Jeśli rozważasz już u siebie wymianę tulei na poliuretanowe to poświęć dzień dłużej i wszystkie wahacze postaraj się zabezpieczyć, czyli najlepiej pomalować jakąś farbą (najlepiej proszkowo) z tego względu że po czasie zacznie wychodzić rdza spod poliuretanu gdyż powierzchnie przygotowane pod prasowane gumowo-metalowe tuleje nie są zabezpieczone i nie ładnie to potem wygląda, samo użytkowanie poliuretanów, powiem szczerze że zawieszenie pracuje trochę inaczej, amortyzacje całego zawieszenia zostawiamy tutaj wyłącznie amortyzatorom oraz sprężynom, oryginalne tuleje wspomagają moim zdaniem amortyzację (ponoć trzeba się liczyć z przyśpieszonym zużyciem amortyzatorów z tego względu, chociaż ciężko mi to potwierdzić mam je tylko niecały rok).
Ogółem zawieszenie jest minimalnie głośniejsze na dołkach, wiadomo jest twardsze, ale jeśli lubisz sobie agresywniej pojeździć w zakrętach to na prawdę nie ma porównania dużo lepiej się to sprawuje, kierownica jest czulsza i trochę bardziej trzeba się skupiać na jeździe więc nawet małe ruchy są wyczuwalne na kierownicy. Więc wszystko zależy tutaj głownie od twojego stylu jazdy
