Zakup nowego lexusa RX 450 h+
-
- Lex user
- Posty: 130
- Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Skoro nie RZ to moze Kia E6 AWD?
Dzisiaj bylem na jezdzie probnej modelem RWD ok 230 KM (AWD 325 kM nie byl dostepny), a we wtorek dostane RX450h+ na dwa dni.
Kia zrobila bardzo dobre wrazenie , miala na komputerze srednia 17 kWh/100 km po 800 km.
Bardzo przyzwoicie wykonczona, dobre “jedrne “ zawieszenie , mz b. udany design, nawiazujacy do mojego ulubionego modelu z przeszlosci - Citroena DS 19. Jazda jak to w elektryku - cisza i swietne przyspieszenia. Podstawowy model audio raczej kiepski po moim ML . Dostepne jest audio Meridian z rozsadna doplata 4 tys pln, podobno b dobre wg opinii na forach. Dla mnie to wazne , jestem audiofilem od bardzo dawna.
Na minus male rabaty, 16 miesiecy oczekiwania i brak gwarancji ceny.
Na 90% wybiore wiec RX , ale musze najpierw pojezdzic kilka godzin.
Gdyby RZ mial parametry tej EV6 AWD bylby moim nastepnym autem. Niestety koncern Toyoty zaspal i jego modele elektryczne odstaja in minus od konkurencji poki co.
Za to moj FSport z 2016 bije rekordy ekonomicznej jazdy. W ostatnich dwoch dniach zrobilem ponad 250 km drogami krajowymi i po miescie ( w tym Poznan i Pila) , srednie spalanie 7 l/100 km i nie bylem zawalidroga;)
Czy warto go zmieniac?
Oto jest pytanie;)
Dzisiaj bylem na jezdzie probnej modelem RWD ok 230 KM (AWD 325 kM nie byl dostepny), a we wtorek dostane RX450h+ na dwa dni.
Kia zrobila bardzo dobre wrazenie , miala na komputerze srednia 17 kWh/100 km po 800 km.
Bardzo przyzwoicie wykonczona, dobre “jedrne “ zawieszenie , mz b. udany design, nawiazujacy do mojego ulubionego modelu z przeszlosci - Citroena DS 19. Jazda jak to w elektryku - cisza i swietne przyspieszenia. Podstawowy model audio raczej kiepski po moim ML . Dostepne jest audio Meridian z rozsadna doplata 4 tys pln, podobno b dobre wg opinii na forach. Dla mnie to wazne , jestem audiofilem od bardzo dawna.
Na minus male rabaty, 16 miesiecy oczekiwania i brak gwarancji ceny.
Na 90% wybiore wiec RX , ale musze najpierw pojezdzic kilka godzin.
Gdyby RZ mial parametry tej EV6 AWD bylby moim nastepnym autem. Niestety koncern Toyoty zaspal i jego modele elektryczne odstaja in minus od konkurencji poki co.
Za to moj FSport z 2016 bije rekordy ekonomicznej jazdy. W ostatnich dwoch dniach zrobilem ponad 250 km drogami krajowymi i po miescie ( w tym Poznan i Pila) , srednie spalanie 7 l/100 km i nie bylem zawalidroga;)
Czy warto go zmieniac?
Oto jest pytanie;)
- Załączniki
-
- IMG_5302.jpeg (96.93 KiB) Przejrzano 685 razy
-
- IMG_5300.jpeg (165.07 KiB) Przejrzano 692 razy
-
- IMG_5301.jpeg (129.14 KiB) Przejrzano 692 razy
-
- Lex user
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 lip 2018, o 17:17
- Model Lexusa: RX 300 (mk IV) | NX 350h AWD
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Nie przeszkadza Ci, że KIA w środku mówiąc delikatnie jest ascetyczna? W EV6 brak zabudowania tunelu itp, a w RX IV wg mnie tunel jest wzorowy i daje uczucie integracji z pojazdem, do tego bardzo praktyczny. EV6 fajne ale z RXa bym się nie przesiadł.Marslo pisze: ↑21 lip 2023, o 15:53 Skoro nie RZ to moze Kia E6 AWD?
Dzisiaj bylem na jezdzie probnej modelem RWD ok 230 KM (AWD 325 kM nie byl dostepny), a we wtorek dostane RX450h+ na dwa dni.
Kia zrobila bardzo dobre wrazenie , miala na komputerze srednia 17 kWh/100 km po 800 km.
Bardzo przyzwoicie wykonczona, dobre “jedrne “ zawieszenie , mz b. udany design, nawiazujacy do mojego ulubionego modelu z przeszlosci - Citroena DS 19. Jazda jak to w elektryku - cisza i swietne przyspieszenia. Podstawowy model audio raczej kiepski po moim ML . Dostepne jest audio Meridian z rozsadna doplata 4 tys pln, podobno b dobre wg opinii na forach. Dla mnie to wazne , jestem audiofilem od bardzo dawna.
Na minus male rabaty, 16 miesiecy oczekiwania i brak gwarancji ceny.
Na 90% wybiore wiec RX , ale musze najpierw pojezdzic kilka godzin.
Gdyby RZ mial parametry tej EV6 AWD bylby moim nastepnym autem. Niestety koncern Toyoty zaspal i jego modele elektryczne odstaja in minus od konkurencji poki co.
Za to moj FSport z 2016 bije rekordy ekonomicznej jazdy. W ostatnich dwoch dniach zrobilem ponad 250 km drogami krajowymi i po miescie ( w tym Poznan i Pila) , srednie spalanie 7 l/100 km i nie bylem zawalidroga;)
Czy warto go zmieniac?
Oto jest pytanie;)
Aktualnie: RX 300 Business Plus [mk IV FL] @2022 | NX 350h Prestige Design + Tazuna + Premium @2023
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
NX 350h AWD Prestige + Design + Tazuna + Premium => zamówiony: 2.03.2023,
planowany odbiór: sierpień 2024,
produkcja rozpoczęta: 26.07.2023,
opuścił fabrykę: 4.08.2023,
w drodze (przypłynął do portu): 18.09.2023
u dealera 31.10.2023
odbiór: 21.11.2023
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
NX 350h AWD Prestige + Design + Tazuna + Premium => zamówiony: 2.03.2023,
planowany odbiór: sierpień 2024,
produkcja rozpoczęta: 26.07.2023,
opuścił fabrykę: 4.08.2023,
w drodze (przypłynął do portu): 18.09.2023
u dealera 31.10.2023
odbiór: 21.11.2023
-
- Lex Master
- Posty: 1359
- Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Dzisiaj siedzialem w Mirai. Tak to dopiero tunel daje poczucie otulania. Hehehe.
A Prius PlugIn?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A Prius PlugIn?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex user
- Posty: 130
- Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Co do pierwszego pytania kolegi @mcendrju to Kia naprawde mi sie spodobala, gdyby nie wspomniane ograniczenia pewno bym sie mocno lamal. Majac NX 450h+ zony w garazu nie martwilbym sie o zasieg i dluzsze podroze. Nie odczuwalem braku czegokolwiek we wnetrzu, wielkosc siedzen na poziomie nowego NX, tunel srodkowy mi nie przeszkadzal , jego minimalistyczny design przekonuje, podobnie jak skierowane w strone kierowcy ekrany.
Jednak brak gwarancji ceny i 16 mcy oczekiwania sa dla mnie nie do przyjecia.
Co do Mirai to przygladam sie temu autu od czasu powstania, ale niestety mieszkajac na wsi nie ma zadnych szans na tankowanie tego modelu. Innym ograniczeniem , ktore wystepuje rowniez w Priusie jest fakt, ze ze wzgledu na problemy z kregoslupem potrzebuje wysokiego otworu drzwiowego, ktory jest np w RX.
Ten w EV6 czy w NX sa na granicy, mniejsze byc dla mnie nie moga. W RX jest w sam raz.
Toyota popelnila mz blad stawiajac na wodor i zaniedbujac elektryki, teraz musi szybko nadrobic dystans. Moze kiedys doswiadczenia z technologia wodorowa jeszcze sie im przydadza, ale poki co brakuje im wyraznie kompetencji w zakresie aut elektrycznych, a szczegolnie baterii do nich. Tesla korzysta i bije rekordy sprzedazy, prowadzac bardzo agresywna polityke cenowa. Nowy preses Toyoty probuje nadrobic dystans, ale potrzeba kilku lat , zeby zobaczyc, czy to sie uda.
W tym czasie PHEV pozostaje najlepszym wyborem w ofercie koncernu mz.
Sila marki pozostaje legendarna niezawodnosc, wlasnie opublikowano ranking niezawodnosci na podstawie badania wsrod 37 tys polskich czytelnikow Auto Swiat. Lexus jest najbardziej niezawodna marka, a RX najbardziej niezawodnym SUV klasy wyzszej.
Jednak brak gwarancji ceny i 16 mcy oczekiwania sa dla mnie nie do przyjecia.
Co do Mirai to przygladam sie temu autu od czasu powstania, ale niestety mieszkajac na wsi nie ma zadnych szans na tankowanie tego modelu. Innym ograniczeniem , ktore wystepuje rowniez w Priusie jest fakt, ze ze wzgledu na problemy z kregoslupem potrzebuje wysokiego otworu drzwiowego, ktory jest np w RX.
Ten w EV6 czy w NX sa na granicy, mniejsze byc dla mnie nie moga. W RX jest w sam raz.
Toyota popelnila mz blad stawiajac na wodor i zaniedbujac elektryki, teraz musi szybko nadrobic dystans. Moze kiedys doswiadczenia z technologia wodorowa jeszcze sie im przydadza, ale poki co brakuje im wyraznie kompetencji w zakresie aut elektrycznych, a szczegolnie baterii do nich. Tesla korzysta i bije rekordy sprzedazy, prowadzac bardzo agresywna polityke cenowa. Nowy preses Toyoty probuje nadrobic dystans, ale potrzeba kilku lat , zeby zobaczyc, czy to sie uda.
W tym czasie PHEV pozostaje najlepszym wyborem w ofercie koncernu mz.
Sila marki pozostaje legendarna niezawodnosc, wlasnie opublikowano ranking niezawodnosci na podstawie badania wsrod 37 tys polskich czytelnikow Auto Swiat. Lexus jest najbardziej niezawodna marka, a RX najbardziej niezawodnym SUV klasy wyzszej.
- Załączniki
-
- 9434E01E-1C11-4576-8A2C-660817E552D6.jpeg (32.08 KiB) Przejrzano 647 razy
-
- DC0E523B-0EF6-4FEA-A752-E35D40563A93.jpeg (38.13 KiB) Przejrzano 647 razy
-
- Lex user
- Posty: 78
- Rejestracja: 21 lut 2023, o 10:41
- Model Lexusa: NX (wannabe)
- Skąd:: Łódź
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Ja ostatnio bardzo się przyglądam Zeekr'owi 001. Na razie nie do zamówienia w PL, jedynie Szwecja i Holandia, ale to bardzo obiecujący model. Mając do wyboru RX i Kijankę EV6 wybrałbym jednak chyba RX'a, choć jeżdżę elektrykiem i bardzo doceniam zalety. EV6 wydaje mi się przyciasna (Ioniq 5 jest dużo luźniejszy, a przy okazji lepiej robi test łosia, właściwie w porównaniu do innych to genialnie, na poziomie Tesli). Jeśli się nie mylę, RX pozostaje nadal lepiej wykończony niż NX. Poza tym zdaje się, że Lexus się zmieni na lepsze -- zapowiada to LBX, który najwyraźniej wygląda w środku znacznie lepiej niż NX czy RX. Więc nowe edycje większych SUVów Lexa chyba się poprawią względem obecnej żenady. W efekcie dla siebie brałbym Zeekr'a, a dla małżonki -- LBX'a
-
- Lex user
- Posty: 78
- Rejestracja: 21 lut 2023, o 10:41
- Model Lexusa: NX (wannabe)
- Skąd:: Łódź
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
W uzupełnieniu -- Tesla ma genialną mechanikę, ekonomię i dobre zasięgi, ale nędza wnętrza jest przerażająca. To nawet nie stało w pobliżu premium. No i ten wygląd mydelniczki... Poza tym twardy zawias. Ale ceny jadą w dół, zaraz zejdą poniżej 200 tys. za "3", to chyba rozrusza branżę. No i chinole ostrzą sierpy i zaraz wejdą na rynek Europy z konkurencyjnymi pod każdym względem modelami. Dzieje się.
-
- Lex Master
- Posty: 1359
- Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
201k za long range z zasiegiemtipsi pisze:W uzupełnieniu -- Tesla ma genialną mechanikę, ekonomię i dobre zasięgi, ale nędza wnętrza jest przerażająca. To nawet nie stało w pobliżu premium. No i ten wygląd mydelniczki... Poza tym twardy zawias. Ale ceny jadą w dół, zaraz zejdą poniżej 200 tys. za "3", to chyba rozrusza branżę. No i chinole ostrzą sierpy i zaraz wejdą na rynek Europy z konkurencyjnymi pod każdym względem modelami. Dzieje się.
WLTP ponad 600 wyglada juz zacnie. Bralbym zamiast obecnego auta.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex user
- Posty: 130
- Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Nie podoba mi sie filozofia Tesli , kupic auto i za 2 mce sie dowiedziec ze sie przeplacilo to nie dla mnie.
Wg amerykanskich rankingow Tesla nalezy do najbardziej usterkowych marek , pytam zatem - gdzie jest jej siec serwisowa?
Jakosc zawieszenia i b slabe wykonczenie wnetrza oraz brak takich elementow wyposazenia jak czujniki odlegosci dyskwalifikuje to auto mz.
Rozne grupy klientow oczekuja innych rozwiazan - mi np design NX 2 gen i RX 5 gen b.odpowiada. Jesli moglbym miec wybor to wolalbym ekran z myszka i wiecej klasycznych przyciskow, obsluguje sie je latwiej i bez odrywania wzroku od drogi.
Najbardziej przemawia do mnie ten test RX 450h+.
https://m.youtube.com/watch?v=o8LmmCu1zWg&pp=ygUIcnggNDUwaCs%3D
Wg amerykanskich rankingow Tesla nalezy do najbardziej usterkowych marek , pytam zatem - gdzie jest jej siec serwisowa?
Jakosc zawieszenia i b slabe wykonczenie wnetrza oraz brak takich elementow wyposazenia jak czujniki odlegosci dyskwalifikuje to auto mz.
Rozne grupy klientow oczekuja innych rozwiazan - mi np design NX 2 gen i RX 5 gen b.odpowiada. Jesli moglbym miec wybor to wolalbym ekran z myszka i wiecej klasycznych przyciskow, obsluguje sie je latwiej i bez odrywania wzroku od drogi.
Najbardziej przemawia do mnie ten test RX 450h+.
https://m.youtube.com/watch?v=o8LmmCu1zWg&pp=ygUIcnggNDUwaCs%3D
-
- Lex user
- Posty: 78
- Rejestracja: 21 lut 2023, o 10:41
- Model Lexusa: NX (wannabe)
- Skąd:: Łódź
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Tak, Tesla ma swoje ograniczenia i wady, wynikające zresztą z chłodnej kalkulacji Muska. I to mu się sprawdza, bo produkcja i sprzedaż rosną. Ja tego akurat nie kupuję, ale wielu Amerykanów, Chińczyków, a nawet Europejczyków -- tak. A skoro są chętni i kasa się zgadza...
-
- Lex user
- Posty: 130
- Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Wlasnie , dla niego kasa liczy sie bardziej, niz klienci.tipsi pisze: ↑25 lip 2023, o 08:33 Tak, Tesla ma swoje ograniczenia i wady, wynikające zresztą z chłodnej kalkulacji Muska. I to mu się sprawdza, bo produkcja i sprzedaż rosną. Ja tego akurat nie kupuję, ale wielu Amerykanów, Chińczyków, a nawet Europejczyków -- tak. A skoro są chętni i kasa się zgadza...
Na moja moze nie liczyc;)
Zamiast porzadnej pracy nad niezawodnoscia duzo PR i agresywnego celebryctwa. Jak juz klient da sie wrobic w te marke to zostaje sam ze swoimi problemami.
Lexus testuje auta na dystansie ponad 1 mln km ,zanim wypusci nowy model, Tesla zamiast tego daje niedopracowane auta klientom i zbiera dane na podstawie usterek, z jakimi sie borykaja.
Ma sie wrazenie, ze Tesla to nie marka samochodu tylko religia, mlodzi wyznawcy wybaczaja tym autom wszystkie niedostatki. Disruption w klasycznym wydaniu.
Byc moze Musk zna swoich klientow i wie co do nich trafia, ale mnie rozczarowuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości