Page 4 of 11

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 3 Dec 2010, o 20:53
by BeeMiX
2JZ-GE i 2JZ-GTE przed VVTi? Bo chyba nie mówisz o totalnym niewypale z supry Mk.III

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 3 Dec 2010, o 20:57
by carinus
Napisz cos więcej o sprawdzonych silnikach 3.0 n/a.

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 3 Dec 2010, o 21:17
by maxkow
BeeMiX wrote:. 1G-FE to faktycznie tani silnik obliczony tylko na seryjną moc i nic sie z nim nie da zrobić. .
Nie do konca sie z toba zgodze, kwestja jest tego co oczekujesz od tego silnika . Jesli chce sie 300KM i wiecej to faktycznie nie bardzo sie nadaje , ale jak komus wystarczy 250KM to silnik jest jak najbardziej OK . Sam osobiscie mam ok 210KM i powiem szczerze ze złego słowa nie moge powiedziec o tym silniku latam juz nim od prawie roku nakreciłem troche KM mam LPG i nic sie nie dzieje w duze mrozy pali dotyk od wymiany do wymiany nie bierze oleju . Z tego co mi wiadomo maxymalna bezpieczna moc dla tego silnika to 250KM potem moze sie juz posypac ( do tylu wykrecaja na kompresorach) , biorac pod uwage , że w seii mamy ok 150KM i mozemy dodac kolejne prawie 100KM bez ingerencji w sam silnik , to chyba nie jest tak zle. Problemem jego jest , to ze nic ponad 250KM nie da sie w seri wyciagnac , a za kase ktora musimy wrzucic w wyciagniecie tych troche ponad 200KM mozemy kupic inny silnik , ktory bedzie miał juz w seri ponad 200KM i bedzie bardziej rozwojowy , jak komus bedzie mało mocy. Kolejny plusem 1G-FE jest to ze sa tanie na rynku wtornym , ceny silnikow zaczynaja sie juz od ok 1 tys, zl :biggrin2: wiec jak sie cos posypie to wkładasz nowy(uzywany) motor i smigasz dalej.

BeeMiX co do silnika 1UZ-FE zgdazam sie z toba w 100% bardzo udany silnik , bardzo trwały .

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 3 Dec 2010, o 21:27
by carinus
Mnie bardziej podnieca krzywa momentu idąca od niskich obrotów na wyższych wartościach niż maxymalne wartosci mocy której w sumie nie mam kiedy i gdzie w pełni wykorzystać.Powinienem miec diesla pod maską,ale ja nie chcę tego ścierwa widzieć na oczy.

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 3 Dec 2010, o 21:54
by maxkow
U mnie tak wyglada wykres z kompresorem , wykres bez wydechu HKS.

http://www.bemani.ch/Site/images/diagra ... S261Nm.pdf

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 3 Dec 2010, o 21:56
by tomekb
i to jest to co bym chcial w swoim isie bylo by idealnie szkoda ze nie ma jakiegos rozbitego isa z kompresorem

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 3 Dec 2010, o 22:11
by maxkow
tomekb wrote:i to jest to co bym chcial w swoim isie bylo by idealnie szkoda ze nie ma jakiegos rozbitego isa z kompresorem
No i jeszcze troche KM i Nm mozna dodac , czytaja i przegladajac inne fora na temat Is bezpieczna moc to ok 250KM .

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 3 Dec 2010, o 22:15
by carinus
tomekb wrote:i to jest to co bym chcial w swoim isie bylo by idealnie szkoda ze nie ma jakiegos rozbitego isa z kompresorem
Nie jesteś w tym odosobniony.Nie trzeba rozbitka zeby zdobyc kompresor,kwestia ceny.Można jeszcze prosić o wykres spalania?

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 3 Dec 2010, o 22:37
by lukas78
carinus wrote:Mnie bardziej podnieca krzywa momentu idąca od niskich obrotów na wyższych wartościach niż maxymalne wartosci mocy której w sumie nie mam kiedy i gdzie w pełni wykorzystać.
Mam IS200 i z przykrością muszę stwierdzić, że 1G-FE bez kompresorka to niestety kupa :down: - od dołu silnik jest bardzo leniwy - dopiero od około 4tys. dostaje przyjemnej mocy. Miałem kiedyś bawarkę 318is (140KM) i mam wrażenie, że sie trochę lepiej zbierała niż IS 200 :( . Wiem, że IS jest niwątpliwie cięższy, ale nie zmienia to faktu, że od dołu jest poprosu słaby.
W związku z tym podobnie jak koledzy polecam IS300.

Re: [Is200] Dokladnie turbo

Posted: 4 Dec 2010, o 05:05
by BeeMiX
Maxkow, bardzo się cieszę że silnik nie sprawia problemu i życzę bezawaryjnej jazdy. Chciałem tylko pokazać że niestety cała konstrukcja w porównaniu do np. 2JZGE albo 1UZFE nie jest zrobiona z taką rezerwą wytrzymałości. Nie oszukujmy się, ten silnik nie wytrzyma takich przebiegów jak 2JZ albo ponad milionowe przebiegi jak w 1UZFE. I nie sztuką jest podkręcenie czegoś z mocą, naprawdę, bo we wszystko można dmuchnąć. Kwestia jest taka żeby to było dalej bezawaryjne jak seryjny silnik :)

Carinus, wytrzymałe 3.0 N/A do jakiego zastosowania? Do uturbienia czy podkręcania wolnossacego?