Page 3 of 7

Re: Temperatura silnka

Posted: 14 Jan 2011, o 12:32
by janasek
Używany termostat? Ej bez przesady. :) W moim przekonaniu mimo wszystko akurat ten element jest lepszy nowy mimo że nieoryginalny. A wykonaie części i ich wady fabryczne to już inna historia...

Pozdro

Re: Temperatura silnka

Posted: 14 Jan 2011, o 14:57
by highcontrast
właśnie wracam z serwisu i tak jak podejrzewano termostat do wymiany..wymieniam na oryginalny, bo jak się okazuje jest on dwustopniowy i (otwiera się mniej lub bardziej w zależności od temp. na zewnątrz) koszt zakupu w toyocie 150 pln, mam go mieć na poniedziałek, a we wtorek wymiana, więc w przyszłym tygodniu napisze jak ta wskazówka chodzi i czy ma to wpływ na spalanie (bo podobno teraz pali mi więcej).

Re: Temperatura silnka

Posted: 14 Jan 2011, o 15:36
by janasek
Widzę że nie ma tragedii z tą ceną. Jasne że lepszy oryginał, lepiej dopłacić te kilkadziesiąt złotych. Myślałem że będzie duuużo drożej...

Pozdro

Re: Temperatura silnka

Posted: 14 Jan 2011, o 21:29
by carinus
Cena fajna,5x tyle co tradycyjny zamiennik do toyoty.

Re: Temperatura silnka

Posted: 21 Jan 2011, o 15:47
by highcontrast
jestem po wymianie (koszt termostatu tak jak mówiłem 150pln + 50pln robocizna) i teraz wskazówka jak wcześniej koledzy wspomnieli trzyma się w połowie czyli jak rozumiem prawidłowo :) zobaczymy jak to będzie przy minusowych temperaturach.

Re: Temperatura silnka

Posted: 23 Dec 2011, o 17:22
by ccamillo
Jaka jest u Was temperatura cieczy w trasie? U mnie w granicach 70-75 przy obecnych warunkach, w mieście 85-90, zastanawiam się czy nie za mało w trasie. Wskazówka jakieś 3 kreski poniżej poziomu.
Nie chce wymieniać termostatu w ciemno, bo do 60 rozgrzewa się szybko.
Może w trasie tak powinno być, skoro pełne otwarcie termostatu jest przy 80.
Prośba o Wasze spostrzeżenia. Dzięki

Re: Temperatura silnka

Posted: 23 Dec 2011, o 18:04
by michalm320
ccamillo wrote:Jaka jest u Was temperatura cieczy w trasie? U mnie w granicach 70-75 przy obecnych warunkach, w mieście 85-90, zastanawiam się czy nie za mało w trasie. Wskazówka jakieś 3 kreski poniżej poziomu.
Nie chce wymieniać termostatu w ciemno, bo do 60 rozgrzewa się szybko.
Może w trasie tak powinno być, skoro pełne otwarcie termostatu jest przy 80.
Prośba o Wasze spostrzeżenia. Dzięki
U mnie czy to miasto czy trasa, zima czy lato, emerycka jazda czy rżnięcie zawsze jest ta sama temperatura...czyli wskazówka jest między kreską stanowiącą połowę skali a kreską przed połową skali.

Re: Temperatura silnka

Posted: 23 Dec 2011, o 19:16
by krakus25
michalm320 wrote:U mnie czy to miasto czy trasa, zima czy lato, emerycka jazda czy rżnięcie zawsze jest ta sama temperatura...czyli wskazówka jest między kreską stanowiącą połowę skali a kreską przed połową skali.
Dokładnie tak samo jak u kolegi powyżej...

Re: Temperatura silnka

Posted: 23 Dec 2011, o 19:34
by ccamillo
oki .. dzięki ... trzeba zainwestować w termostat :)
Zaczął więcej palić i obroty po czyszczeniu przepustnicy są za wysokie przy takiej niskiej temp.

Wykończy mnie finansowo ten samochód :) ... utrzymanie go w stanie bardzo dobry to masakra :)

Re: Temperatura silnka

Posted: 23 Dec 2011, o 22:35
by Mariano
ccamillo wrote:oki .. dzięki ... trzeba zainwestować w termostat :)
obroty po czyszczeniu przepustnicy są za wysokie przy takiej niskiej temp.
za duże tzn jakie? po czyszczeniu mogą być wyższe pojeździj trochę poczekaj powinny się ustabilizować