[is200] kompresor by tomekb

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
hydrant23
Lex Driver
Posts: 690
Joined: 21 Sep 2010, o 17:21
Model Lexusa: GS430 mkIII
Skąd:: zamosc
Location: zamosc
Contact:

Re: [is200] kompresor by tomekb

Post by hydrant23 »

przypadkiem trafilem na te stronke......ameryka fajny kraj ,
http://www.turbo-kits.com/lexus_turbo_kits.html

hydrant23
maxkow
Lex Maniak
Posts: 926
Joined: 20 Sep 2010, o 00:00
Model Lexusa: is200
Contact:

Re: [is200] kompresor by tomekb

Post by maxkow »

okazuje sie ze idzie zrobic inny dolot niz fabryczny i nie musi on isc nad silnikiem

Image
ImageImageImage

To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
User avatar
klexus
Lex Master
Posts: 1713
Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Location: Śląsk
Contact:

Re: [is200] kompresor by tomekb

Post by klexus »

maxkow no heheh idzie wszystko zrobić, wiesz jak masz nieograniczony fundusz i sie mieszka w USA:D

klexus
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Re: [is200] kompresor by tomekb

Post by legato97 »

Kurde tak coraz bardziej sie zastanawiam nad przyszloscia mojego 2jzge jak tak patrze na te turba wszystkie, chce sie mocy coraz wiecej jak by nie patrzyl

legato97
maxkow
Lex Maniak
Posts: 926
Joined: 20 Sep 2010, o 00:00
Model Lexusa: is200
Contact:

Re: [is200] kompresor by tomekb

Post by maxkow »

legato97 napisał:

Kurde tak coraz bardziej sie zastanawiam nad przyszloscia mojego 2jzge jak tak patrze na te turba wszystkie, chce sie mocy coraz wiecej jak by nie patrzyl

Nie żebym cie podpuszczał ale z Turbo byłoby grubo.
ImageImageImage

To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
tomekb
Lex Master
Posts: 2610
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Location: Sosnowiec, Będzin
Contact:

Re: [is200] kompresor by tomekb

Post by tomekb »

Turbo to jest to w 2jzge tak jak wczesniej bylo pisane mozna nawet duze załozyc i bez kucia ok 450PS

tomekb
lukas78
Lex Master
Posts: 1180
Joined: 21 Sep 2010, o 17:08
Model Lexusa: IS200-> GS 300-> GS 430
Skąd:: CT.
Contact:

Re: [is200] kompresor by tomekb

Post by lukas78 »

Czy warto ładować drogą turbinę? Moim zdaniem taka alternatywa była by lepsza - no i chyba tańsza.
http://cgi.ebay.ie/TOYOTA-ALTEZZA-2-0-3 … 2eacff8561
Co wy o tym sądzicie?
Jak by mi motor siadł lub brakowało by mi mocy (zamiast ładować turbinkę) to coś takiego bym chętnie łyknął.

Ostatnio edytowany przez lukas78 (2010-05-27 21:34:11)
<Czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach>
maxkow
Lex Maniak
Posts: 926
Joined: 20 Sep 2010, o 00:00
Model Lexusa: is200
Contact:

Re: [is200] kompresor by tomekb

Post by maxkow »

Tez sie nad tym zastanawiam ... Ale ... silnik to dopiero poczatek. Trzeba komputer, okablowanie, skrzynia moze nie wiem, przewody wszystkie, kolektor wydechowy etc

mizek
ImageImageImage

To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
lukas78
Lex Master
Posts: 1180
Joined: 21 Sep 2010, o 17:08
Model Lexusa: IS200-> GS 300-> GS 430
Skąd:: CT.
Contact:

Re: [is200] kompresor by tomekb

Post by lukas78 »

Skrzynia z tego co wiem jest ta sama - co do reszty to nie wiem - pewnie są jakieś różnice, ale myślę, że do ogarnięcia.

Ostatnio edytowany przez lukas78 (2010-05-27 22:06:08)
<Czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach>
User avatar
BeeMiX
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Location: NYC / Choszczno
Contact:

Re: [is200] kompresor by tomekb

Post by BeeMiX »

Wyleje teraz trochę kubeł zimnej wody, ale niestety prawda jest troche przykra dla właścicieli IS200. ten silnik pod względem potencjału to niestety kupa... Nie widzę sensu pchac się w kompresor jeśli za połowe tej kwoty można zrobić bezbolesny swap na 2JZGE, znaleźć taki przed VVTi i w przyszłości jeśli jest mocy za mało, uturbić. Albo od razu kupić np. Toyote Soarer z 1JZGTE i wszystko ładnie przełożyć 2JZGE VVTi plus turbo pod moce ponad 400KM to naprawdę igranie z tymi słabymi korbami. Chyba że zmieni się je na korby sprzed VVTi. W każdym razie według tego co wnioskuje po doświadczeniach innych, między innymi przytoczonego tutaj tematowi na racingforum.pl z autem Riskiego, mocniejsze dmuchanie w 2.0l albo 2JZ VVTi nie ma sensu. Swap na 2JZGE (bez VVTi), ewentualne uturbienie albo 1JZGTE, owszem, fajna sprawa. Dla mnie to podstawa żeby zbudować auto z rezerwą wytrzymałości i móc cieszyć się nim codziennie niż mieć w głowie że może niedługo pogną się korby

beemix
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests