Re: IS250 Turbo
Posted: 9 Sep 2020, o 16:09
O takie odpowiedzi mi właśnie chodziło gmiter, teraz dopiero zaczynamy rozmowę na poważnie.
1) Waga silnika niestety nie daje nam za wiele, a różnica w układzie rzędu 700g (przykładowo) daje nam bardzo dużą różnicę. Poszperam i spróbuję się dowiedzieć jak to wygląda wagowo, dokładnie ale nie obiecuję szybkiej odpowiedzi bo mam ostatnio rodzie na głowie. Mimo wszystko w is350 zamach jest spory a przekładać wał i korby z 250 jest bez sensu.
2) Tutaj gdzie mieszkam is350 nie ma w ogole... Nawet jeżeli coś się trafi to fajna 250 kupisz od 5-6 tys euro a 350 od 13 i to niekoniecznie ladna.
3) Myslalem o manualu i wyczytałem gdzieś że te skrzynie są właściwe średnie ale myślałem że chodzi o synchronizatory i niekoniecznie mówiony tutaj o momencie ale dość słabym projekcie.
Skoro wiemy że nie manual, to automat. Tylko czy ten soft pomoże w szybkości zmiany biegów bo oem jest dość straszny... Co do szybkiego zużywania się tarcz to nie problem, tym bardziej że można je śmiało obić kevlarem; a jeżeli ktoś już jest perfekcjonista to można dopasować inne sprężynki w tłumiku drgań lub cała tarczę z tłumikiem.
4) Czytając o tym modelu słyszałem że mapowanie ecu jest ciężką sprawa, czy ktoś wie o co chodzi? Piggy-back nie pomaga? Standalone w takim razie? Ktoś coś?
1) Waga silnika niestety nie daje nam za wiele, a różnica w układzie rzędu 700g (przykładowo) daje nam bardzo dużą różnicę. Poszperam i spróbuję się dowiedzieć jak to wygląda wagowo, dokładnie ale nie obiecuję szybkiej odpowiedzi bo mam ostatnio rodzie na głowie. Mimo wszystko w is350 zamach jest spory a przekładać wał i korby z 250 jest bez sensu.
2) Tutaj gdzie mieszkam is350 nie ma w ogole... Nawet jeżeli coś się trafi to fajna 250 kupisz od 5-6 tys euro a 350 od 13 i to niekoniecznie ladna.
3) Myslalem o manualu i wyczytałem gdzieś że te skrzynie są właściwe średnie ale myślałem że chodzi o synchronizatory i niekoniecznie mówiony tutaj o momencie ale dość słabym projekcie.
Skoro wiemy że nie manual, to automat. Tylko czy ten soft pomoże w szybkości zmiany biegów bo oem jest dość straszny... Co do szybkiego zużywania się tarcz to nie problem, tym bardziej że można je śmiało obić kevlarem; a jeżeli ktoś już jest perfekcjonista to można dopasować inne sprężynki w tłumiku drgań lub cała tarczę z tłumikiem.
4) Czytając o tym modelu słyszałem że mapowanie ecu jest ciężką sprawa, czy ktoś wie o co chodzi? Piggy-back nie pomaga? Standalone w takim razie? Ktoś coś?