
Co do korekt LTFT to nie zgadzam się z tym co napisałeś. Zakres korekt wynosi +-10/15% w zależności od strategii producenta. Jeśli ECU przekroczy ten zakres to zgłasza błąd. LTFT wcale nie muszą się mieścić w zakresie +-5%. Gdybyś mnie odesłał moim galantem bo korekty nie mieszczą się w tym zakresie, to nigdy bym nie mógł do Ciebie wrócić, bo w tym aucie LTFT są cały czas między 5-10% na plusie i nie oznacza to nic złego. Wszystko zależy od warunków pracy silnika, stopnia zużycia. Ważne by w danym punkcie pracy korekty były stabilne- wtedy możliwa jest prawidłowa regulacja LPG. Po prawidłowym wystrojeniu korekty na LPG i PB w danym punkcie powinny być takie same

Valteki będą działać jak są dobrze zamontowane. To, że są mało precyzyjne będzie miało jedynie wpływ na kulturę pracy no i będą głośne.
ISA2 przydaje się podczas kalibracji, potem się wyłącza. Zresztą korekt po OBD też się nie powinno zostawiać. Oba algorytmy działają podobnie- pierwszy czyta czasy wtrysków PB, drugi LTFT, które są proporcjonalne.