Re: [Is200] Dokladnie turbo
Posted: 3 Dec 2010, o 20:53
2JZ-GE i 2JZ-GTE przed VVTi? Bo chyba nie mówisz o totalnym niewypale z supry Mk.III
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://lexus-forum.pl/
Nie do konca sie z toba zgodze, kwestja jest tego co oczekujesz od tego silnika . Jesli chce sie 300KM i wiecej to faktycznie nie bardzo sie nadaje , ale jak komus wystarczy 250KM to silnik jest jak najbardziej OK . Sam osobiscie mam ok 210KM i powiem szczerze ze złego słowa nie moge powiedziec o tym silniku latam juz nim od prawie roku nakreciłem troche KM mam LPG i nic sie nie dzieje w duze mrozy pali dotyk od wymiany do wymiany nie bierze oleju . Z tego co mi wiadomo maxymalna bezpieczna moc dla tego silnika to 250KM potem moze sie juz posypac ( do tylu wykrecaja na kompresorach) , biorac pod uwage , że w seii mamy ok 150KM i mozemy dodac kolejne prawie 100KM bez ingerencji w sam silnik , to chyba nie jest tak zle. Problemem jego jest , to ze nic ponad 250KM nie da sie w seri wyciagnac , a za kase ktora musimy wrzucic w wyciagniecie tych troche ponad 200KM mozemy kupic inny silnik , ktory bedzie miał juz w seri ponad 200KM i bedzie bardziej rozwojowy , jak komus bedzie mało mocy. Kolejny plusem 1G-FE jest to ze sa tanie na rynku wtornym , ceny silnikow zaczynaja sie juz od ok 1 tys, zlBeeMiX wrote:. 1G-FE to faktycznie tani silnik obliczony tylko na seryjną moc i nic sie z nim nie da zrobić. .
No i jeszcze troche KM i Nm mozna dodac , czytaja i przegladajac inne fora na temat Is bezpieczna moc to ok 250KM .tomekb wrote:i to jest to co bym chcial w swoim isie bylo by idealnie szkoda ze nie ma jakiegos rozbitego isa z kompresorem
Nie jesteś w tym odosobniony.Nie trzeba rozbitka zeby zdobyc kompresor,kwestia ceny.Można jeszcze prosić o wykres spalania?tomekb wrote:i to jest to co bym chcial w swoim isie bylo by idealnie szkoda ze nie ma jakiegos rozbitego isa z kompresorem
Mam IS200 i z przykrością muszę stwierdzić, że 1G-FE bez kompresorka to niestety kupacarinus wrote:Mnie bardziej podnieca krzywa momentu idąca od niskich obrotów na wyższych wartościach niż maxymalne wartosci mocy której w sumie nie mam kiedy i gdzie w pełni wykorzystać.