Jednakże jesli miałbym wybierać między Pagani Zonda a LFA to jednak bym sobie odpuscił japończyka. Tak jak Forest piszesz każde auto znajdzie potencjalnego nabywce

W teorii masz rację a praktycznie liczy się "tu i teraz" czyli teoretyzowanie że coś jest lepsze bo na torze jakimś, gdzieś i kiedyś było szybsze ma się nijak do warunków autostradowych. LFA jest super autem ale jak na jego technologie, cenę ma za mało pazura. Oczywiście sądzę że to też nie jest przypadkowe bo może ktoś zrobił badania wśród grupy docelowej i wyszło że "pazur" nie jest najważniejszy przy podjęciu decyzji zakupu LFA.dS wrote:Jeśli miażdży to dlaczego jest wolniejszy o 10s na Nurburgringu? GT-R ma lepszy sprint bo ma silnik podwójnie doładowany i napęd na 4 koła a to dość znaczna przewaga przy sprincie. Jeśli jednak porównać właściwości jezdne to GT-R pozostaje w tyle za LFA.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest