Page 2 of 4

Re: [Mk II] GS300 tuleja drążka reakcyjnego przód

Posted: 9 Jun 2016, o 23:58
by bunny54
Oddaj do regeneracji w zielonce lub na popularnej 20 w Wawie ( jak jeszcze istnieje). I tu i tu zrobią bdb i masz spokój.

Re: [Mk II] GS300 tuleja drążka reakcyjnego przód

Posted: 10 Jun 2016, o 07:46
by lukas78
gs300gs300 wrote: Dodatkowo na minus poliuretanu jest to, że ta tuleja jest dwuczęściowa (jedna część mocowana od góry, druga od dołu a w środku jest taka tulejka metalową). W te wszystkie wolne przestrzenie dostaje się woda, pył itd, i szybko pojawiają się luzy i będzie stukanie... a w oryginalnym wahaczu jest to odlane jako całość
Tak jak wyżej pisałem mam poliuretan od GT4 (nie mam czasu zamontować) i jest to cały kompletny odlew. Nie jest to element dwuczęściowy.
Dam znać jak założę.

Posted: 25 Aug 2016, o 13:05
by Marchol
Jeżeli ktoś ma GS430 MkII radzę uważać, kupiłem tuleje i okazało się że 430 ma średnicę tulei 65mm, poliuretany są produkowane pod gs 300 na 61 mm.

Re: [Mk II] GS300 tuleja drążka reakcyjnego przód

Posted: 15 Dec 2016, o 21:44
by jezyk_05
Panowie gdzie można dostać taki poliuretan do gs300 ? Chętnie wrzucę to do siebie, żeby mieć spokój z tą częścią na bardzo długo :) taki zestaw będzie pasować ? to jest chyba to samo co w is 300 ? http://poliuretany.olkusz.pl/pl/tuleja- ... -1szt.html

Re: [Mk II] GS300 tuleja drążka reakcyjnego przód

Posted: 22 Mar 2017, o 19:41
by Włóczykij83
Ktoś przetestował TEDGUMy? W przyszłym tygodniu będę wymieniał ww. tuleje w 430. Póki co dostępne tylko TEDy, za poli jeszcze się nie rozglądałem.

Re: [Mk II] GS300 tuleja drążka reakcyjnego przód

Posted: 22 Mar 2017, o 21:13
by lukas78
Włóczykij83 wrote:Ktoś przetestował TEDGUMy? W przyszłym tygodniu będę wymieniał ww. tuleje w 430. Póki co dostępne tylko TEDy, za poli jeszcze się nie rozglądałem.
Daruj sobie tedgumy. Rozejrzyj się odrazu za poli - mają w gt4 - sam od nich brałem i po założeniu jest git. Tylko ponoć do gs430 są nieco większe - Marchol wyżej o tym pisał. W takim wypadku trzeba chlopakom z gt4 zaznaczyć że do 430 są większe i trzeba je zrobić na średnicę 65mm tak jak kolega Marchol podał.

Re: [Mk II] GS300 tuleja drążka reakcyjnego przód

Posted: 23 Mar 2017, o 20:21
by Włóczykij83
lukas78 wrote:
Włóczykij83 wrote:Ktoś przetestował TEDGUMy? W przyszłym tygodniu będę wymieniał ww. tuleje w 430. Póki co dostępne tylko TEDy, za poli jeszcze się nie rozglądałem.
Daruj sobie tedgumy. Rozejrzyj się odrazu za poli - mają w gt4 - sam od nich brałem i po założeniu jest git. Tylko ponoć do gs430 są nieco większe - Marchol wyżej o tym pisał. W takim wypadku trzeba chlopakom z gt4 zaznaczyć że do 430 są większe i trzeba je zrobić na średnicę 65mm tak jak kolega Marchol podał.
Rozumiem. Najgorsze, że magik chyba już TEDki zaklepał, ale jutro zadzwonię i zapytam. Jeśli nie to od razu atakuję GT4.
Dziś odwiedziłem mojego "nadwornego" mechanika i on też na TEDy nosem kręcił (mogłem z tym od razu do niego ruszyć, ale wiecznie robotą zawalony).

Re: [Mk II] GS300 tuleja drążka reakcyjnego przód

Posted: 10 Apr 2017, o 14:21
by Włóczykij83
Przepraszam za doubla, ale zależy mi na czasie.
W końcu dostałem odp od GT4 - niestety nie mamy już tulei do GS430 :/ a na piątek warsztat ugadany...
Panowie może jakieś inne źródełka? Jeśli będę musiał to założę te TEDy, ale pewnie za 2 m-ce znowu wylezie to samo.

Re: [Mk II] GS300 tuleja drążka reakcyjnego przód

Posted: 21 May 2017, o 21:56
by Michal84
Hej czy przyczyna tej tulei sa drgania na kierownicy przy 100km I wyzej?

Re: [Mk II] GS300 tuleja drążka reakcyjnego przód

Posted: 22 May 2017, o 11:49
by lukas78
Michal84 wrote:Hej czy przyczyna tej tulei sa drgania na kierownicy przy 100km I wyzej?
Jak najbardziej mogą być drgania przy większej prędkości - w zależności od zużycia tych gum w bananach.
U mnie były mocno zużyte i powyżej 100km dawały mi się we znaki. Po wymianie na poli jak ręką odjął.