
Może ktoś ostatnio zmieniał albo jakimś cudem poszukał zamienników ? takie marzenia...
Kayaba ma zamienniki, przód/tył koło 350 zł kosztuje. Oczywiście bez regulacji twardości. Można też regenerować 750 zł/szt. tylko nie wiem przy przód czy tył.tomy wrote:Tak troszkę odświeżając temat, czy ktoś wie jaka w tej chwili cena za amorki do GS430 MKIII jest tą właściwą
Może ktoś ostatnio zmieniał albo jakimś cudem poszukał zamienników ? takie marzenia...
Tak miał regulacje, ale można dać amory bez regulacji.Nemo 77 wrote:Tyle,że 430 miała chyba w standardzie regulowane
A od kiedy to amory dobiera się do silnika?wuju wrote:Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.
Można założyć zwykłe. Mam u siebie zwykłe i nic nie wybuchło.tomy wrote:wg serwisu oryginał przód ok 1500zł za szt. - tylko czy to dobra cena?
amortyzatory są regulowane
nie sądzę, żeby można było założyć zwykłe
A dla mnie żadnej lipy nie ma. Amortyzator spełnia swoje zadanie i to jest najważniejsze.Nemo 77 wrote:Raczej nie.Nawet gdyby można było to trochę.... lipa w/g mnie,ale różne są pomysły.
Ty tak na serio ?fractal wrote:A od kiedy to amory dobiera się do silnika?wuju wrote:Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.Podejrzewam że konstrukcyjnie zawieszenie w 300 i 430 jest takie same.
Chciałem włożyć od Seicento, ale nie pasowały do cylindra.wuju wrote:Ty tak na serio ?fractal wrote:A od kiedy to amory dobiera się do silnika?wuju wrote:Mozna?
Nie sadze zeby amory z v6 i v8 byly takie same.Podejrzewam że konstrukcyjnie zawieszenie w 300 i 430 jest takie same.
Skoro nie liczy się masa i moc silnika, to od poloneza wsadź amory, po co przepłacać? Przecież nie wybuchną.
Zrób test łosia przy 80 i zobaczysz czy nie ma różnicy.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest