Page 28 of 33

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 3 Dec 2024, o 09:45
by RobertSz
Teraz wskaźnik paliwa i wskaźnik baterii ma wersję pionową a na filmiku pokazana jest wersja pozioma. Przecież to jakieś detale mało istotne. Pytanie czy coś innego głębszego się zmieni i czy ewentualna zmiana będzie mogła być zaimplementowana do wcześniejszych wersji.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 3 Dec 2024, o 14:07
by odoja
To jest zupełnie nowy wyświetlacz z LBX czy UX. Środek jest podobny, bo tak akurat był skonfigurowany. My mamy starą wersję, a ten RX ma kompletnie nową. Jak kolega wyżej napisał, po prostu wejdzie do produkcji od lutego na stałe zastępując te nasze wyświetlacze.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 25 Dec 2024, o 14:52
by marcin102
Witam, są już nowe cenniki na 2025 r. Rx 350h drożej o 10 tyś a 450h+ 10 tyś taniej. Teraz to tylko 30 tyś różnicy. Łatwiej się zdecydować na 450h.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 25 Dec 2024, o 15:12
by RobertSz
Ja swojego 450h+ w wersji Omotenashi kupiłem w październiku 2024 za 411.000 zł z dodatkowym kompletem kół zimowych

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 22 Jan 2025, o 17:42
by Marslo
W trakcie pierwszego rocznego przegladu mojego 450h+ Omo wymieniono na gwarancji ( przy przebiegu 14650 km) zbiornik paliwa i zestaw wskaznikow , w tym licznik kilometrow. Diler dokonuje w moim imieniu zgloszenia wymiany licznika do wydzialu komunikacji. Nowy licznik mierzy bowiem przebieg od zera.
W czasie prawie rocznego uzytkowania auto zuzylo srednio 3,1 l benzyny oraz 22,4 kWh/100 km. Dla porownania zony NX450h+ po ok 25 tys km pokazuje zrednie zuzycie 3,0 l i 21,7 kWh/100 km.
Na pradzie jezdze na co dzien, w dluzszych trasach pow 50 km korzystam ze silnika spalinowego.
Kiedy temperatura jest ponizej 5 stopni rowniez zalaczam z rana silnik spalinowy dla szybszego rozgrzania auta , a po 10 minutach przelaczam na tryb auto EV/HV.
Baterie laduje bedac w pracy, mamy tam tez instalacje PV.
Szacuje ,ze ok 50 % pradu rocznie pochodzi z tej instalacji czyli z darmowej energii slonecznej( amortyzacja instalacji to grosze za kWh).
Auto zuzywa wiec sumarycznie rownowartosc ok 5 l benzyny ( polowa pradu przy cenie ok 1 pln/kWh netto to ok 1,7 l benzyny).
Moj poprzedni 450h V6 spalal srednio ok 8,7 l / 100 km, jest wiec wyrazny postep w zakresie kosztow paliwa jak i emisji CO2.
Do tego duzo cichsza jazda w trybie EV.
Po roku jestem bardzo zadowolony z auta. Tak jak w wczesniej pisalem to moj czwarty RX, zobaczymy co bedzie z egzaminami medycznymi dla seniorow, na razie nie mam problemow z prowadzeniem auta. Jednak od ubr mam legitymacje emeryta wiec jak zostanie wprowadzone obowiazkowe badanie np dla 70+ to przed zakupem kolejnego RX bede musial je zaliczyc;)

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 22 Jan 2025, o 21:38
by nethobbit
Marslo wrote: 22 Jan 2025, o 17:42 W trakcie pierwszego rocznego przegladu mojego 450h+ Omo wymieniono na gwarancji ( przy przebiegu 14650 km) zbiornik paliwa i zestaw wskaznikow , w tym licznik kilometrow. Diler dokonuje w moim imieniu zgloszenia wymiany licznika do wydzialu komunikacji. Nowy licznik mierzy bowiem przebieg od zera.
W czasie prawie rocznego uzytkowania auto zuzylo srednio 3,1 l benzyny oraz 22,4 kWh/100 km. Dla porownania zony NX450h+ po ok 24 tys km pokazuje zrednie zuzycie 3,0 l i 21,7 kWh/100 km.
Na pradzie jezdze na co dzien, w dluzszych trasach pow 50 km korzystam ze silnika spalinowego.
Kiedy temperatura jest ponizej 5 stopni rowniez zalaczam z rana silnik spalinowy dla szybszego rozgrzania auta , a po 10 minutach przelaczam na tryb auto EV/HV.
Baterie laduje bedac w pracy, mamy tam tez instalacje PV.
Szacuje ,ze ok 50 % pradu rocznie pochodzi z tej instalacji czyli z darmowej energii slonecznej( amortyzacja instalacji to grosze za kWh).
Auto zuzywa wiec sumarycznie rownowartosc ok 5 l benzyny ( polowa pradu przy cenie ok 1 pln/kWh netto to ok 1,7 l benzyny).
Moj poprzedni 450h V6 spalal srednio ok 8,7 l / 100 km, jest wiec wyrazny postep w zakresie kosztow paliwa jak i emisji CO2.
Do tego duzo cichsza jazda w trybie EV.
Po roku jestem bardzo zadowolony z auta. Tak jak w wczesniej pisalem to moj czwarty RX, zobaczymy co bedzie z egzaminami medycznymi dla seniorow, na razie nie mam problemow z prowadzeniem auta. Jednak od ubr mam legitymacje emeryta wiec jak zostanie wprowadzone obowiazkowe badanie np dla 70+ to przed zakupem kolejnego RX bede musial je zaliczyc;)
A dlaczego wymienili Ci zbiornik paliwa i zestaw wskaźników?

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 23 Jan 2025, o 08:02
by Marslo
Opisywany na forach problem z pojemnoscia zbiornika paliwa ( chyba chodzi o podcisnienie, ktore powoduje odksztalcanie zbiornika i w konsekwencji zmniejszanie jego pojemnosci, a zatem i zasiegu).
Ztcw to akcja serwisowa dla napedow 450h+, zony NX tez bedzie mial to wykonane w terminie pozniejszym.
Nie wszystkich plug in ten problem dotyczy, trzeba sprawdzic u dilera po numerze VIN.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 23 Jan 2025, o 19:46
by nethobbit
U mnie nie ma problemu ze wskazaniami paliwa ale mam auto z końca 2024r. A zegary czemu Ci wymienili?

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 24 Jan 2025, o 07:59
by Marslo
nethobbit wrote: 23 Jan 2025, o 19:46 U mnie nie ma problemu ze wskazaniami paliwa ale mam auto z końca 2024r. A zegary czemu Ci wymienili?
To decyzja serwisu w ramach akcji, nie wnikalem w szczegoly.
Zdaje sie, ze wada zbiornika paliwa obejmuje rowniez nieprawidlowe wskazania dotyczace paliwa i zasiegu na desce rozdzielczej. Stad koniecznosc wymiany calego panelu czolowego .
U mnie objawy byly takie, ze po zrobieniu trasy ( w tym autostrada) ok 380 km dochodzilem do dolnej kreski przy srednim spalaniu 8-9 l .

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 24 Jan 2025, o 10:21
by Bonczek8
Marslo wrote: 24 Jan 2025, o 07:59
nethobbit wrote: 23 Jan 2025, o 19:46 U mnie nie ma problemu ze wskazaniami paliwa ale mam auto z końca 2024r. A zegary czemu Ci wymienili?
To decyzja serwisu w ramach akcji, nie wnikalem w szczegoly.
Zdaje sie, ze wada zbiornika paliwa obejmuje rowniez nieprawidlowe wskazania dotyczace paliwa i zasiegu na desce rozdzielczej. Stad koniecznosc wymiany calego panelu czolowego .
U mnie objawy byly takie, ze po zrobieniu trasy ( w tym autostrada) ok 380 km dochodzilem do dolnej kreski przy srednim spalaniu 8-9 l .
To faktycznie miałeś coś mocno zwalone.