killer1 wrote:Jako doszczegółowienie prosiłbym Was o podanie cen dla przeglądów (ASO i poza ASO) oraz części zamiennych.
(...)
A propos - a jak jest koledzy z żywotnością pneumatycznego zawieszenia w Lexie?
Do dużego przeglądu jeszcze nie dotarłem, ale przy małym przeglądzie (135tkm) z portfela ubyło ok. 1300zł.
Przy 130tkm wymieniałem amortyzatory z tyłu, pneumatyki. Koszt w sumie ok. 7tyś zł. Jestem zaskoczony, że przy tak niskim przebiegu musiałem wymieniać amorki, tym bardziej, że autko prawie cały przebieg zrobiło po niemieckich równych drogach-w ASO tłumaczyli to tym, że auto przez 1,5roku od wyprodukowania stało w salonie na wystawie (nie było zarejestrowane), a przez kolejne 2 lata zrobiło zaledwie 5tkm (jako demo-car).
Pytałeś wcześniej o miejsce w środku... mam 187cm, za mną miejsca jest dużo-wygodnie może jechać osoba o wzroście >190cm (mam zwykła wersję, nie przedłużaną).
Autko ciche w środku, w zasadzie słychać jedynie szum powietrza, czasami bulgot silnika

Bardzo skuteczna klimatyzacja (4-strefowa), bagażnik jednak mógłby być większy (mam ustawiane tylne fotele, lodówkeczkę z tyłu-chyba President, także miejsca wszystko troszkę zajmuje).
Spalanie-w trasie 9-10L/100km, przy normalnej jeździe, po autostradzie z prędkościami ok. 160km/h spalanie ok. 10L/100km (w miarę równa jazda), w mieście średniej wielkości (ok. 100tyś mieszkańców) wciąga już ok. 16L/100km.
Spalanie w trasie jest zasługą 8-biegowej skrzyni, przy 140km/h masz zaledwie 2000obr/min.
Tyle mogę powiedzieć po przejechaniu 12tkm i użytkowaniu auta przez 7 miesięcy-kupiłbym tego Lexa jeszcze raz, jeśli miałbym ponownie podejmować decyzję

Mowa o wersji z napędem na tył.