Page 4 of 6
Re: [IS200] Montaż świateł do jazdy dziennej Philips DayLigh
Posted: 23 Mar 2011, o 16:32
by hydrant23
Nawet sie chwilke zastanawialem nad takimi diodami w gs ..., ale mnie moja polowka zakrzyczala i chyba miala racje ,ze nie bedzie to pasowalo do leszka (delikatnie napisalem jej wypowiedz) i na tym sie temat zakonczyl , bo sam sie zawsze nabijam jak stare golfy czy fiaty z takimi sie bujaja i smieje sie wtedy , no moze lexy troszke powazniej wygladaja ,ale tak czy inaczej to jakos tak nie wyglada...
Re: [IS200] Montaż świateł do jazdy dziennej Philips DayLigh
Posted: 23 Mar 2011, o 18:21
by legato97
Mi tez sie wydaje, ze jednak nie pasuje to, widac, ze takie doczepione sa, nie pasuja do calosci, ale to wiadomo, kazdy modzi po swojemu

Re: [IS200] Montaż świateł do jazdy dziennej Philips DayLigh
Posted: 23 Mar 2011, o 19:20
by gzoom
cut
Re: [IS200] Montaż świateł do jazdy dziennej Philips DayLigh
Posted: 24 Mar 2011, o 03:32
by Thorgal1
hmm... nad tymi światłami zastanawiałem się już wcześniej, ale po tym jak musiałem kupić 2 żarniki, a w sklepie sztuka to 200-220 pln za philipsa (kupiłem na allegro po 108pln za szt. ale nie jestem przekonany czy na pewno oryginał o fakturę to nawet nie pytałem ) to zaraz temat odświeżyłem ... na żywo wydaje mi się że wygląda lepiej ale fakt że przód ma dużo krągłości a lampy są proste i to może trochę nie pasować. Plus to to że już nie dotykam manetki od świateł

jest na AUTO i w zależności od tego jak widno jest na dworze tam same się uruchamiają - albo drogowe albo dzienne. minus to to że auto nie wygląda tak ostro za dnia ... zawsze jak szybko zbliżałem się na trasie do innego auta to kolo jak zobaczył takie gabaryty to uciekał na prawo - światła (raz że zamontowane mocno na rogach, dwa że podwójne) potęgowały ten "strach", na dziennych już nie robi takiego wrażenia

i czasami żeby kolo znalazł miejsce w stadzie (czyli prawy pas) trzeba jeszcze migacz puścić

Re: [IS200] Montaż świateł do jazdy dziennej Philips DayLigh
Posted: 24 Mar 2011, o 15:45
by Kamil87
Thorgal1 mi się osobiście podoba Twój sposób montażu, według mnie pasuje
Jak się jeździ w dzień to jakoś lżej

światła do jazdy dziennej, skąd wziąć PLUS ? (pilne)
Posted: 18 Apr 2014, o 22:58
by lukasz32
IS200
Witam, chciałbym jak najprościej (najkrótszą drogą) pociągnąć plus do swiateł do jazdy dziennej z automatycznym wyłączeniem, czyli szukam pod maską plusa, gdzie pojawia się prąd po przekręceniu kluczyka. Najlepiej coś z bezpiecznikiem.
Ale .. w skrzynce koło aku nic nie znalazłem, tzn prąd płynie tam ciągle na każdym gnieździe bez przekręcania kluczyka, raczej nic nie przeoczyłem. Chciałem to podłączyć jak najprościej czyli odpuścić sobie zakładanie dodatkowych bezpieczników np z alternatora. Siedziałem dziś do 21 i już się wku***** bo nie udało mi się skończyć.
Czy ktoś mnie tu poratuje wiedzą, gdzie ja tam znajdę taki przewód?
pozdrawiam
Re: światła do jazdy dziennej, skąd wziąć PLUS ? (pilne)
Posted: 18 Apr 2014, o 23:03
by bamss
a jakis przekaznik? wyciag przekaznik i zobacz na 85 lub 86 musisz cos namierzyc albo z halogenow sygnala czy wentylatorow
Re: światła do jazdy dziennej, skąd wziąć PLUS ? (pilne)
Posted: 18 Apr 2014, o 23:11
by lukasz32
bamss wrote:a jakis przekaznik? wyciag przekaznik i zobacz na 85 lub 86 musisz cos namierzyc albo z halogenow sygnala czy wentylatorow
Pod przekaźnikami fakt nie szukałem, ale gdzie te przekaźniki mają bezpieczniki? Bo nie wiem .. Wcześniej miałem prostsze w budowie pojazdy, ten ma więcej kabli i brak mi tu książki adama słodowego typu "sam naprawiam"

Re: światła do jazdy dziennej, skąd wziąć PLUS ? (pilne)
Posted: 18 Apr 2014, o 23:13
by bamss
a to juz zalezy od czego przekaznik, patrz ktora noga ma sterowanie plusem i po problemie
Re: światła do jazdy dziennej, skąd wziąć PLUS ? (pilne)
Posted: 18 Apr 2014, o 23:15
by lukasz32
bamss wrote:a to juz zalezy od czego przekaznik, patrz ktora noga ma sterowanie plusem i po problemie
Rozumiem, że mówimy tylko o przekaźnikach ze skrzynki koło akumulatora?
To będę jutro szukał.