
[IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
-
- Lex Master
- Posts: 1180
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:08
- Model Lexusa: IS200-> GS 300-> GS 430
- Skąd:: CT.
- Contact:
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
4 tys. 

<Czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach>
- konik_80
- Lex Driver
- Posts: 426
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Location: Szkocja / Stargard Szczec
- Contact:
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Trochę późno na odpowiedź ale widzę, że posty są edytowane i nie zawsze czytam tematy od początkuslovly wrote:Termin mam 18 października, zdecydowałem się na http://www.m-gas.pl.
Instalator chciał samochód od 8:00 do 12:00 następnego dnia, będzie miał od 7:30 do 16:00 następnego dnia.
Stag 300
Hana 2000
KME silver
butla stako 52L - gazownik mierzył i mówił że być może trzeba będzie trochę podłogę na boki rozbić, na wysokość spokojnie.
Cena 3700zł. Propozycje za zestawy stag+h2000 miałem od 3000zł do 4100zł.
LR OMEGAS w tym samym zakładzie 4200zł
Pytanie do Was czy KME silver będzie ok bez przeróbek? Na allegro piszą że jest do 270KM więc po co zakładać GOLDa? Ew. jaki reduktor polecacie bo w tym temacie mam trochę braki.
Gazownik ponadto mówił że wlew LPG pod klapka PB mimo zabezpieczeń antykorozyjnych spowoduje że po ok. 5latach pojawi się tam rdza. Jest jakaś estetyczna alternatywa w przypadku ISa?
konik_80, a co Ty byś założył na moim miejscu gdybyś miał jeździć koło 15tyś rocznie?

Ja bym przy 15tys km rocznie nie proponował droższej instalacji.
Stag 300 Plus + Wtryski MJ + Zavoli zeta S i spokojnie by Lexik śmigał.
Na wtryskach Hana + Silver też będzie Spoko ale ze względu na cenę wtrysków Hana cena instalacji wzrośnie i będzie się dłużej zwracać.
Wlew w klapce jest spoko ale wcale nie tak łatwo go dobrze zrobić aby był poręczny i dobrze zabezpieczony antykorozyjnie.
-
- Lex user
- Posts: 135
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:32
- Model Lexusa: IS 200
- Location: Kraków, Tarnów
- Contact:
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
odebrałem dzisiaj samochód:
Stag 300 Plus
Hana H2000 czerwone (średnie)
Zavoli Zeta S
Butla Stako 52L, poziomowana
3700zł
zobaczymy jak się będzie sprawować
,
jak znajdę chwilę to się podłącze interfejsem do Staga i zrobię zrzut ekranu
dzięki chłopaki za pomoc
Stag 300 Plus
Hana H2000 czerwone (średnie)
Zavoli Zeta S
Butla Stako 52L, poziomowana
3700zł
zobaczymy jak się będzie sprawować

jak znajdę chwilę to się podłącze interfejsem do Staga i zrobię zrzut ekranu
dzięki chłopaki za pomoc

The sky is the limit
-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
no to czekamy na wrazenia z jazdy na gazie
-
- Lex user
- Posts: 135
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:32
- Model Lexusa: IS 200
- Location: Kraków, Tarnów
- Contact:
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Zrobiłem zrzuty ze Staga, oryginalne ustawienia gazownika:


Samochód bardzo szybko przełącza się na gaz, rano przy temp ok +3C po przejechaniu ok 300-400metrów, a gdy silnik chodził 1-2godz wcześniej to nie zdążę ruszyć i już chodzi na gazie
Zastanawia mnie po co gazownik ustawił przełączanie na benzynę przy 6000 obrotów
Nie wiem jak się sprawdza spadki na reduktorze, ale przy operowaniu pedałem gazu na luzie to najmniejsze ciśnienie jest 1,3Bara więc super.
ps. jak obcina Wam grafikę z prawej strony to sobie otwórzcie w nowej karcie


Samochód bardzo szybko przełącza się na gaz, rano przy temp ok +3C po przejechaniu ok 300-400metrów, a gdy silnik chodził 1-2godz wcześniej to nie zdążę ruszyć i już chodzi na gazie

Zastanawia mnie po co gazownik ustawił przełączanie na benzynę przy 6000 obrotów

Nie wiem jak się sprawdza spadki na reduktorze, ale przy operowaniu pedałem gazu na luzie to najmniejsze ciśnienie jest 1,3Bara więc super.
ps. jak obcina Wam grafikę z prawej strony to sobie otwórzcie w nowej karcie
The sky is the limit
- klexus
- Lex Master
- Posts: 1713
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Silesia
- Location: Śląsk
- Contact:
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
no to bardzo szybko sie przełącza na lpg jak po przejechaniu 300-400m przy +3st.
u mnie muszę zrobić około 1km jak stoi całą noc gdzie tem. jest około 0st
u mnie muszę zrobić około 1km jak stoi całą noc gdzie tem. jest około 0st
-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
powiem ci ze mi wydaje sie to co jest w zrzucie cisnienie za wysokie
z 600 obrtami chodzi o to ze jak sie rozgrzeje do 30 stopni stojac na postoju zeby tez sie przelaczyl
z 600 obrtami chodzi o to ze jak sie rozgrzeje do 30 stopni stojac na postoju zeby tez sie przelaczyl
- konik_80
- Lex Driver
- Posts: 426
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:13
- Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
- Skąd:: Szkocja
- Location: Szkocja / Stargard Szczec
- Contact:
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Ciśnienie jest za wysokie - optymalnie byłoby na 1.2 Bara przy tych dyszach. Mapę trzeba poprawić - chyba, że została "narysowana" w różnych warunkach dla benzyny i w kompletnie innych dla gazu.
Czas przełączania na 5 sek a przełączanie cylindra na 500ms (na zimę tym bardziej się ta opcja przyda).
Max obroty na gazie 6000 to standard w Stagu - można to zmienić na 6800 i nie będzie się przełączał.
Spadki ciśnienia to na drogę 3bieg but w podłogę i trzeba sprawdzić jak "klęka" - nie powinno spadać więcej niż o 0.15Bara.
To, że Lex po 400m przełącza się na gaz to faktycznie bardzo szybko ale jest to możliwe bo Lex to auto które błyskawicznie się rozgrzewa - osobiście nie znam auta które nabiera temp szybciej bądź równie szybko.
Czas przełączania na 5 sek a przełączanie cylindra na 500ms (na zimę tym bardziej się ta opcja przyda).
Max obroty na gazie 6000 to standard w Stagu - można to zmienić na 6800 i nie będzie się przełączał.
Spadki ciśnienia to na drogę 3bieg but w podłogę i trzeba sprawdzić jak "klęka" - nie powinno spadać więcej niż o 0.15Bara.
To, że Lex po 400m przełącza się na gaz to faktycznie bardzo szybko ale jest to możliwe bo Lex to auto które błyskawicznie się rozgrzewa - osobiście nie znam auta które nabiera temp szybciej bądź równie szybko.
-
- Lex Master
- Posts: 1180
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:08
- Model Lexusa: IS200-> GS 300-> GS 430
- Skąd:: CT.
- Contact:
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Siemka Robert. Jeszcze nie mam LPG. Narazie kiepsko u mnie ze znalezieniem czasu. Być może w przyszłym tygodniu podjade umówić sie z nimi.
ps. tak na marginesie to jakbyś również u nich montował to daj cynka kiedy - można by sie na chwile spotkać
ps. tak na marginesie to jakbyś również u nich montował to daj cynka kiedy - można by sie na chwile spotkać

<Czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach>
- LinkPL
- Lex Maniak
- Posts: 795
- Joined: 9 Nov 2010, o 00:59
- Model Lexusa: RX 500h
- Skąd:: Iłża
- Contact:
Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?
Wrócę jeszcze na chwilę do instalacji.
Ja w swoim Is'ie mam elektronikę AG Centrum, wtryski MJet a parownik jakiś też standard z AG. Dysze rozwiercone we wtryskach do 2,7 mm. Do tego jeszcze lubryfikator, kupiłem 5l zrobiłem jakieś 30 tyś i jeszcze połowa pływa w bańce. Butla jakiś standard 55L, wchodyi 46-47L. Gaz był regulowany na hamowni, więc przy okazji kazałem im sprawdzić ile jest straty. Na benzynie jakieś 153 konie, na gazie 149, więc to jakieś 3% ubytku na mocy. Sprawa z momentem obrotowym wygląda trochę gorzej ...
Koszt tej instalacji to 2700 w Radomiu u Popów. Do tego hamownia 200PLN. Jak powiedziałem im, że wolałbym jakiś lepszy komputer i parownik, to powiedzieli, że jeśli ten nie da rady to nie ma problemu za darmo wymienią mi na inny. Muszę przyznać, że dali radę, bo wydawało mi się, że będzie dużo gorzej... Ale myliłem się
Samochód jedzie do samego końca aż na licznik wpada 220, więc nie mogę złego słowa powiedzieć. A jak sami widzicie graty które mam w środku pozostawiają wiele do życzenia ...
Nie wiem jak Wy, czy macie lubryfikatory czy nie ... Ale gazownik powiedział, że jeśli wtryski od PB wchodzą bezpośrednio w głowicę, tzn, że powinien być ten dodatek do gazu. Gaz spala się wyższą temperaturą, więc bez tego po pewnym czasie mogłyby się pojawić problemy z głowicą i gniazdami zaworów. Nie wiem ile w tym prawdy ...
Ja w swoim Is'ie mam elektronikę AG Centrum, wtryski MJet a parownik jakiś też standard z AG. Dysze rozwiercone we wtryskach do 2,7 mm. Do tego jeszcze lubryfikator, kupiłem 5l zrobiłem jakieś 30 tyś i jeszcze połowa pływa w bańce. Butla jakiś standard 55L, wchodyi 46-47L. Gaz był regulowany na hamowni, więc przy okazji kazałem im sprawdzić ile jest straty. Na benzynie jakieś 153 konie, na gazie 149, więc to jakieś 3% ubytku na mocy. Sprawa z momentem obrotowym wygląda trochę gorzej ...
Koszt tej instalacji to 2700 w Radomiu u Popów. Do tego hamownia 200PLN. Jak powiedziałem im, że wolałbym jakiś lepszy komputer i parownik, to powiedzieli, że jeśli ten nie da rady to nie ma problemu za darmo wymienią mi na inny. Muszę przyznać, że dali radę, bo wydawało mi się, że będzie dużo gorzej... Ale myliłem się

Nie wiem jak Wy, czy macie lubryfikatory czy nie ... Ale gazownik powiedział, że jeśli wtryski od PB wchodzą bezpośrednio w głowicę, tzn, że powinien być ten dodatek do gazu. Gaz spala się wyższą temperaturą, więc bez tego po pewnym czasie mogłyby się pojawić problemy z głowicą i gniazdami zaworów. Nie wiem ile w tym prawdy ...
How far We can go ...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest