Page 29 of 45
Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 15 Dec 2016, o 11:37
by sebek8888
Sienek wrote:Podwoziu przyda się konserwacja bo wszystko jest w oryginale i ma małe naloty rudej, Układ wydechowy bez rdzy. Napisz mi smsa na numer z aukcji to wysle Ci VIN.
Ale ja nie chce kupic:)
Chodzilo mi raczej o to ze w tym dziale jak juz zaczales pisac... to opisz auto dokladniej.... np jakie elementy do wymiany, naprawy i lakierowania.
Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 16 Dec 2016, o 13:46
by Kaloteck
Sienek wrote:Panowie...

Aktualnie rozglądam się za czwartą generacją LSa dla siebie

bez sensu, bo 4 gen się psuje

Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 16 Dec 2016, o 14:52
by kliMati
grubyas wrote:Cześć,
jestem "nowy" i szukam LS400
Początkowo chciałem drugą generację po lifcie, ale ciężko coś znaleźć w dobrym stanie i przyzwoitej cenie..
Co myślicie zatem o tym egzemplarzu?
Wiem, że co najmniej od kwietnia wisi i 2 tygodnie temu odświeżyli ogłoszenie..
http://klasycznysalon.com/auto/lexus-ls400-3/
Kolego tak na szybko, to z wyglądu, rocznika i detali jest to UCF10 II. Elektroniczny licznik, zmieniony grill itd. Kierownica wydaje się być odświeżana, tak jak dźwignia obsługująca skrzynię biegów. Niestandardowe (ale czy fajne???) jest radio i trzecie światło stopu, co z oryginalnymi felgami ? Cała reszta wygląda tak jak powinna dla tego rocznika i przebiegu, oczywiście sądząc po zdjęciach.
Sprawdź takie rzeczy jak:
1. Wskazówki zegarów, czy świecą na całej długości równie jasno ?
2. Czy nie ma falowania obrotów po zatrzymaniu samochodu ze skrzynią ustawioną na D ?
3. Czy działa grzanie pośladków na wszystkich fotelach i kanapie ?
4. Wyświetlacz od sterowania ogrzewaniem/klimatyzacją, czy nie jest rozlany ?
5. Czy antena wysuwa się i chowa przy włączaniu i wyłączaniu radia (może nie mieć sterowania z tego radia, które jest zamontowane).
Jeśli odpowiedzi na te punkty są TAK/NIE/TAK/NIE/TAK to trafiłeś egzemplarz bez typowych bolączek, reszta powinna działać bez problemów, jeśli tak nie jest to drąż temat dalej na jeździe próbnej?
Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 16 Dec 2016, o 15:16
by kliMati
Sienek wrote:Panowie...
O tego lexusa
http://allegro.pl/lexus-ls400-4-0-v8-pi ... 97608.html
Trzeba było mnie zapytać bezpośrednio a nie gdybać

Jeśli ktoś chciałby znać jakiekolwiek szczegóły- zapraszam. To już ostatni LS jaki mi został z kolekcji. Dużo ludzi pisze i dzwoni a na oględziny przyjechało tylko dwóch przez 4 miesiące. Nie wypowiadam się na ich temat.
Pozdrawiam fanów najlepszej marki!
Aktualnie rozglądam się za czwartą generacją LSa dla siebie

Sienek, a skąd w tym egzemplarzu z 1993 roku, który "ma równe 26 lat" wziął się "klimatronik 2strefowy" ?
No i jak z tym "najbogatsza wersją jaka była produkowana"? Tak bez pneumatyki, telefonu i sprzętu Nakamichi?
Auto do sprzedania masz naprawdę fajne, ale może właśnie te nieścisłości i teksty "o lekarzu właścicielu" płoszą trochę ludzi? Rarytasem byłby Lex LS400 od .. np. alfonsa, albo fryzjerki, ale od lekarza? Też mam takiego i nie widzę plusów
Napisz, że auto bez awaryjnej pneumatyki, nienaprawialnego sprzętu Nakamichi, bezużytecznego telefonu zabierającego miejsce w schowku, gotowe by otrzymać żółte blachy i opis jak marzenie

Taki suwenir od kolegi z forum

Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 16 Dec 2016, o 15:20
by sebek8888
kliMati wrote:
Kolego tak na szybko, to z wyglądu, rocznika i detali jest to UCF10 II. Elektroniczny licznik, zmieniony grill itd. Kierownica wydaje się być odświeżana, tak jak dźwignia obsługująca skrzynię biegów. Niestandardowe (ale czy fajne???) jest radio i trzecie światło stopu, co z oryginalnymi felgami ? Cała reszta wygląda tak jak powinna dla tego rocznika i przebiegu, oczywiście sądząc po zdjęciach.
Sprawdź takie rzeczy jak:
1. Wskazówki zegarów, czy świecą na całej długości równie jasno ?
2. Czy nie ma falowania obrotów po zatrzymaniu samochodu ze skrzynią ustawioną na D ?
3. Czy działa grzanie pośladków na wszystkich fotelach i kanapie ?
4. Wyświetlacz od sterowania ogrzewaniem/klimatyzacją, czy nie jest rozlany ?
5. Czy antena wysuwa się i chowa przy włączaniu i wyłączaniu radia (może nie mieć sterowania z tego radia, które jest zamontowane).
Jeśli odpowiedzi na te punkty są TAK/NIE/TAK/NIE/TAK to trafiłeś egzemplarz bez typowych bolączek, reszta powinna działać bez problemów, jeśli tak nie jest to drąż temat dalej na jeździe próbnej?
Jak to jest z tym liftem? Mi wydaje sie ze był w 1994 roku....
A co do opisu Sienka to wszystkie LSy jakie sprzedawał mialy 26 lat ....

niezalznie od roku produkcji:)
Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 16 Dec 2016, o 16:14
by kliMati
sebek8888 wrote:Jak to jest z tym liftem? Mi wydaje sie ze był w 1994 roku....
Mój egzemplarz jest wyprodukowany w 1992 roku (VIN tak "mówi"), a zarejestrowany w 1993 roku i ma już wszystkie zmiany typowe dla fazy II. Nowy grill, elektroniczny licznik dzienny i przebiegu, zmieniony shifter, pogrubione nakładki na drzwiach... zmian podobno jest około 50. Generalnie to chyba z uwagi na główny rynek - USA - stosowano tzw. rok modelowy i po przerwach wakacyjnych produkowano już zmienione na kolejny rok modele. Lift, o którym piszesz był dla roku modelowego 1995, czyli mógł już pewnie występować w roczniku produkcji 1994.
sebek8888 wrote:A co do opisu Sienka to wszystkie LSy jakie sprzedawał mialy 26 lat ....

niezalznie od roku produkcji:)

klasyka gatunku.
Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 16 Dec 2016, o 18:28
by sebek8888
kliMati wrote:sebek8888 wrote:Jak to jest z tym liftem? Mi wydaje sie ze był w 1994 roku....
Mój egzemplarz jest wyprodukowany w 1992 roku (VIN tak "mówi"), a zarejestrowany w 1993 roku i ma już wszystkie zmiany typowe dla fazy II. Nowy grill, elektroniczny licznik dzienny i przebiegu, zmieniony shifter, pogrubione nakładki na drzwiach... zmian podobno jest około 50. Generalnie to chyba z uwagi na główny rynek - USA - stosowano tzw. rok modelowy i po przerwach wakacyjnych produkowano już zmienione na kolejny rok modele. Lift, o którym piszesz był dla roku modelowego 1995, czyli mógł już pewnie występować w roczniku produkcji 1994.
sebek8888 wrote:A co do opisu Sienka to wszystkie LSy jakie sprzedawał mialy 26 lat ....

niezalznie od roku produkcji:)

klasyka gatunku.
W 1995 roku to juz nowy model... ufc20.... faza II jak piszesz to wlasnie lift:) i bede sie przy tym upieral bo jak cos masz nowe oznaczenie, lekko zmieniony silnik,nowe wnętrze, inne światła i blachy to trzeba mowic o nowym modelu:)
Co do tego,ze masz polifta z 1992r to dziwna sprawa....
Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 16 Dec 2016, o 18:48
by Troy
Nie ma w tym niczego dziwnego.W drugiej połowie roku ,produkuje się samochody,które trafiają do salonów na przyszły rok.Sprawdzając oczywiście po VIN w annałach ,będzie podany rok w którym został wyprodukowany w fabryce.
Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 16 Dec 2016, o 18:54
by sebek8888
Troy wrote:Nie ma w tym niczego dziwnego.W drugiej połowie roku ,produkuje się samochody,które trafiają do salonów na przyszły rok.Sprawdzając oczywiście po VIN w annałach ,będzie podany rok w którym został wyprodukowany w fabryce.
Mozliwe ze tak jest... osobiscie sie nie spotkalem... mialem wczesniej 93r produkcji i byl przedlift. To by znaczylo ze juz w 92 produkowali polifta a potem w 93 znow przedlifta:)
Zdaje tez sobie sprawe ze na rynki US i EU moglo byc inaczej bo prawdopodobnie w innych miejscach skladali auta. Ale jesli znajdzie sie ktos, kto ma pierwszy wypust 93r z US to znaczy ze mam racje:)
Re: LS mkI (UCF10) - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 17 Dec 2016, o 18:06
by LS*