
do 120 miał dywanik pod pedałem gazu pózniej jak widać na załączonym obrazku poprawił go i leci

Ta skrzynia to jak w skuterku heheh piękna sprawa

Nie chodzi może tylko o duży moment tak do końca a w jaki sposób jest rozwijany.tomekb wrote:Jeśli chodzi o trwałość to dowiadywałem się o CVT toyoty gdyz tata zamierzał się na nową RAVke i kumpel z działu serwisu sprawdził że w Polsce w ravkach i avenach byly dopiero 4 przypadki zepsucia sie Toyota partycypowała w naprawie mimo zakończenia gwarancji.
Jeśli podejmie Tata decyzje o zmianie auta nowa ravka jest na 1. miesjcu jak narazie ale on już 2 lata zmienia auto heheh i tyle typów było że.....
Z tym momentem to nie wiadomo bo silnik elektryczny ma duzy moment.
Ale pamiętaj, że w układach hybrydowych nie ma skrzyni bezstopniowej tylko jest planetarny układ łączący dwa silniki, co ze skrzynią bezstopniową nie ma nic wspólnego. Tylko nazywa się podobnie, więc nie ma co się obawiać o to rozwiązanie. W Toyocie Prius działa to od 15 lat i podobno lepiej się sprawuje niż zwykłe napędy, bo silnik benzynowy jest mniej wysilony przez działanie w cyklu spalania Atkinsona, a osprzęt jest napędzany z silników elektrycznych co gwarantuje niebywałą prostotę konstrukcji. W dodatku nie ma jako takiej skrzyni biegów, tylko ten układ planetarny. Nie ma sprzęgieł, nie ma żadnych elementów ciernych. W teorii to może działać całą wieczność.tomekb wrote: Z tym momentem to nie wiadomo bo silnik elektryczny ma duzy moment.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest