory nie przekracza tej bariery jest chyba plug & play. Inna jest tylko pokrywa filtra powietrza. Jeśli bredzę, to niech mnie ktoś poprawi.

A czy był byś kolego tak miły, jeśli pamiętasz gdzie był ten post, wkleić mi go tu

wdzięczny był bym bardzo

Re: Instalacja LPG do IS200 MK1
Posted: 30 Mar 2016, o 21:44
by dizorak
I wydaje mi się, że przez zastosowanie odpowiedniego przełożenia da się osiągnąć takie ciśnienie, chyba, że się mylę, ale tak na moje pojęcie by to wyglądało. Z tego co pamiętam w MB Kompressor były zestawy do podniesienia ciśnienia właśnie przez zmniejszenie koła pasowego na kompresorze.
Zastanawia mnie jeszcze gdzie podłącza się cewkę/sprzegiełko kompresora i kiedy się załącza i wyłącza.
Re: Re:
Posted: 31 Mar 2016, o 09:24
by Tantarian
dizorak wrote:Tantarian wrote: Z tego co gdzieś właśnie tu wyczytałem, komputer "toleruje" doładowanie do 0.29 bar. Oryginalny TTE, ktory nie przekracza tej bariery jest chyba plug & play. Inna jest tylko pokrywa filtra powietrza. Jeśli bredzę, to niech mnie ktoś poprawi.

A czy był byś kolego tak miły, jeśli pamiętasz gdzie był ten post, wkleić mi go tu

wdzięczny był bym bardzo

Tutaj wzmianka o magicznym 0.28 bara.
viewtopic.php?f=43&t=9297
A tutaj bardzo fajny wątek związany z montażem kompresora.
http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=4 ... presor+tte
Posted: 31 Mar 2016, o 09:55
by dizorak
Dzięki piękne, lektura na wieczór jak marzenie

Posted: 5 Apr 2016, o 21:12
by dizorak
LPG założone w Bolęcinie

puki co zrobiłem 22km

świadomość tego, że jadę za 20zl/100km jest wspaniała

Posted: 7 Apr 2016, o 23:33
by dizorak
Jedzie spoko

baracuda, AC r01, LPGTECH.
Prosiłem żeby bylo pod 200KM i miejsce na kompresor. Tylko się zastanawiam czy AC r01 da sobie z tym radę, bo jest do 150KM, a sam IS ma 155, więc nie wiem czy taki rekuktor da radę?