Page 4 of 6
Posted: 22 Nov 2013, o 02:30
by legato97
Chyba sobie jaja robicie, ze przy 8.5 cala I et30 bedzie kozak jak na fotach na ktore gdzies tam sie napatrzyliscie...
Re: Germańska felga w Lexie i nie tylko
Posted: 22 Nov 2013, o 09:11
by dS
Urban13 wrote:Keskin Kt1. Przymierzam się właśnie do kupna i widzę ze nie jestem pierwszy

Jak dla mnie opcja jedna z lepszych za nie wielkie pieniądze i o ogromnym efekcie

Znalazlem cos takiego na alledrogo
http://allegro.pl/kultowe-felgi-keskin- ... 23407.html . 8,5 cala felga trochę szersza od org ale wejść wejdą z wystawaniem 2 cm na zewnątrz samochodu do tego opona 185 i robimy naciąg.
ps. zapomniałem o dobrej Glebie

cambery czyli negatyw i mamy rasowy HellaFlush

aha i od tej pory na polskich droga slow

:P
17" z oponą 185 będzie wyglądało na ISie dość komicznie

a może raczej pokracznie i żałośnie. 17" to dość mała felga, sam mam 18" i czasem mam wrażenie ze 19" lepiej by siadło bo błotniki są dość masywne, a ty chcesz jeszcze dać oponę rodem z Poloneza. A co do negatywu to w ISie nie masz camberów więc nawet jak wsadzisz gwint to i tak go nie ustawisz chyba że zakupisz sobie stosowny kit.
Re: Germańska felga w Lexie i nie tylko
Posted: 22 Nov 2013, o 21:29
by Urban13
Chodziło mi o 17 fele przy zawieszeniu gwintowanym juz z camberami o takie
http://sklep.tgauto.pl/k-sport-lexus-is ... drift.html 
i rzuceniu is naprawde nisko wieć większe fele nie mają szans a druga sprawa to opony jak kolega wyrzej napisał rodem z poloneza moze i tak ale tylko tak osiągniemy naprawde ladny naciąg opon. Chodzi mi po głowie cos takiego
https://www.google.pl/search?q=sample+i ... B800%3B507 
lecz to już przesada by osiągnać taki efekt należy pogadać z kolesiem zwanym mapet który zajmuje się profesionalnie pneumatyka

Posted: 22 Nov 2013, o 21:48
by legato97
O czym ty piszesz Urban13...Nie da sie rzucic na glebe isa na grubych 18? Wrzuc ten gwint co pokazales I fele z tymi oponkami I zobaczysz, ze malo bedzie. I najpierw kup gwint a potem fele, odwrotnie bedzie lipa....Pokaz swojego isa w odpowiednim dziale...bo plany ciekawe. Ja fanem niemcow na japonczyku nie jestem, czemu chcecie tak besztac auto?

Re: Germańska felga w Lexie i nie tylko
Posted: 23 Nov 2013, o 00:23
by dS
Urban13 wrote:Chodziło mi o 17 fele przy zawieszeniu gwintowanym juz z camberami o takie
http://sklep.tgauto.pl/k-sport-lexus-is ... drift.html 
i rzuceniu is naprawde nisko wieć większe fele nie mają szans a druga sprawa to opony jak kolega wyrzej napisał rodem z poloneza moze i tak ale tylko tak osiągniemy naprawde ladny naciąg opon. Chodzi mi po głowie cos takiego
https://www.google.pl/search?q=sample+i ... B800%3B507 
lecz to już przesada by osiągnać taki efekt należy pogadać z kolesiem zwanym mapet który zajmuje się profesionalnie pneumatyka

Do negatywu poza gwintem potrzebujesz jeszcze
http://www.showoffimports.nl/product.ph ... ctid=36545
a co do pakowania 17 i opon z poloneza to obejrzyj sobie te autko
http://www.canibeat.com/2013/07/this-is ... xus-is300/
Re: Germańska felga w Lexie i nie tylko
Posted: 24 Nov 2013, o 11:43
by forest

za tydzień w sobote przymiarka (8,5x17 ET30) wrzuce foty jak to wygląda na lexie

Posted: 24 Nov 2013, o 12:09
by legato97
Nie lepiej bylo gwint kupic? Auto na ori z gwintem wyglada lepiej niz koza z nowa felga....
Re: Germańska felga w Lexie i nie tylko
Posted: 24 Nov 2013, o 12:19
by krzywydg
Zgodze sie z legato. ja osobiscie zaluje ze kupilem felgi zamiast gwintu bo auto nie wyglada tak jak bym chcial... bez gleby to najlepsza fela bedzie srednio wygladac
Re: Germańska felga w Lexie i nie tylko
Posted: 24 Nov 2013, o 14:04
by dS
popieram
Re: Germańska felga w Lexie i nie tylko
Posted: 24 Nov 2013, o 15:54
by forest

zobaczymy......