Page 38 of 71
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Posted: 18 Jan 2013, o 15:53
by Adek21
nie liczylem ale wole raz zainwestowac i pozniej jezdzic o polowe taniej
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Posted: 18 Jan 2013, o 16:41
by Yarecki
Adek21 wrote:Bylem dzis u gazownikow i zaproponowali mi
stag 300 sterownik
wtryski hana zielone H 2001
butla 600/200 fi 8
reduktor ac Ro1 150 fi 8
wlew pod klapke
Cena 3900 co o tym myslicie ?
Dałbym:
LpgTech lub kme nevo ( pro )
Barracuda
zbiornik jaki chcesz właściwie
reduktor KME Silver
Wlew tez pod klapę
Cena jesli zrobione na igłe jest dobra, normalna.
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Posted: 18 Jan 2013, o 16:51
by Adek21
kazde uwagi mile widziane

za te pieniadze chce zrobic dobrze

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Posted: 18 Jan 2013, o 18:00
by konik_80
Adek21 wrote:Bylem dzis u gazownikow i zaproponowali mi
stag 300 sterownik
wtryski hana zielone H 2001
butla 600/200 fi 8
reduktor ac Ro1 150 fi 8
wlew pod klapke
Cena 3900 co o tym myslicie ?
butla coś mała - z tego co pamiętam to do IS200 spokojnie wejdzie butla 630/220
fi8 nie jest wymagane - wystarczy fi6 - najlepiej nie miedź a Faro - ale jak dadzą fi8 to nie zaszkodzi
reduktor to Zavoli Zeta N sprawi mniej problemów niż AC R01
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Posted: 18 Jan 2013, o 19:03
by Adek21
tak beda przewody faro
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Posted: 7 Feb 2013, o 21:49
by macios
Witam!!! pierwszy post wiec wybaczcie

. odnosnie tematu na ktoory zajrzalem, to sam posiadam od roku lexusika is 200, w ktorym sam zakladalem instalacje gazowa. Instalacje jaka zalozylem jest firmy BRC lacznie z wtryskami, nie oszczedzalem na instalacji

. jezdze na niej od roku zrobilem ponad 50000tys na niej, regularnie co 15000 tys wymieniane filtry sprawdzana instalacja co praktycznie 3miesiace. do zbiornika wchodzi 40l gazu i robie na tym w trasie jakies 360km a w miescie zalezy jaka jazda jaka pogoda jak w zimie najmniej zrobilem 220km a najwiecej 300km na zbiorniku. odnosnie instalacji polecam instalacje BRC serwis w kazdym zakatku polski gdzie zakladaja instalacje BRC. na gazie nic sie nie dzieje nie szarpie nie stuka nie puka tylko tankuje i jezdze. pozdrawiam
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Posted: 7 Feb 2013, o 23:07
by Yarecki
macios wrote:Witam!!! pierwszy post wiec wybaczcie

. BRC serwis w kazdym zakatku polski gdzie zakladaja instalacje BRC.
Ogólnie cała wypowiedź to słaba reklama, ale to mi się podobało najbardziej

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Posted: 26 Mar 2013, o 23:50
by 0987654321
Witam wszystkich, przejżałem zakład ,,energy gaz"ostrobramska , wprowadzili instalacje BRC i STAG do silników z bezpośrednim wtryskiem, znaczyłoby to , że moge wstawić is250 albo gs300 mk3 do nich??? i wszystko będzie grać?

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Posted: 30 Mar 2013, o 20:35
by kolunio
Witam
Panowie zapytam w tym temacie bo widze tutaj osoby znajace sie na rzeczy....

Chodzi mi po glowie zakup mercedesa clk w208. Jest to model z silnikiem 3,2 v6 takze podobny do naszych lexow;)
Wlasciciel pisze za ma zamontowana instalacje KME Diego G3 wersja do silnika V6 (bo jest w Łodzi produkowana) + wtryskiwacze Magic Jet – 6 sztuk, butla 60 litrów w kole, wlew odkręcany pod klapką.
Pisze ze sprawuje sie ok i nie ma z nia problemow.
Czy jest to dobra instalacja?
Pozdr
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Posted: 30 Mar 2013, o 23:16
by Yarecki
kolunio wrote:Witam
Panowie zapytam w tym temacie bo widze tutaj osoby znajace sie na rzeczy....

Chodzi mi po glowie zakup mercedesa clk w208. Jest to model z silnikiem 3,2 v6 takze podobny do naszych lexow;)
Wlasciciel pisze za ma zamontowana instalacje KME Diego G3 wersja do silnika V6 (bo jest w Łodzi produkowana) + wtryskiwacze Magic Jet – 6 sztuk, butla 60 litrów w kole, wlew odkręcany pod klapką.
Pisze ze sprawuje sie ok i nie ma z nia problemow.
Czy jest to dobra instalacja?
Pozdr
Bez rewelacji, jeszcze wszystko zależy od przebiegu na niej.
Magiki, leją jak chcą i ile chcą- jedyna ich zaleta to szybkość ale co z tego jak są nieprecyzyjne i bardzo wrażliwe na warunki pracy.
Szczerze to większość aut z LPG to zdrutowane instalacje niestety.
Obecnie to się trochę zmienia ale jeszcze sporo wody upłynie by było dobrze.