Page 4 of 4

Re: Maglownica i geometria brak autostabilizacji

Posted: 11 Jan 2015, o 17:37
by nismo250
jak chcesz ustawiac zbieznosc jak masz luzy w zawieszeniu?

Re: Maglownica i geometria brak autostabilizacji

Posted: 11 Jan 2015, o 17:45
by carsik
jak widzę nie wiesz o co chodzi albo nie rozumiesz o co chodzi. Maglownica przemieszcza się w swoich mocowaniach ze względu na miękkość gumy albo jej zużycie (znany problem w lexach). Jednakże przemieszcza się w osi swojej pracy. Co nie zmienia odległości pomiędzy sworzniami w zwrotnicach. Bez problemu ustawi się prawidłową zbieżność ( bo tylko na to ma wpływ ustawienie drążków). Jedynym problemem będzie ewentualne nieprawidłowe ustawienie kierownicy, tyle jeśli chodzi o geometrię. Natomiast główną niedogodnością będzie wrażenie, że auto nie chce utrzymać kierunku na wprost przy wyższych prędkościach i są konieczne korekty kierownicą.

Re: Maglownica i geometria brak autostabilizacji

Posted: 12 Jan 2015, o 09:31
by nismo250
Bo tak napisales ze ci sie przesuwa

Re: Maglownica i geometria brak autostabilizacji

Posted: 19 Jan 2015, o 23:08
by TmK18
http://zapodaj.net/a99753613673b.jpg.html
3 Ustawienia zbieżności od lewej najstarszy
1 org nowe amortyzatory i lewy górny sworzeń, oraz nowe gumy na bananach
2 pomiar po wymianie dolnego lewego sworznia i drążków maglownicy oraz prawej zwrotnicy (stara była jednak krzywa trochę)
3 wymiana dolnego prawego sworznia

Zostało mi do wymiany tylko prawy górny wahacz i jego sworzeń, ewentualnie dolny wahacz ale to nie jego wina ? Dobrze myślę czy to coś innego ?

Re: Maglownica i geometria brak autostabilizacji

Posted: 20 Jan 2015, o 00:46
by owczar
A jak teraz się jeździ?

Re: Maglownica i geometria brak autostabilizacji

Posted: 20 Jan 2015, o 01:03
by TmK18
można powiedzieć że stabilnie aczkolwiek kierownica nadal nie wraca tak jak powinna i co za tym idzie auto sie nie stabilizuje samo, dodam że kierownica po wymianach chodzi o wiele lżej