Page 4 of 5

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Posted: 3 Sep 2019, o 20:40
by tomy
Tak troszkę odświeżając temat, czy ktoś wie jaka w tej chwili cena za amorki do GS430 MKIII jest tą właściwą :)
Może ktoś ostatnio zmieniał albo jakimś cudem poszukał zamienników ? takie marzenia...

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Posted: 4 Sep 2019, o 12:57
by fractal
tomy wrote:Tak troszkę odświeżając temat, czy ktoś wie jaka w tej chwili cena za amorki do GS430 MKIII jest tą właściwą :)
Może ktoś ostatnio zmieniał albo jakimś cudem poszukał zamienników ? takie marzenia...
Kayaba ma zamienniki, przód/tył koło 350 zł kosztuje. Oczywiście bez regulacji twardości. Można też regenerować 750 zł/szt. tylko nie wiem przy przód czy tył.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Posted: 4 Sep 2019, o 13:12
by Nemo 77
Tyle,że 430 miała chyba w standardzie regulowane

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Posted: 4 Sep 2019, o 13:21
by fractal
Nemo 77 wrote:Tyle,że 430 miała chyba w standardzie regulowane
Tak miał regulacje, ale można dać amory bez regulacji.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Posted: 4 Sep 2019, o 15:47
by wuju
Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Posted: 4 Sep 2019, o 20:33
by tomy
wg serwisu oryginał przód ok 1500zł za szt. - tylko czy to dobra cena?
amortyzatory są regulowane
nie sądzę, żeby można było założyć zwykłe

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Posted: 4 Sep 2019, o 20:55
by Nemo 77
Raczej nie.Nawet gdyby można było to trochę.... lipa w/g mnie,ale różne są pomysły.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Posted: 4 Sep 2019, o 22:15
by fractal
wuju wrote:Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.
A od kiedy to amory dobiera się do silnika? :) Podejrzewam że konstrukcyjnie zawieszenie w 300 i 430 jest takie same.
tomy wrote:wg serwisu oryginał przód ok 1500zł za szt. - tylko czy to dobra cena?
amortyzatory są regulowane
nie sądzę, żeby można było założyć zwykłe
Można założyć zwykłe. Mam u siebie zwykłe i nic nie wybuchło.;) Amory nie są regulowane tylko i twardość jest zmienna, prawdopodobnie przez zwiększenie oporu przepływu oleju. Z zewnątrz wyglądają bardzo podobnie.
Nemo 77 wrote:Raczej nie.Nawet gdyby można było to trochę.... lipa w/g mnie,ale różne są pomysły.
A dla mnie żadnej lipy nie ma. Amortyzator spełnia swoje zadanie i to jest najważniejsze.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Posted: 4 Sep 2019, o 22:43
by wuju
fractal wrote:
wuju wrote:Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.
A od kiedy to amory dobiera się do silnika? :) Podejrzewam że konstrukcyjnie zawieszenie w 300 i 430 jest takie same.
Ty tak na serio ?

Skoro nie liczy się masa i moc silnika, to od poloneza wsadź amory, po co przepłacać? Przecież nie wybuchną.

Zrób test łosia przy 80 i zobaczysz czy nie ma różnicy.

Re: GS MK3 amortyzatory, gwint

Posted: 5 Sep 2019, o 00:30
by fractal
wuju wrote:
fractal wrote:
wuju wrote:Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.
A od kiedy to amory dobiera się do silnika? :) Podejrzewam że konstrukcyjnie zawieszenie w 300 i 430 jest takie same.
Ty tak na serio ?

Skoro nie liczy się masa i moc silnika, to od poloneza wsadź amory, po co przepłacać? Przecież nie wybuchną.

Zrób test łosia przy 80 i zobaczysz czy nie ma różnicy.
Chciałem włożyć od Seicento, ale nie pasowały do cylindra.