GS 450h kontra GS 250

Ogólne rozmowy oraz pytania na temat zakupu Lexusa
User avatar
dS
Lex Master
Posts: 2800
Joined: 21 Sep 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by dS »

Lexy są mało popularne wśród złodziei bo odbiorców części praktycznie nie ma.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Cinkos
Lex user
Posts: 107
Joined: 22 Feb 2013, o 00:18
Model Lexusa: GS 450h
Skąd:: Gdynia
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by Cinkos »

Bierz Hybrydę bez dwóch zdań:) Na obwodnicy 3 miasta to mogłem być ja:) W ogóle kto wymyślił do GS silnik 250 przecież to jakaś porażka... poza niską ceną oczywiście.
User avatar
maniek_ls400
Lex Master
Posts: 1476
Joined: 7 Jun 2011, o 23:19
Model Lexusa: W221 S500
Skąd:: Piaseczno
Location: Piaseczno
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by maniek_ls400 »

lnd30 wrote:Widzę, że jednak brać hybrydę.
Podoba mi się wyposażenie w comforcie + ML. Wyższa wersja wydaje mi się ryzykowna ze względu na aktywne zawieszenie
Kolego, powtarzasz slogany niemające pokrycia. Aktywne zawieszenie to wspaniała rzecz, zdecydowanie większy komfort jazdy, stabilność na zakrętach itp. Mam 2 LSa z aktywnym zawiasem i zero problemów z pompowanymi amorkami.
Nawet w Twoim przypadku, gdyby zaszła potrzeba wymiany to koszt 3kPLN/szt w GS za 300tys chyba nie zabija ? Tym bardziej, że auto będzie 'oszczędzać' $$ na różnicach w spalaniu.
Ja jestem za pełnym wyposażeniem auta - po to producenci pchają zabawki typu pneumatyka, ML, kamera cofania, żeby było przyjemniej, bezpieczniej itp..
Zachęcam Cię do jazdy testowej autem z penumatyką, pokonania paru ostrych łuków, hamowania z dużej prędkości w zakręcie a następnie do przepytania pasażerów czy rzucało nimi po samochodzie jak ziemniakami na pace - zmienisz zdanie - jestem pewien..
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
lnd30
Nowy lex user
Posts: 11
Joined: 28 Jan 2013, o 09:52
Model Lexusa: GS 450h
Skąd:: mazowsze
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by lnd30 »

Moje obawy nie dotyczą kosztów ewentualnych napraw tylko przerwanych podróży, bo zawieszenie padło, bo felga skrzywiona. Pewnie masz rację, że komfort jest dużo wyższy, ale martwi mnie tu niski profil ogumienia i brak koła zapasowego.
User avatar
maniek_ls400
Lex Master
Posts: 1476
Joined: 7 Jun 2011, o 23:19
Model Lexusa: W221 S500
Skąd:: Piaseczno
Location: Piaseczno
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by maniek_ls400 »

Jeżdżę trochę po EU i szczerze - ani razu nie widziałem lexa na lawecie.. Zresztą dostajesz auto zastępcze więc w czym problem ?
Przez ostatnie 6 lat zrobiłem LSami ponad 250kkm i tylko raz złapałem gumę (zmiana koła 25min) a drogi co tu pisać mamy coraz lepsze. a w razie czego jest assistance.
Ja nie kupię opon => 18" przez zwykłe sknerstwo a nie obawy o krzywienie felg - swoją drogą felgi lexusa oceniane są jako pancerne - jeśli chodzi o odporność na krzywienie, gorzej jest z ich powłoką lakierniczą - tego nie umieją opanować i to wstyd..
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Cinkos
Lex user
Posts: 107
Joined: 22 Feb 2013, o 00:18
Model Lexusa: GS 450h
Skąd:: Gdynia
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by Cinkos »

Amorki to śliski temat...w starych GS czyli MkIII się psują i nie ma co mówić, że nie - sam już wymieniłem i wiem, że w ASO temat jest dobrze znany ale ty chcesz kupić MKIV i tam może być lepiej. Poza tym masz gwarancję 3 lata i wiem, że jeśli serwisujesz w ASO to nawet po tym okresie oni się poczuwają do pomocy jeśli coś będzie nie tak jak być powinno. Felgi się krzywią w każdym aucie a co do niskiego profilu... no cóż zawsze możesz kupić passata z dużym balonem tj dużym profilem :)
Moja dobra rada - przejedź się nowym GS 450h najlepiej na trochę dłużej. Lexy mają to do siebie, że pomimo, że czasem mają wpadki z reguły im się wybacza:) A moim skromny zdaniem GS 450h jest genialnym autem i klekoty (diesle) mogą się chować. No i pamiętaj, że masz 5,9 do setki i spalanie podobno w tym modelu 9 litrów jak dla mnie idealna sprawa.
Vego
Lex user
Posts: 62
Joined: 29 Mar 2011, o 22:42
Model Lexusa: miotacz ognia
Skąd:: Wawa
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by Vego »

Ja mam jeden argument. 2,5 l z gsa 250 to rzędowa czwórka. Czyta cztery gary w rzędzie a nie v6 jak żona by sie spodziewać. Wiecej nic nie mam do dodania
User avatar
luxus
Lex Driver
Posts: 687
Joined: 21 Sep 2010, o 17:03
Model Lexusa: IS200 2GS300 2GS430
Skąd:: JAWORZNO-ŚLĄSK
Location: JAWORZNO-ŚLĄSK
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by luxus »

Vego wrote:Ja mam jeden argument. 2,5 l z gsa 250 to rzędowa czwórka. Czyta cztery gary w rzędzie a nie v6 jak żona by sie spodziewać. Wiecej nic nie mam do dodania
Chyba troszkę źle doczytałeś bo rzedowa czwórka 2.5L jest w is300h Panie Kolego...
GDYBY BÓG PREFEROWAŁ PRZEDNI NAPĘD TO WSZYSCY CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH...
turmoll
Lex user
Posts: 267
Joined: 10 Nov 2012, o 19:11
Model Lexusa: MKII, IS250, 2010, PL
Skąd:: Warszawa/Sadyba
Location: Warszawa, Sadyba
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by turmoll »

Hej,

Tu masz ciekawy artykuł, co prawda o IS300h ... http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=5732

Poza tym polecam, też testy lexusów z tej strony wzbogacone naprawdę fajnymi zdjęciami : http://www.autogaleria.pl/auto_test/ind ... arka_id=48

/turmoll
Teraz: Volvo V60 AWD D4 + PoleStar 2017 PL
Wcześniej: MKII, IS250, 2010, PL
- już nie mój lex: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=85&t=7208&start=20#p92608
- koszty utrzymania: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=128&t=7983#p61634
- wykres z hamowni: http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?f=85&t=7208&start=10#p77556
Opel Vectra C, CDTI, 150KM (188KM po chipie), Opel Astra II Bertone Coupe
elektromar
Nowy lex user
Posts: 11
Joined: 7 Dec 2011, o 14:41
Model Lexusa: GS 450H
Skąd:: Zabrze
Contact:

Re: GS 450h kontra GS 250

Post by elektromar »

Hej
Powiem tak jako użytkownik GS 450h MKIV (stan licznika 23000km):
To mój 5ty lex i mogę powiedzieć że zdecydowanie najlepszy.
Po pierwsze spalanie,po mieście jeżdżę spokojnie nie znaczy mułowato -spalanie ok 8,4l (teraz ,zimą 9,7 do 10l) trasa (70do 100km/h)ok 6 do 7l
autostrada jazda ok 120 do 130km/h- 7,5l ok 160km/h - 10do11l ok 200km/h - ok 13,5l
są to wyniki rewelacyjne np w porównaniu do mojego poprzedniego auta (rx350).
Druga sprawa to niesamowita elastyczność ,szczególnie przy dużych prędkościach ,prawdę mówiąć nie spotkałem jeszcze auta które dało by gs-owi radę na autostradzie
w zakresie przyśpieszenia,a parę tych zawodników już było (audi 3,0 tdi wytrzymał do 200km/h potem został, audi A8 (nie widziałęm jaki motorek ma,ostatnio Camaro za łodzią na A1,to tylko takie co pamiętam)
I to mi się podoba najbardziej w tym aucie :)
Oprócz tego wyciszenie i prowadzenie.
To narazie tyle w temacie
pozdrawiam Marek
Post Reply

Return to “Ogólne”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests