Lexus LS 600h

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu LS
User avatar
bulikcbr
Lex user
Posts: 282
Joined: 15 Mar 2012, o 20:42
Model Lexusa: był IS 200 jest RX 400
Skąd:: Gliwice
Contact:

Re: Lexus LS 600h

Post by bulikcbr »

tak gdy jedziesz po płaskim to spalina sie wyłączy
User avatar
Thorgal1
Moderator
Posts: 785
Joined: 21 Sep 2010, o 17:14
Model Lexusa: GS300 mkII '02 / GS450H mkIII '12.09
Skąd:: Śląsk, Chelsea
Location: Śląsk Chelsea
Contact:

Re: Lexus LS 600h

Post by Thorgal1 »

w mieście rozładowana bateria do jednej kreski też przeszkadza...
jak ma np. 3 i już na niebiesko świeci to jak na skrzyżowaniu ruszysz to momentalnie auto rusza i nikomu nie wyjedziesz, a czasami jak jest rozładowany do 1 kreski to ma taką może niespełna sekundową zwłokę od naciśnięcia gazu ... Ty liczysz że uciekniesz szybko, a on chce pomyśleć ... to jest rzadko, ale się zdarza.
Image

http://lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=86&t=8457

steam: aegirsson1, https://www.facebook.com/InsomniaSystem/
User avatar
zak640
Lex user
Posts: 89
Joined: 12 Aug 2015, o 08:54
Model Lexusa: LS600hL
Skąd:: Londyn
Contact:

Re: Lexus LS 600h

Post by zak640 »

Technologia hybrydowa, do której czasem trudno jest kogoś przekonać. Pierwsze pytanie przed kupnem auta hybrydowego, to jak długo wytrzyma bateria trakcyjna? Przez półtora roku używałem GS-a 450h, a od ponad roku mam LS-a 600h i nic nie wskazywało i nie wskazuje na wymianę owej baterii. Lecz i tak to pytanie chodziło mi po głowie. Po wszelkich przemyśleniach, doszedłem do prostego wniosku - przecież to jest nic innego, jak część zamienna samochodu. Tak wiem, koszt. Owszem mało nie jest. A w innych drogich samochodach, też części nie są tanie i ma się co psuć. Bez względu na to, czy przyspiesza 6,3 sekundy do setki, czy w 7 sekund, czy wystarczy mocy, to i tak kocham ten samochód i nie zamieniłbym go na zwykłą benzynę. Nie przeszkadzają mi gabaryty i nie mam problemu z parkowaniem. W tym aucie ma być cicho, wygodnie, płynnie i ma mnie wozić z punktu A do punktu B, a na dodatek nie chce mi się z niego wysiadać. A spalanie dla mnie jest bardziej niż zadowalające, zarówno w mieście, jak i poza miastem. Jednym słowem, spełnia moje wymarzone oczekiwania. Mało tego, jestem rodzynkiem na drodze, bo trudno spotkać drugiego takiego. Proponuję przyszłym nabywcom, auta z napędem hybrydowym, aby znaleźli sposobność na dłuższą przejażdżkę i sami ocenili czy to jest to, o co im chodzi, czy nie. Uważam, że praktyka odbiega i to daleko od teorii. A oglądanie fotek z samochodami nic nie da.
Pozdrawiam wszystkich, którzy są za i przeciw.
Karoo
Nowy lex user
Posts: 3
Joined: 1 Jan 2018, o 16:21
Model Lexusa: LS 600hL
Skąd:: Ostrowiec
Contact:

Re: Lexus LS 600h

Post by Karoo »

Mój LS 600 hL jest z 2008 roku i na razie nie widzę różnicy w sprawności baterii. a samochód mam od nowości. Tak naprawdę w żadnym serwisie nie powiedzą jaka jest żywotność baterii, bo po prostu nie wiedzą. Ostatnie opinie fachowców z Centrum Lexusa są takie, że bateria ma żywotność samochodu. Popytajcie w serwisach ile wymienili baterii. Technologia regeneracji bateria przewiduje wymianę poszczególnych - uszkodzonych ogniw, co jest zabiegiem znacznie tańszym, tylko czy serwis będzie chciał się w to bawić.
Co do stwierdzenia że hybryda umożliwia jazdę na EV przy 120 km/h po autostradzie to jakiś absurd. Na autostradzie wspomaga silnik głównie w trakcie przyspieszania. Jezeli ktoś jeżdził hybrydą to wie że jazda na EV jest możliwa na prostej do max 60 km/h. na odsinku ok 2 km. Każde trochę mocniejsze wciśnięcie pedału przyspieszenia uruchamia silnik spalinowy. Ls nie jest samochodem sportowym, ale ma niezłe kopyto, w czasie jazdy na trasie nigdy nie brakuje mocy do przyspieszenia, a pomiary wartości przyspieszenia dające wyniki grubo ponad 6 sek. są chyba ustawione pod wiadomą trójcę.

pozdrawiam fascynatów LS-a
User avatar
zak640
Lex user
Posts: 89
Joined: 12 Aug 2015, o 08:54
Model Lexusa: LS600hL
Skąd:: Londyn
Contact:

Re: Lexus LS 600h

Post by zak640 »

Karoo wrote:Mój LS 600 hL jest z 2008 roku i na razie nie widzę różnicy w sprawności baterii. a samochód mam od nowości. Tak naprawdę w żadnym serwisie nie powiedzą jaka jest żywotność baterii, bo po prostu nie wiedzą. Ostatnie opinie fachowców z Centrum Lexusa są takie, że bateria ma żywotność samochodu. Popytajcie w serwisach ile wymienili baterii. Technologia regeneracji bateria przewiduje wymianę poszczególnych - uszkodzonych ogniw, co jest zabiegiem znacznie tańszym, tylko czy serwis będzie chciał się w to bawić.
Co do stwierdzenia że hybryda umożliwia jazdę na EV przy 120 km/h po autostradzie to jakiś absurd. Na autostradzie wspomaga silnik głównie w trakcie przyspieszania. Jezeli ktoś jeżdził hybrydą to wie że jazda na EV jest możliwa na prostej do max 60 km/h. na odsinku ok 2 km. Każde trochę mocniejsze wciśnięcie pedału przyspieszenia uruchamia silnik spalinowy. Ls nie jest samochodem sportowym, ale ma niezłe kopyto, w czasie jazdy na trasie nigdy nie brakuje mocy do przyspieszenia, a pomiary wartości przyspieszenia dające wyniki grubo ponad 6 sek. są chyba ustawione pod wiadomą trójcę.

pozdrawiam fascynatów LS-a

Zgadzam się w 100%
Pozdrawiam
Shadow_MW
Nowy lex user
Posts: 2
Joined: 25 May 2018, o 09:46
Model Lexusa: LS 600H ; RX 300 ; IS 250
Skąd:: Radom
Contact:

Re: Lexus LS 600h

Post by Shadow_MW »

Jestem właścicielem i użytkownikiem LS 600h. Jedyny mankament jaki się pojawił u mnie to zużyty akumulator ale ten do rozruchu. Samochód ma 11 lat a bateria Panasonic (95Ah) jest w nim od nowości. Powinna mieć 800A na rozruch. Sprawdziłem jego sprawność po 11 latach pracy, wynik to 330A. Mimo to startuje latem czy zimą. Problem pojawia się gdy posłucham dłużej radia ( około pół godziny ) bądź odpalę jakiś film, oczywiście na postoju i wyłączonym silniku. Wtedy magiczne „ready” nie chce się wyświetlić gdy zamierzam go uruchomić i zachodzi potrzeba odpalenia go z przewodów. Konsultowałem taką operacje z serwisem ASO ze względu na akumulatory hybrydowe oraz jego niezawodną elektronikę i dostałem odpowiedz, że bez najmniejszych obaw można to zrobić w ten sposób. Potwierdzam, czynność jest bezpieczna. Rozwiązaniem problemu jest wymiana akumulatora na nowy a zakup takiej baterii w oryginale to koszt ponad 1900zł ale jak ktoś chce taniej to i takowe są na rynku. Gdy kupowałem mojego LS 600h sądziłem iż jedyna wadą jest bagażnik ale z biegiem czasu stwierdziłem, że to żaden problem bo walizki wchodzą bez problemu no i nie jest to van lecz limuzyna do komfortowego podróżowania gdzie było to moim głównym powodem zakupu. Do przewożenia innych gabarytowych przedmiotów używam woła roboczego RXa. Jednak samochód ma jedna wadę - uzależnia ! Wsiadasz, jedziesz i bez znaczenia czy 10 km czy 1000 km i wkurzasz się czasem , że już jesteś na miejscu i powinieneś z niego wysiąść bo zwyczajnie nie masz na to ochoty! Cisza, komfort, moc i precyzja z jaką pracuje ten samochód sprawia ze nie myślisz już o innym aucie nawet o nowym LS bo już takowy nie ma tego komfortu i takiego silnika. Ten samochód to fantastyczna przygoda i wrażenia z jazdy. Jeśli raz wsiądziesz w Lexusa LS już nie będziesz chciał innego samochodu bądź będziesz marzył o tym jak go zdobyć i cieszyć się satysfakcją z jego posiadania i użytkowania. Dawno temu wsiadłem w 430tkę i tak właśnie marzyłem .. marzenie się spełniło .
User avatar
zak640
Lex user
Posts: 89
Joined: 12 Aug 2015, o 08:54
Model Lexusa: LS600hL
Skąd:: Londyn
Contact:

Re: Lexus LS 600h

Post by zak640 »

Shadow_MW wrote:Jestem właścicielem i użytkownikiem LS 600h. Jedyny mankament jaki się pojawił u mnie to zużyty akumulator ale ten do rozruchu. Samochód ma 11 lat a bateria Panasonic (95Ah) jest w nim od nowości. Powinna mieć 800A na rozruch. Sprawdziłem jego sprawność po 11 latach pracy, wynik to 330A. Mimo to startuje latem czy zimą. Problem pojawia się gdy posłucham dłużej radia ( około pół godziny ) bądź odpalę jakiś film, oczywiście na postoju i wyłączonym silniku. Wtedy magiczne „ready” nie chce się wyświetlić gdy zamierzam go uruchomić i zachodzi potrzeba odpalenia go z przewodów. Konsultowałem taką operacje z serwisem ASO ze względu na akumulatory hybrydowe oraz jego niezawodną elektronikę i dostałem odpowiedz, że bez najmniejszych obaw można to zrobić w ten sposób. Potwierdzam, czynność jest bezpieczna. Rozwiązaniem problemu jest wymiana akumulatora na nowy a zakup takiej baterii w oryginale to koszt ponad 1900zł ale jak ktoś chce taniej to i takowe są na rynku. Gdy kupowałem mojego LS 600h sądziłem iż jedyna wadą jest bagażnik ale z biegiem czasu stwierdziłem, że to żaden problem bo walizki wchodzą bez problemu no i nie jest to van lecz limuzyna do komfortowego podróżowania gdzie było to moim głównym powodem zakupu. Do przewożenia innych gabarytowych przedmiotów używam woła roboczego RXa. Jednak samochód ma jedna wadę - uzależnia ! Wsiadasz, jedziesz i bez znaczenia czy 10 km czy 1000 km i wkurzasz się czasem , że już jesteś na miejscu i powinieneś z niego wysiąść bo zwyczajnie nie masz na to ochoty! Cisza, komfort, moc i precyzja z jaką pracuje ten samochód sprawia ze nie myślisz już o innym aucie nawet o nowym LS bo już takowy nie ma tego komfortu i takiego silnika. Ten samochód to fantastyczna przygoda i wrażenia z jazdy. Jeśli raz wsiądziesz w Lexusa LS już nie będziesz chciał innego samochodu bądź będziesz marzył o tym jak go zdobyć i cieszyć się satysfakcją z jego posiadania i użytkowania. Dawno temu wsiadłem w 430tkę i tak właśnie marzyłem .. marzenie się spełniło .
Mam takie same spostrzeżenia, co do LS 600h. Natomiast nowy model, jakoś mnie nie przekonuje z silnikiem V6. Ma być V8 i to jest odpowiedni motor dla tej limuzyny.
Pozdrawiam.
Qwerty256
Lex user
Posts: 34
Joined: 21 Sep 2010, o 17:21
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Brisbane, Australia
Location: Brisbane, Australia
Contact:

Re: Lexus LS 600h

Post by Qwerty256 »

Shadow_MW wrote:Jestem właścicielem i użytkownikiem LS 600h. Jedyny mankament jaki się pojawił u mnie to zużyty akumulator ale ten do rozruchu. Samochód ma 11 lat a bateria Panasonic (95Ah) jest w nim od nowości. Powinna mieć 800A na rozruch. Sprawdziłem jego sprawność po 11 latach pracy, wynik to 330A. Mimo to startuje latem czy zimą. Problem pojawia się gdy posłucham dłużej radia ( około pół godziny ) bądź odpalę jakiś film, oczywiście na postoju i wyłączonym silniku. Wtedy magiczne „ready” nie chce się wyświetlić gdy zamierzam go uruchomić i zachodzi potrzeba odpalenia go z przewodów. Konsultowałem taką operacje z serwisem ASO ze względu na akumulatory hybrydowe oraz jego niezawodną elektronikę i dostałem odpowiedz, że bez najmniejszych obaw można to zrobić w ten sposób. Potwierdzam, czynność jest bezpieczna. Rozwiązaniem problemu jest wymiana akumulatora na nowy a zakup takiej baterii w oryginale to koszt ponad 1900zł ale jak ktoś chce taniej to i takowe są na rynku. Gdy kupowałem mojego LS 600h sądziłem iż jedyna wadą jest bagażnik ale z biegiem czasu stwierdziłem, że to żaden problem bo walizki wchodzą bez problemu no i nie jest to van lecz limuzyna do komfortowego podróżowania gdzie było to moim głównym powodem zakupu. Do przewożenia innych gabarytowych przedmiotów używam woła roboczego RXa. Jednak samochód ma jedna wadę - uzależnia ! Wsiadasz, jedziesz i bez znaczenia czy 10 km czy 1000 km i wkurzasz się czasem , że już jesteś na miejscu i powinieneś z niego wysiąść bo zwyczajnie nie masz na to ochoty! Cisza, komfort, moc i precyzja z jaką pracuje ten samochód sprawia ze nie myślisz już o innym aucie nawet o nowym LS bo już takowy nie ma tego komfortu i takiego silnika. Ten samochód to fantastyczna przygoda i wrażenia z jazdy. Jeśli raz wsiądziesz w Lexusa LS już nie będziesz chciał innego samochodu bądź będziesz marzył o tym jak go zdobyć i cieszyć się satysfakcją z jego posiadania i użytkowania. Dawno temu wsiadłem w 430tkę i tak właśnie marzyłem .. marzenie się spełniło .
Jaki inny akumulator można zastosować zamiast oryginalnego Panasonica?
Szybki1
Lex user
Posts: 28
Joined: 9 May 2016, o 23:11
Model Lexusa: IS 300h
Skąd:: Wroclaw
Contact:

Re: Lexus LS 600h

Post by Szybki1 »

Każdy żelowy o podobnych parametrach. Trzeba przykleić czujniki temperatury i będzie śmigać.
User avatar
Tomek77
Nowy lex user
Posts: 13
Joined: 1 Jul 2013, o 04:41
Model Lexusa: LS600h
Skąd:: Opole
Contact:

Re: Lexus LS 600h

Post by Tomek77 »

zak640 wrote:
Shadow_MW wrote:Jestem właścicielem i użytkownikiem LS 600h. Jedyny mankament jaki się pojawił u mnie to zużyty akumulator ale ten do rozruchu. Samochód ma 11 lat a bateria Panasonic (95Ah) jest w nim od nowości. Powinna mieć 800A na rozruch. Sprawdziłem jego sprawność po 11 latach pracy, wynik to 330A. Mimo to startuje latem czy zimą. Problem pojawia się gdy posłucham dłużej radia ( około pół godziny ) bądź odpalę jakiś film, oczywiście na postoju i wyłączonym silniku. Wtedy magiczne „ready” nie chce się wyświetlić gdy zamierzam go uruchomić i zachodzi potrzeba odpalenia go z przewodów. Konsultowałem taką operacje z serwisem ASO ze względu na akumulatory hybrydowe oraz jego niezawodną elektronikę i dostałem odpowiedz, że bez najmniejszych obaw można to zrobić w ten sposób. Potwierdzam, czynność jest bezpieczna. Rozwiązaniem problemu jest wymiana akumulatora na nowy a zakup takiej baterii w oryginale to koszt ponad 1900zł ale jak ktoś chce taniej to i takowe są na rynku. Gdy kupowałem mojego LS 600h sądziłem iż jedyna wadą jest bagażnik ale z biegiem czasu stwierdziłem, że to żaden problem bo walizki wchodzą bez problemu no i nie jest to van lecz limuzyna do komfortowego podróżowania gdzie było to moim głównym powodem zakupu. Do przewożenia innych gabarytowych przedmiotów używam woła roboczego RXa. Jednak samochód ma jedna wadę - uzależnia ! Wsiadasz, jedziesz i bez znaczenia czy 10 km czy 1000 km i wkurzasz się czasem , że już jesteś na miejscu i powinieneś z niego wysiąść bo zwyczajnie nie masz na to ochoty! Cisza, komfort, moc i precyzja z jaką pracuje ten samochód sprawia ze nie myślisz już o innym aucie nawet o nowym LS bo już takowy nie ma tego komfortu i takiego silnika. Ten samochód to fantastyczna przygoda i wrażenia z jazdy. Jeśli raz wsiądziesz w Lexusa LS już nie będziesz chciał innego samochodu bądź będziesz marzył o tym jak go zdobyć i cieszyć się satysfakcją z jego posiadania i użytkowania. Dawno temu wsiadłem w 430tkę i tak właśnie marzyłem .. marzenie się spełniło .
Mam takie same spostrzeżenia, co do LS 600h. Natomiast nowy model, jakoś mnie nie przekonuje z silnikiem V6. Ma być V8 i to jest odpowiedni motor dla tej limuzyny.
Pozdrawiam.
Po roku użytkowania podpisuję się obiema rękami pod wszystkim co koledzy powyżej opisali.
Jeździłem 400, 430, teraz 600. Każdy z tych modeli idealnie się wpasowuje w dekady w których był produkowany i używany. 600 znowu bardzo podniósł poprzeczkę. Dla mnie nie ma wad. :LEXUS: :ok:
Post Reply

Return to “Lexus LS”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest