Przy większym et felga owszem chowa się, ale nie schowa się nie wiadomo ile bo w końcu oprze się o zawieszenie. U siebie z przodu mam 8" i et 45" i luzu miedzy felgą a wahaczem jest może z 5mm. Przy et 10 i feldze 9,5 felgę masz wysuniętą 16mm na zewnątrz, więc miejsca po wewnętrznej stronie jest masa, ale z kolei po stronie zewnętrznej wystaje o 54mmluxus wrote:No to chyba tym bardziej się zmieści jak jest et 40 bo wtedy koło chowa się do środka...ja mam 9,5 cala et 10 naciągniętą oponę 235 bez negatywa i funkcjonuje a nie stoi i wygląda...



Prze 9" i et40 felga będzie ryła po wahaczu więc bez dystansu przynajmniej 10mm, który wysunie koło na zewnątrz się nie obejdzie, ale wtedy tak jak przypadku felgi 9,5" bez naciągu, rolowania i wyciągania się nie obejdzie.
Należało by jeszcze zastanowić się nad wagą koła, bo dodatkowe kg masy nieresorowanej bardzo odczuwalnie wpłyną na elastyczność auta i spalanie. Każdy dodatkowy kg nieresorowanej masy = spory worek kartofli w bagażniku, a 3 częściowe i 9" felgi lekkie nie będą.