
Pozdro
U mnie czy to miasto czy trasa, zima czy lato, emerycka jazda czy rżnięcie zawsze jest ta sama temperatura...czyli wskazówka jest między kreską stanowiącą połowę skali a kreską przed połową skali.ccamillo wrote:Jaka jest u Was temperatura cieczy w trasie? U mnie w granicach 70-75 przy obecnych warunkach, w mieście 85-90, zastanawiam się czy nie za mało w trasie. Wskazówka jakieś 3 kreski poniżej poziomu.
Nie chce wymieniać termostatu w ciemno, bo do 60 rozgrzewa się szybko.
Może w trasie tak powinno być, skoro pełne otwarcie termostatu jest przy 80.
Prośba o Wasze spostrzeżenia. Dzięki
Dokładnie tak samo jak u kolegi powyżej...michalm320 wrote:U mnie czy to miasto czy trasa, zima czy lato, emerycka jazda czy rżnięcie zawsze jest ta sama temperatura...czyli wskazówka jest między kreską stanowiącą połowę skali a kreską przed połową skali.
za duże tzn jakie? po czyszczeniu mogą być wyższe pojeździj trochę poczekaj powinny się ustabilizowaćccamillo wrote:oki .. dzięki ... trzeba zainwestować w termostat
obroty po czyszczeniu przepustnicy są za wysokie przy takiej niskiej temp.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests