I trochę oleju przekładniowegoBeeMiX wrote: Zmiana skrzyni na manual to parę godzin roboty w garażu dla kogoś kto ma chociaż podstawowe doświadczenie z mechaniką i trochę oleju w głowie.


I trochę oleju przekładniowegoBeeMiX wrote: Zmiana skrzyni na manual to parę godzin roboty w garażu dla kogoś kto ma chociaż podstawowe doświadczenie z mechaniką i trochę oleju w głowie.
Niby tak,tyle ze mój 2,0 3SGE potrafi wykszesac trochę więcej niż 400KM,więc coś w tym jest.janasek wrote:Raczej się z z tym nie zgodzę bo czterolitrowy 1UZ-FE ma spory potencjał nawet do 400 KM. To samo z A/T.
Pozdro
Czy ktos może to jeszcze zweryfikować?janasek wrote:Ja nie mówię że 3SGE nie da rady. Tutaj się tylko nie sprawdza ten schemat o którym piszesz.
Pozdro
Bzdurzysz. Te głowice akurat nie mają wpływu na całą budowę silnika. 1G-FE to faktycznie tani silnik obliczony tylko na seryjną moc i nic sie z nim nie da zrobić. Nic. Za to 1UZ-FE to konstrukcja w którą Toyota zainwestowała mnóstwo pieniędzy i nie żałowała przy budowie. Jest pancerny i po odprężeniu można w niego dmuchać chore moce, na seryjnych gratach.carinus wrote:Zauważyłem w oznaczeniach silników R6 te same zależności jak w R4.Oznaczenia ..FE to faktycznie produkcja budżetowa z której nie da sie nic zrobić,lub zrobi sie niewiele.Dopiero silniki..GE z głowicami o innej geometrii kanałów i rozstawie zaworów pozwalają wykrzesać dodatkowe koniki.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest