cr@cker wrote:
-pierwsze co to nie idę w 400 czy 500 KM nie taki jest mój cel. Kompresor zapewne Eatom M45 bo M62 ma swoje bolączki z elektrosprzęgłem. Prawdopodobnie z ECU MASTER wleci ECU TUNER 3
- Ekonomia 35K wart jest w tej chwili IS250 65 tys. IS350 110 tys. ISF tak więc do 350 dokładam 30 tys. czyli drugie tyle a do ISF 3 lub 4 razy tyle ... Podniesienie mocy do 250, 270 KM wystarczy mi w zupełności
Nie obraż się

ale widać że za bardzo nie masz pojęcia o czym piszesz.
cr@cker wrote:myślę że nie przekroczę 5 max 7 tys.
To w sumie ratuje ten "projekt" czyli jaka kasa taka jazda
Dlatego zaproponowałem Ci 350kę bo myślałem bardziej o jeżdzie niż o dłubaniu dla dłubania
Co do wtrysków wstrzymaj się do strojenia
p.s.
Dla przybliżenia tematu z moich starych zasobników:
http://www.megamanual.com/v22manual/minj.htm