Page 31 of 33
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posted: 2 Feb 2025, o 15:47
by Tomasz76
Rozumiem, że taki zestaw będzie odpowiedni?
Green Cell HabuDen Wallbox EV Wi-Fi Bluetooth Typ 2 22kW 7,5m
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posted: 2 Feb 2025, o 17:33
by nethobbit
Tomasz76 wrote: ↑2 Feb 2025, o 15:47
Rozumiem, że taki zestaw będzie odpowiedni?
Green Cell HabuDen Wallbox EV Wi-Fi Bluetooth Typ 2 22kW 7,5m
Tak
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posted: 2 Feb 2025, o 17:43
by Tomasz76
Dzięki
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posted: 5 Feb 2025, o 00:31
by Rasten
nethobbit wrote: ↑28 Jan 2025, o 22:43
Swiatła dzialają bardzo dobrze. Lepsze fotele co chyba nie jest bez znaczenia Z rzeczy uzytkowych o ktorych mało kto wspomina to automatyczne parkowanie.
Przeglądam specyfikację 2025 tam nie ma słowa o automatycznym parkowaniu czy asystencie parkowania.
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posted: 5 Feb 2025, o 09:27
by nethobbit
W specyfikacji może nie być. Jak Ci zrobią ofertę to powinno być - u mnie było i jest. Automatyczne parkowanie jest tylko w wersji w Omotenashi i F-sport 500h. Na kokpicie jest fizyczny przycisk obok przycisku kamer 360°
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posted: 9 Feb 2025, o 14:52
by Rasten
Pytanie do użytkowników. Teraz w warunkach zimy jaką mimo wszystko mamy po naładowaniu baterii jaki pokazuje Wam zasięg na EV ile km ? Czy latem po naładowaniu pokazuje inaczej ?
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posted: 9 Feb 2025, o 16:51
by Marslo
Zdecydowanie, roznica w zuzyciu pradu miedzy latem a zima jest wieksza, niz benzyny w aucie spalinowym i wynosi ok 25-30%.
Po wymianie licznika kilka tygodni temu mam srednia 25,6 kWh/100 km co oznacza nieco ponad 50 km zasiegu i to przy jazdach miejskich/lokalnych i temperaturach ok 0-2 stopnie. Po pelnym naladowaniu aplikacja pokazuje 68 km zasiegu, ale chyba tylko w trybie eco i super lagodnej jezdzie. Realnie ok 50 km zima.
Latem da sie zrobic 65-70 km, aplikacja pokazuje nawet 80 km, ale wszystko zakezy jaki ma sie wynik w tzw jezdzie hybrydowej, ja mam zazwyczaj 75-78, zona ok 80-82. Pisalem o tym na forum .
Przed wymiana baku i licznika mialem po 11 mcach srednia 22,4 kWh na dystansie ok 14.600 km.
Zony NX 450 h+ pokazuje po ok 25 tys przebiegu srednia 21,8 kWh/100 km . Latem mozna nim zrobic ok 75-80 km w normalnym trybie EV, co oznacza zuzycie ok 17,5-18,5 kWh/100 km, moj RX blizej 20.
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posted: 9 Feb 2025, o 18:10
by Rasten
Dziękuję za szybkie info. Mam teraz nowiótkiego rx do testów na weekend z salonu. Po naładowaniu na full w nocy w garażu pokazał zasięg 57 km. Następnie po naładowaniu w ciągu dnia, ale już na mrozie też na full tylko 54 km. Nie bardzo wiem z czego te różnice. Może to wynika z poprzednich ładowań. W końcu to auto testowe i trochę inaczej użytkowane. Zauważyłem też że pomimo włączonego trybu EV i tak na początku odpalił się silnik spalinowy. Zakładam że w celu podgrzania baterii czy przesmarowania i rozgrzania całego silnika.
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posted: 9 Feb 2025, o 18:47
by nethobbit
Rasten wrote: ↑9 Feb 2025, o 18:10
Dziękuję za szybkie info. Mam teraz nowiótkiego rx do testów na weekend z salonu. Po naładowaniu na full w nocy w garażu pokazał zasięg 57 km. Następnie po naładowaniu w ciągu dnia, ale już na mrozie też na full tylko 54 km. Nie bardzo wiem z czego te różnice. Może to wynika z poprzednich ładowań. W końcu to auto testowe i trochę inaczej użytkowane. Zauważyłem też że pomimo włączonego trybu EV i tak na początku odpalił się silnik spalinowy. Zakładam że w celu podgrzania baterii czy przesmarowania i rozgrzania całego silnika.
Obliczył średnie ile zuzmżywasz i stąd wynik
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Posted: 15 Mar 2025, o 13:03
by RobertSz
Czy zdarzyło Wam się kiedykolwiek coś takiego? Małe ostrzeżenie żeby nie spanikować, ale miłe nie jest i trochę dziwne.
Nowy RX450h+ wersja Omo, półroczny. Podjeżdżam na parking, żona wychodzi coś załatwić, wyłączam wszystko, ale po chwili włączam sobie radio. Po ok 20-25 minutach wyłącza się wszystko. Nie mogę nawet w tradycyjny sposób wyjść z auta, nie działa włączanie auta, po prostu nic nie działa tak jakby wyładował się do zera akumulator. Żeby wyjść i ponownie wejść do auta musiałem użyć awaryjnego otwierania. Dzwonię do Lexusa, pan przez dłuższą chwile mnie wypytywał co się wyświetla, czy działa pilot, czy drzwi się otwierają i zamykają. itp. W sumie to migała cały czas lampka na czerwono (P) W końcu nie wie co się dzieje i sugeruje podładowanie akumulatora rozruchowego. Przyjechali mili Panowie z assistance, podpięli ładowarkę do akumulatora, odpaliłem i wszystko zadziałało. Mogłem ruszyć i jechać. Powiedzieli mi, że często się to zdarza w Lexusach jak ktoś słucha radia przy wyłączonym silniku bo podobno korzysta wtedy tylko z akumulatora rozruchowego, który jest malutki mimo, że główny miałem naładowany na ok 70%. U mnie wystarczyło 20-25 minut radia. Nigdy wcześniej z żadnym autem tak nie miałem żeby rozładował się akumulator po pół godzinie słuchania radia.