Page 2 of 2

Re: Wywalanie gazu

Posted: 5 Feb 2012, o 19:33
by carinus
LinkPL wrote:
Nie wkręcaj ... ma znaczenie i to duże. Nie wziąłem tego z sufitu, nie znam się na starej generacji. Kolega miał tak w kompresorze clk, reduktor został poprawnie zainstalowany i dolegliwości odpuściły ... Powodem tego są membrany w środku reduktora ..
Rozbierałes kiedyś taki parownik stary i nowej generacji?Chyba nie.

Re: Wywalanie gazu

Posted: 5 Feb 2012, o 21:32
by LinkPL
carinus wrote:
LinkPL wrote:
Nie wkręcaj ... ma znaczenie i to duże. Nie wziąłem tego z sufitu, nie znam się na starej generacji. Kolega miał tak w kompresorze clk, reduktor został poprawnie zainstalowany i dolegliwości odpuściły ... Powodem tego są membrany w środku reduktora ..
Rozbierałes kiedyś taki parownik stary i nowej generacji?Chyba nie.
Nie ... Podałem tylko przypadek z autopsji który jest mi znany ...

Swoją drogą widzę, że u mnie dokładnie to samo się dzieje. Jak dość obciążony 4 osoby na pokładzie to wczoraj na prawie pełnym zbiorniku też mi wywaliło. Może to być wina niedogrzanego reduktora, albo po prostu w niższych temperaturach nie daje sobie rady...

Re: Wywalanie gazu

Posted: 5 Feb 2012, o 22:19
by lukas78
Jak się zaczęły u mnie mrozy poniżej -20 w nocy (auto stoi pod chmurą) - IS też zaczął mi się przełączać na pb jak mu ostro w pedał depnę przy niezbyt dogrzanym silniku - winą jest zbyt niska temperatura na dworze i w związku z tym mega zimny płynny gaz, który z problemem w reduktorze (reduktorze który z odczytów czujników temperatury jest już przełączony na pracę z lpg) przechodzi w fazę lotną pomimo tego iż reduktor ma niby odpowiednią temperaturę pracy.
ps. poza tym z tego co pamiętam to na lpg-forum jak zaczeły wchodzić hany na rynek to gaziarze zastanawiali się jak się będą one zachowywać przy ostrych mrozach, bo są to bardzo precyzyjne wtrynki i w związku z tym wrażliwe (to również może być przyczyna przy takich niskich temperaturach jakie teraz mamy w polandii).

Re: Wywalanie gazu

Posted: 5 Feb 2012, o 23:20
by andrej7
Od siebie dodam tylko tyle że mam podobny problemik, w tygodniu odwiedzę gaziarzy coby sie przyjrzeli co sie dzieje. :biggrin2:

Re: Wywalanie gazu

Posted: 6 Feb 2012, o 09:21
by tomekb
Moim zdaniem to reduktor nie nadaza i nie ma to znaczenia jak daleko jest od silnika gdyz w calym obiegu masz zawsze ta sama temperature poprostu koledzy noga z gazu i daje rade tylko ze wolniej albo jezdzic na benie w takie mrozy

Re: Wywalanie gazu

Posted: 6 Feb 2012, o 20:50
by carinus
Proponuję zrobic próbę dobrego rozgrzania silnika i dopiero przełaczenie na LPG.Mocno zmrozony gaz może nie zdoła odparować i wytworzyć dostatecznego ciśnienia aby wtryski mogły pracować.

Re: Wywalanie gazu

Posted: 6 Feb 2012, o 23:12
by Bania
Potwierdzam, przy mocniejszym depnięciu, na niedogrzanym aucie, przełącza na PB. Przeważnie przy ruszaniu ok. 4 -4,5k rpm i wywala.
Jeszcze troche i problem minie razem z tęgim mrozem 8-)

Re: Wywalanie gazu

Posted: 7 Feb 2012, o 01:30
by Thorgal1
ha ... a wiesz co było u mnie ? (bo jeszcze nikt o tym nie napisał)
mam małą butlę i kolesie od lpg zamontowali mi ją z zaworem do przodu auta ... tzn butla do jazdy na wstecznym
jak tylko gaz (w butli płyn) się przemieścił to od razu wywalało mi na bene .. a za chwile spokojnie mogłem przełączyć na gaz ...
oczywiście działo się to na dużych obrotach ...
zapodaj fotkę jak masz butlę zamontowaną ... może to to :)

Re: Wywalanie gazu

Posted: 7 Feb 2012, o 21:33
by carinus
Też mam butlę do jazdy na wstecznym ale pojemnośc układu doprowadzenia gazu raczej nie pozwala na takie dziury w pracy.Nigdy nie miałem problemu z pracą instalacji.Przejechane prawie 30kkm jeszcze bez wymiany filtrów i brak usterek.Przełączenie na gaz odbywa sie dopiero po przekroczeniu temp.40*.