Za to 2020 to 2.4T i 5.0 ofkors nie w Europie

Jednak RCF i LC z 5.0 to nie sa typowe "limuzyny" premium, prawda?M_WOLF wrote: jednak ja się z tym nie zgadzam
dwa auta przed tym IS 200t miałem GS 450h i tam jak gaz wcisnąłem w podłogę to się dużo działo, głowa na zagłówek a pasażerowie: "łooo"![]()
a jednak GS też premium albo bardziej![]()
a RCF nie jest premium albo LC? tam naprawdę dużo się dzieje
Problemem IS jest niedopracowane połączenie silnika ze skrzynią i z pedałem gazu
Ja max moment mam pomiędzy 2600 a 3400 więc daleko tu od obietnic producenta 1650-4400![]()
Tak jak już pisałem kiedyś ten silnik ma zniknąć z IS'a - więc coś jest na rzeczy
W NX jest inna skrzynia i tak bardziej ochoczo samochód reaguje na polecenia kierowcy
w GS200t jest tak samo jak w IS200t
też nie chodzi o to że jednym się bardziej podoba innym mniej - na drodze to widać
Cos masz nie tak - u mnie srednio 2l mniej od tego co podajesz.M_WOLF wrote: Ostatnio przy spokojnej jeździe prawym pasem autostradą 140-150km/h średnia ze 80 może 100 km wyszła 10,3 - gaz był tylko muskany - no bardziej dziadkowo się już nie dało jechać
Jak zacząłem jechać dynamicznie to było już 14 i nie mniej.
Średnio mam w cyklu mieszanym od 13,6 do 14,7 ostatnio.
No takie spalania to miałem w dużo cięższych samochodach z dużymi benzyniakami
Downsizing generalnie jest pomyłką !
Miało być oszczędniej - nie jest. Miało być mniej spalin - nie jest. A od sierpnia będą dodatkowe filtry cząstek stałych bo małe turbo benzyny "kopcą" bardziej niż duże wolnossaki
Na Twoim miejscu pojechalbym do ASO sprawdzic czy nie ma przepiec albo innego problemu.M_WOLF wrote:A czy ktoś miał problemy z akumulatorem?
Po 5 dniach postoju w garażu auto nie odpaliło - brak prądu![]()
Zaczynają chyba wychodzić zalety STOP-START
choć ja w 95% czasu mam to wyłączone
ale normalnie tak się śmiałem, że w aucie które nie skończyło trzech lat takie jaja się dzieją![]()
ostatnio pojawia mi się tez napis "non-dedicated battery' i ten system nie działa - to na plus
ale innego dnia już działa, przynajmniej chce
W Europie wchodza kolejne restrykcje emisyjne i 2.0T ich nie spelnia. Na zachodzie od lat nie ma 2.0T w zadnym modelu - sa tylko hybrydy.pss wrote:to 2.0T ma zniknąć skąd info ?
Ma zniknąć z polskiego rynku jedynie z tego samego powodu dlaczego nie ma 3.5.
Nie spełni norm, a Toyota nie chce przystosowywać go z uwagi na koszty - głównie sprzedają hybrydy.
Nowy IS wychodzi w 2020 i tam ma być 2.4 z turbo + wersja ISF ale nie jest potwierdzony motor.
Na europie na 99,99% nie wejdzie, będzie tylko hybryda
To by oznaczało że od 1 września nie można by zarejestrować nowego IS 200t, a chyba cały czas można zamawiać... Samochody które nie spełniały normy od 1 września nie mogą być sprzedawane, stąd tyle rejestracji u dealerów nowych samochodów na siebie, bo albo dostosowany silnik albo koniec modelu...lexfan wrote:W Europie wchodza kolejne restrykcje emisyjne i 2.0T ich nie spelnia. Na zachodzie od lat nie ma 2.0T w zadnym modelu - sa tylko hybrydy.pss wrote:to 2.0T ma zniknąć skąd info ?
Ma zniknąć z polskiego rynku jedynie z tego samego powodu dlaczego nie ma 3.5.
Nie spełni norm, a Toyota nie chce przystosowywać go z uwagi na koszty - głównie sprzedają hybrydy.
Nowy IS wychodzi w 2020 i tam ma być 2.4 z turbo + wersja ISF ale nie jest potwierdzony motor.
Na europie na 99,99% nie wejdzie, będzie tylko hybryda
Polska widocznie to ciagle bardziej wschod niz zachod, wiec akurat mielismy farta.
Nowy ES ma juz w opcji tylko hybryde. Rowniez w PL.
Zdaje sie, ze chodzi o normy na kolejne lata, ktore Lexus bedzie uwzglednial w kolejnych modelach i wersjach. Obecnie auta z 200t nadal mozna rejestrowac.Smiena wrote:To by oznaczało że od 1 września nie można by zarejestrować nowego IS 200t, a chyba cały czas można zamawiać... Samochody które nie spełniały normy od 1 września nie mogą być sprzedawane, stąd tyle rejestracji u dealerów nowych samochodów na siebie, bo albo dostosowany silnik albo koniec modelu...lexfan wrote:W Europie wchodza kolejne restrykcje emisyjne i 2.0T ich nie spelnia. Na zachodzie od lat nie ma 2.0T w zadnym modelu - sa tylko hybrydy.pss wrote:to 2.0T ma zniknąć skąd info ?
Ma zniknąć z polskiego rynku jedynie z tego samego powodu dlaczego nie ma 3.5.
Nie spełni norm, a Toyota nie chce przystosowywać go z uwagi na koszty - głównie sprzedają hybrydy.
Nowy IS wychodzi w 2020 i tam ma być 2.4 z turbo + wersja ISF ale nie jest potwierdzony motor.
Na europie na 99,99% nie wejdzie, będzie tylko hybryda
Polska widocznie to ciagle bardziej wschod niz zachod, wiec akurat mielismy farta.
Nowy ES ma juz w opcji tylko hybryde. Rowniez w PL.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest