Page 3 of 18
Re: Serwis w Warszawie
Posted: 23 Sep 2014, o 17:47
by grucha2666
Witam, mogę się podzielić dwoma opiniami:
1. AJC- bardzo fachowo, na temat, termin wcześniej ugadany więc zero dodatkowego czekania. Wcześniej dzwonią i informują ile co będzie kosztować i jaka jest decyzja. Polecam w 100%.
2. Toyota Carolina Car Company na woli, bardzo fajne ceny jak na ASO (robiłem u nich zbieżność po tym jak w AJC mi powiedzieli że taka jest według nich przyczyna pływania auta i faktycznie auto potrzebowało zbieżności). zapłaciłem 123 zł, szok bo u juzia w warsztacie 100 zł... (i oczywiście do poprawki). Spytałem z ciekawości czy można serwisować lexa u nich i np. wymiana oleju i filtrów (koszt usługi 43 zł...

) polecam
edit: sorry powinno byc: Carolina Car Company już poprawiłem

Re: Serwis w Warszawie
Posted: 23 Sep 2014, o 18:37
by Alex200
grucha2666 wrote:
2. Toyota California Cars na woli
Czy chodzi o Carolina Car Company?

Re: Serwis w Warszawie
Posted: 24 Sep 2014, o 14:03
by Sebek
Pytanie z trochę innej beczki, kupiłem LS430, które podobno serwisowany w Serwisie LEXUSA gdzieś w Łomiankach. Nie mogę nic namierzyć- ktoś może ma jakieś informacje?
Re: Serwis w Warszawie
Posted: 24 Sep 2014, o 14:17
by dS
Sebek wrote:Pytanie z trochę innej beczki, kupiłem LS430, które podobno serwisowany w Serwisie LEXUSA gdzieś w Łomiankach. Nie mogę nic namierzyć- ktoś może ma jakieś informacje?
Pewnie chodzi o warsztat na ulicy Osiedle 2(kiedyś na ul. Anilinowej). Zajmowali się oni Lexami jeszcze zanim powstał pierwszy salon LEXUSa w PL.
Tu masz temat o tym warsztacie -
http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=44&t=202
Re: Serwis w Warszawie
Posted: 24 Sep 2014, o 14:59
by Dawid0ss
Ja z czystym sumieniem mogę polecić Piotra Kaneckiego (użytkownik Carsik). Poniżej masz dane kontaktowe. Swoją sztukę serwisuję właśnie w tym miejscu.
Serwis gt4.istore.pl
GT4 Piotr Kanecki
ul. Przyce 21B
01-252 Warszawa
Pzdr
Re: Serwis w Warszawie
Posted: 24 Sep 2014, o 15:40
by owczar
Również polecam carsika

Re: Serwis w Warszawie
Posted: 13 Oct 2014, o 15:07
by adamsky73
W końcu mogę napisać konkrety o AJC. Byłem tam zarówno na przeglądzie z yarisem II żony, jak też z moim LS-em, poleciłem też koledze w Verso. Zarówno podejście, jak też wiedza i ceny są bez zastrzeżeń. W końcu profesjonalny serwis w Warszawie do którego nie muszę jeździć na koniec świata. Mały przegląd (75k) Verso w dieslu 2.0 - 450 zł, duży przegląd yarisa w dieslu 1.4 - 650 zł, z potrzebnymi płynami i filtrami. Do mnie wpadły nowe oryginalne amortyzatory na przód, a na przednią oś tarcze EBC i klocki EBC yellow stuff. Wyjęte klocki, jako że były jeszcze bardzo grube, zapakowane bez pytania w pudełeczko i zostawione w aucie. Pełna profeska, polecam!
Re: Serwis w Warszawie
Posted: 13 Oct 2014, o 17:04
by antek spawacz
Ciekaw jestem czy ktoś z Was serwisuje tam auta objęte gwarancją. Serwis twierdzi, że serwisuje takie auta zgodnie z dyrektywami unijnymi więc klient nie traci gwarancji. Sprawa moim zdaniem warta rozważenia jeśli w AJC płacimy 1/3 ceny przeglądu w ASO.
Re: Serwis w Warszawie
Posted: 13 Oct 2014, o 17:32
by Pe_pe
adamsky73 wrote:W końcu mogę napisać konkrety o AJC. Byłem tam zarówno na przeglądzie z yarisem II żony, jak też z moim LS-em, poleciłem też koledze w Verso. Zarówno podejście, jak też wiedza i ceny są bez zastrzeżeń. W końcu profesjonalny serwis w Warszawie do którego nie muszę jeździć na koniec świata. Mały przegląd (75k) Verso w dieslu 2.0 - 450 zł, duży przegląd yarisa w dieslu 1.4 - 650 zł, z potrzebnymi płynami i filtrami. Do mnie wpadły nowe oryginalne amortyzatory na przód, a na przednią oś tarcze EBC i klocki EBC yellow stuff. Wyjęte klocki, jako że były jeszcze bardzo grube, zapakowane bez pytania w pudełeczko i zostawione w aucie. Pełna profeska, polecam!
A ktoś tu ostatni twierdził, że "Nie ma problemu z dostępnością EBC w warsztatach które zajmują się przygotowaniem aut do sportu. EBC ma w Polsce oficjalnego dystrybutora. Klocki popieram, ale tarcze są na rynku lepsze".

Może i są lepsze, ale ciężko je chyba dostać skoro je założyłeś

Re: Serwis w Warszawie
Posted: 13 Oct 2014, o 18:43
by adamsky73
antek spawacz wrote:Ciekaw jestem czy ktoś z Was serwisuje tam auta objęte gwarancją. Serwis twierdzi, że serwisuje takie auta zgodnie z dyrektywami unijnymi więc klient nie traci gwarancji. Sprawa moim zdaniem warta rozważenia jeśli w AJC płacimy 1/3 ceny przeglądu w ASO.
Nawet pieczątkę w książkę gwarancyjną wbijają, więc chyba mają takie prawo. A na brak klientów nie narzekają.
Pe_pe wrote:A ktoś tu ostatni twierdził, że "Nie ma problemu z dostępnością EBC w warsztatach które zajmują się przygotowaniem aut do sportu. EBC ma w Polsce oficjalnego dystrybutora. Klocki popieram, ale tarcze są na rynku lepsze".

Może i są lepsze, ale ciężko je chyba dostać skoro je założyłeś

Wiesz, dostępność tarcz to jedno a dostępność gotówki na nie, to ważniejsza sprawa

Jak te nadal będą miały tendencję do krzywienia, to będę walczył dalej, a skoro chłopaki z AJC twierdzą że według nich powinny wystarczyć, to na razie zaufam fachowcom. A jeśli szukasz polskiego dystrybutora to jest w Krakowie, służę
http://ebcbrakes.pl/pl/