Re: [Mk II] GS300 tuleja drążka reakcyjnego przód
Posted: 9 Jun 2016, o 23:58
Oddaj do regeneracji w zielonce lub na popularnej 20 w Wawie ( jak jeszcze istnieje). I tu i tu zrobią bdb i masz spokój.
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://lexus-forum.pl/
Tak jak wyżej pisałem mam poliuretan od GT4 (nie mam czasu zamontować) i jest to cały kompletny odlew. Nie jest to element dwuczęściowy.gs300gs300 wrote: Dodatkowo na minus poliuretanu jest to, że ta tuleja jest dwuczęściowa (jedna część mocowana od góry, druga od dołu a w środku jest taka tulejka metalową). W te wszystkie wolne przestrzenie dostaje się woda, pył itd, i szybko pojawiają się luzy i będzie stukanie... a w oryginalnym wahaczu jest to odlane jako całość
Daruj sobie tedgumy. Rozejrzyj się odrazu za poli - mają w gt4 - sam od nich brałem i po założeniu jest git. Tylko ponoć do gs430 są nieco większe - Marchol wyżej o tym pisał. W takim wypadku trzeba chlopakom z gt4 zaznaczyć że do 430 są większe i trzeba je zrobić na średnicę 65mm tak jak kolega Marchol podał.Włóczykij83 wrote:Ktoś przetestował TEDGUMy? W przyszłym tygodniu będę wymieniał ww. tuleje w 430. Póki co dostępne tylko TEDy, za poli jeszcze się nie rozglądałem.
Rozumiem. Najgorsze, że magik chyba już TEDki zaklepał, ale jutro zadzwonię i zapytam. Jeśli nie to od razu atakuję GT4.lukas78 wrote:Daruj sobie tedgumy. Rozejrzyj się odrazu za poli - mają w gt4 - sam od nich brałem i po założeniu jest git. Tylko ponoć do gs430 są nieco większe - Marchol wyżej o tym pisał. W takim wypadku trzeba chlopakom z gt4 zaznaczyć że do 430 są większe i trzeba je zrobić na średnicę 65mm tak jak kolega Marchol podał.Włóczykij83 wrote:Ktoś przetestował TEDGUMy? W przyszłym tygodniu będę wymieniał ww. tuleje w 430. Póki co dostępne tylko TEDy, za poli jeszcze się nie rozglądałem.
Jak najbardziej mogą być drgania przy większej prędkości - w zależności od zużycia tych gum w bananach.Michal84 wrote:Hej czy przyczyna tej tulei sa drgania na kierownicy przy 100km I wyzej?