Co do ogólnego sensu upalania, to tak JEST TO BEZ SENSU, ale ile frajdy daje, oooo tak!

Ale chcesz z manualem czy dalej z automatem ?Ronald wrote:Dawid0ss - co do innego auta do upalania. Przerobiłem do tego już wiele aut, przez kilka 400KM-450KM 335i E92, które pięknie smażyły, ale kosztowały prawie 5000 zł miesięcznie, czy stały, czy jeździły (głównie przez naprawy, ubezpieczenie ect), po kilka M'ek. IS430 to nie przypadek. Auto jak dla mnie bajecznie się prowadzi w poślizgu, jest ultra tanie w utrzymaniu, brakowało mu tylko mocy. Odpowiedzią na tą potrzebę było wstawienie 3UZ. Po głowie chodzi mi zrobienie tego samego, zakup jeszcze raz budy od IS'a, dołożenie V8, tylko tym razem nie 3UZ, bo jest trochę za słabe, a 6.3 AMG z C, lub E klasy. Myślę, że w 100 000 zł bym się zmieścił (buda + SWAP).
Co do ogólnego sensu upalania, to tak JEST TO BEZ SENSU, ale ile frajdy daje, oooo tak!
Imo jeśli ktoś uturbia IS200 do upalania, to od razu niech wlicza w budżet inną skrzynię, koło zamachowe, wał, dyfer i półosie. To nie silnik jest tutaj problemem, tylko układ napędowy.ledziu wrote:czyli projekt udany ale nie latany
Sądziłem, że to auto do daily (pamiętam, że nawet chyba gdzieś tam za granicę regularnie jeździłeś). Tak to zupełnie inna para kaloszy.Ronald wrote:Dawid0ss - co do innego auta do upalania. Przerobiłem do tego już wiele aut, przez kilka 400KM-450KM 335i E92, które pięknie smażyły, ale kosztowały prawie 5000 zł miesięcznie, czy stały, czy jeździły (głównie przez naprawy, ubezpieczenie ect), po kilka M'ek. IS430 to nie przypadek. Auto jak dla mnie bajecznie się prowadzi w poślizgu, jest ultra tanie w utrzymaniu, brakowało mu tylko mocy. Odpowiedzią na tą potrzebę było wstawienie 3UZ. Po głowie chodzi mi zrobienie tego samego, zakup jeszcze raz budy od IS'a, dołożenie V8, tylko tym razem nie 3UZ, bo jest trochę za słabe, a 6.3 AMG z C, lub E klasy. Myślę, że w 100 000 zł bym się zmieścił (buda + SWAP).
Co do ogólnego sensu upalania, to tak JEST TO BEZ SENSU, ale ile frajdy daje, oooo tak!
Ale ta wklejka dotyczy 1g który nadaje się do pchania karuzeli no chyba że tak jak kolega ma czyli do "stansu" a nie jazdy
Ronald wrote:Noestety do driftu dalej malo momentu... 430Nm to nie jest niewiadomo ile, stad rozmyslania nt 6.3V8 (koniecznie z automatem). Ponadto te AMG wchodzi w LPG jak w maslo
Ronald wrote:Ledziu, na jakim etapie jesteś z IS430? Pochwal się! No i kto to składa? Jakiś warsztat, czy samemu?
Silnik mam...chociaż nie u siebie, auto mam ...czasu nie mam + mała reorganizacja w firmie ale będzie ok... w motoryzacji ważna jest nadziejaRonald wrote:PS. Ledziu jak postepy prac?
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest